Autore: Gregory Harris
Data Di Creazione: 10 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
SOLFATO DI FERRO per la cura delle piante con foglie gialle
Video: SOLFATO DI FERRO per la cura delle piante con foglie gialle

Cuntenutu

L'iniezione di gluconatu ferru di sodiu hè aduprata per trattà l'anemia carente di ferru (un numeru inferiore à u normale di globuli rossi per via di troppu pocu ferru) in adulti è zitelli di 6 anni è più vechji cù malatie renali croniche (danni à i reni chì pò aggravassi) cù u tempu è pò fà smette di travaglià i reni) chì sò in dialisi è chì ricevenu ancu epoetina di medicazione (Epogen, Procrit). L'iniezione di gluconatu ferru di sodiu hè in una classa di medicinali chjamati prudutti di sustituzione di ferru. Funziona rinforzendu i magazini di ferru in modu chì u corpu possi fà più globuli rossi.

L'iniezione di gluconatu ferru di sodiu vene cum'è una soluzione (liquida) per iniettà per via endovenosa (in una vena) da un duttore o infermiera in un ufficiu medicu o in un ambulatoriu di l'ospedale. Di solitu hè iniettatu annantu à circa 10 minuti o pò esse mischiatu cù un altru fluidu è infusu in più di 1 ora. L'iniezione di gluconatu ferru di sodiu hè di solitu data durante 8 sessioni di dialisi consecutive per un totale di 8 dosi. Sì i vostri livelli di ferru diventanu bassi dopu chì avete finitu u vostru trattamentu, u vostru duttore pò prescrive dinò questu medicamentu.


L'iniezione di gluconatu ferru di sodiu pò causà reazioni gravi o periculosi per a vita durante è pocu dopu avè ricevutu u medicamentu. U vostru duttore vi guarderà attentamente mentre riceve ogni dosa di iniezione di gluconatu ferru di sodiu è per almenu 30 minuti dopu. Dìite à u vostru duttore se sperimentate unu di i sintomi seguenti durante o dopu a vostra iniezione: mancanza di respiru; sibilante; difficultà per inghiottisce o respira; ronca; lavu di u visu; gonfiore di a faccia, di a gola, di a lingua, di e labbre o di l'ochji; bugni; rash; prurito; svenimentu; stupore; vertigini; debbulezza; dulore severu in u pettu, a schiena, e cosce o l'inguine; sudatu; pelle fria è chjesa; pulse rapidu è debule; battutu lentu di u core; o perdita di a cuscenza. Se sperimentate una reazione severa, u vostru duttore fermerà immediatamente a vostra infusione è furnisce trattamentu medicu d'urgenza.

Stu medicamentu pò esse prescrittu per altri usi; dumandate à u vostru duttore o spiegatoriu per più infurmazione.

Prima di riceve l'iniezione di gluconatu ferru di sodiu,

  • dite à u vostru duttore è farmacistu sì sì allergicu à l'iniezione di ferru di gluconatu di sodiu; qualsiasi altre iniezioni di ferru cum'è carbossimaltosa ferica (Injectafer), ferumoxytol (Feraheme), dextranu di ferru (Dexferrum, Infed, Proferdex), o saccarosu di ferru (Venofer); qualsiasi altre medicazione; alcolu benzilicu; o qualsiasi ingredienti in iniezione di gluconatu ferru di sodiu. Dumandate à u vostru farmacista una lista di l'ingredienti.
  • dite à u vostru duttore è farmacistu chì altri medicinali prescritti è senza prescrizione, vitamine, supplementi nutrizionali è prudutti di erbe chì state pigliendu o pensate di piglià. Assicuratevi di menzionà inibitori di l'enzima di conversione di l'angiotensina (ACE) cume benazepril (Lotensin), captopril (Capoten), enalapril (Vasotec), fosinopril, lisinopril (Prinivil, Zestril), moexipril (Univasc), perindopril (Aceon), quinapril ( Accupril), ramipril (Altace) è trandolapril (Mavik); è supplementi di ferru chì sò presi da a bocca. U vostru duttore pò avè bisognu di cambià e dosi di i vostri medicazione o monitorà attentamente per effetti collaterali.
  • dite à u vostru duttore se avete o avete mai avutu una situazione medica.
  • dite à u vostru duttore se site incinta, pensate à esse incinta, o allattate. Se site incinta mentre riceve iniezione di gluconatu ferru di sodiu, chjamate u vostru duttore.

A menu chì u vostru duttore ùn vi dice altrimente, continuate a vostra dieta normale.


Se manca un appuntamentu per riceve iniezione di gluconatu ferru di sodiu, chjamate u vostru duttore u più prestu pussibule.

L'iniezione di gluconatu ferru di sodiu pò causà effetti collaterali. Dìite à u vostru duttore se unu di sti sintomi sò severi o ùn si ne vanu:

  • nausea
  • vomitu
  • diarrea
  • perdita di l'appetitu
  • dulore à u stomacu
  • crampi à e ghjambe
  • gonfiore di e mani, di i pedi, di e cavichje, o di e ghjambe bassa
  • mal di testa
  • stanchezza estrema
  • frebba
  • numbness o tingling
  • dulore, rossu, o brusgiu in u situ di iniezione

L'iniezione di gluconatu ferru di sodiu pò causà altri effetti collaterali. Chjamate u vostru duttore se avete qualchì problema insolitu mentre piglianu stu medicamentu.

Se sperimentate un effetti collaterali gravi, voi o u vostru duttore pudete mandà un rapportu à u prugramma MedWatch di Avvenimentu Avversu MedWatch di a Food and Drug Administration (FDA) in linea (http://www.fda.gov/Safety/MedWatch) o per telefunu ( 1-800-332-1088).

In casu di overdose, chjamate a linea d'aiutu di cuntrollu di velenu à 1-800-222-1222. L'infurmazioni sò ancu dispunibili in ligna à https://www.poisonhelp.org/help. Se a vittima hè cascata, hà avutu un attaccu, hà prublemi di respirazione, o ùn pò esse risvegliata, chjamate subitu i servizii d'urgenza à u 911.


Mantene tutti l'appuntamenti cù u vostru duttore è u laburatoriu. U vostru duttore verificerà a vostra pressione sanguigna è urdinerà certe prove di laboratorio per verificà a risposta di u vostru corpu à l'iniezione di gluconatu ferru di sodiu.

Hè impurtante per voi di tene un elencu scrittu di tutti i medicinali prescritti è senza prescrizione (senza prescrizione) chì state pigliendu, è ancu qualsiasi pruduttu cum'è vitamine, minerali, o altri supplementi dietetichi. Duvete purtà sta lista cun voi ogni volta chì visitate un duttore o sì site ammessu in un ospedale. Hè dinò infurmazione impurtante da purtà cun voi in casu d'emergenza.

  • Ferrlecit®
Ultima Revisione - 15/07/2014

A Scelta Di L’Editore

Idatidosi: chì hè, sintomi, trattamentu è prevenzione

Idatidosi: chì hè, sintomi, trattamentu è prevenzione

L'idatido i hè una malattia infettiva cau ata da u para ita Echinococcu granulo u chì pò e e tra me u à l'omu per inge tione d'acqua o di cibu contaminatu cù feci ...
U tè Carobinha aiuta à guarisce e ferite

U tè Carobinha aiuta à guarisce e ferite

Carobinha, cunni ciuta ancu cum'è Jacarandá, hè una pianta medicinale truvata in u udu di u Bra ile è chì hà parechje pruprietà benefiche per u corpu, cum'&#...