Autore: Clyde Lopez
Data Di Creazione: 18 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Cardiac Pharmacology (5) | Ivabradine with Mnemonic
Video: Cardiac Pharmacology (5) | Ivabradine with Mnemonic

Cuntenutu

Ivabradine hè adupratu per trattà certi adulti cù insufficienza cardiaca (situazione in cui u core ùn hè micca capace di pompà abbastanza sangue à l'altre parti di u corpu) per diminuisce u risicu chì a so situazione aggravassi è duverà esse trattata in un ospedale. Hè ancu usatu per trattà un certu tipu di fallimentu cardiacu in i zitelli di 6 mesi è più vechji per via di cardiomiopatia (una situazione in cui u musculu di u core si indebolisce è ingrandisce). Ivabradine hè in una classa di medicazione chjamata bloccanti di canali ciclichi attivati ​​da iperpolarizazione (HCN). Funziona rallentendu a frequenza cardiaca per chì u core possa pompà più sangue attraversu u corpu ogni volta chì batte.

Ivabradine vene cum'è una tableta è cum'è una soluzione orale (liquida) da piglià per bocca. Hè di solitu pigliatu cun cibu duie volte à ghjornu. Pigliate ivabradina intornu à listessi tempi ogni ghjornu. Seguitate attentamente e indicazioni nantu à a vostra etichetta di prescrizione, è dumandate à u vostru duttore o farmacista di spiegà qualsiasi parte chì ùn capite micca. Pigliate ivabradina esattamente cumu indicatu. Ùn ne pigliate micca più o menu, o pigliate più spessu di ciò chì hè prescrittu da u vostru duttore.


Alcune compresse di ivabradina sò cun una linea in u mezu. Se u vostru duttore vi dice di piglià a mità di una tableta, rompela cù cura nantu à a linea. Pigliate a mità di a tableta cumu indicatu, è salvate l'altra parte per a vostra dosa dopu.

Aduprate una siringa orale (dispositivu di misurazione) è una tazza di medicina per misurà accuratamente è piglià a vostra dosa di soluzione di ivabradina. Dumandate à u to farmacistu una tazza di medicina se unu ùn hè micca inclusu cù a vostra medicazione. U vostru farmacista vi darà una siringa orale chì funziona megliu per misurà a vostra dosa. Svuotà tutta a soluzione da l'ampula (e) in a tazza di medicazione. Misurà a vostra dosa da a tazza di medicazione aduprendu a siringa orale. Seguitate l'istruzzioni di u fabricatore nantu à l'usu è a pulizia di a siringa orale. Dumandate à u vostru duttore o farmacista se avete qualchì domanda.

Sì vomite o sputate dopu à piglià ivabradina, ùn pigliate micca una altra dosa. Cuntinuate u vostru calendariu di dosificazione regulare.

U vostru duttore pò aumentà o diminuisce a vostra dosa dopu à 2 settimane secondu cumu u medicamentu funziona per voi, è l'effetti secondari chì sperimentate. Assicuratevi di dì à u vostru duttore cumu si senti durante u trattamentu cù ivabradina.


Ivabradine cuntrolla i sintomi di fallimentu cardiacu ma ùn a cura micca. Cuntinuate à piglià ivabradina ancu sè vi sentite bè. Ùn smette micca di piglià ivabradina senza parlà cù u vostru duttore.

U vostru duttore o farmacista vi darà a scheda d'infurmazione di u paziente di u fabbricante (Guida di Medicazione) quandu cuminciate u trattamentu cù ivabradina è ogni volta chì riempite a vostra prescrizione.Leghjite attentamente l'infurmazioni è dumandate à u vostru duttore o farmacista se avete qualchì domanda. Pudete ancu visità u situ web di Food and Drug Administration (FDA) (http://www.fda.gov/Drugs/DrugSafety/ucm085729.htm) o u situ web di u fabricatore per ottene a Guida di Medicazione.

Stu medicamentu pò esse prescrittu per altri usi; dumandate à u vostru duttore o spiegatoriu per più infurmazione.

Prima di piglià ivabradina,

  • dite à u vostru duttore è farmacistu sì sì allergicu à l'ivabradina, à qualsiasi altra medicazione, o à qualsiasi ingredienti in i comprimiti di ivabradina è a soluzione orale. Dumandate à u vostru farmacista o verificate a Guida di Medicazione per una lista di l'ingredienti.
  • dite à u vostru duttore se pigliate certi antibiotici cum'è clarithromycin (Biaxin, in Prevpac) è telithromycin (Ketek), certi antifungali cum'è itraconazole (Onmel, Sporanox), certi inibitori di proteasi HIV cum'è nelfinavir (Viracept), è nefazodone. U vostru duttore vi dicerà probabilmente di ùn piglià micca ivabradina se pigliate unu o più di sti medicamenti.
  • dite à u vostru duttore è farmacistu chì altri medicinali prescritti è senza prescrizione, vitamine, è supplementi nutrizionali chì state pigliendu o pianu di piglià. Assicuratevi di menziunà unu di i seguenti: amiodarone (Nexterone, Pacerone); beta blockers cum'è atenolol (Tenormin, in Tenoretic), carteolol, labetalol (Trandate), metoprolol (Lopressor, Toprol XL, in Dutoprol), nadolol (Corgard, Corzide), propranolol (Inderal, InnoPran XL, Hemangeol, in Inderide), sotalol (Betapace, Sorine, Sotylize), è timolol; digoxina (Lanoxina); diltiazem (Cardizem, Cartia, Tiazac, altri); fenobarbital; fenitoina (Dilantin, Phenytek); rifampicina (Rifadin, Rifamate, Rifater, Rimactane); è verapamil (Calan, Verelan, in Tarka). U vostru duttore pò avè bisognu di cambià e dosi di i vostri medicazione o monitorà attentamente per effetti collaterali. Parechji altri medicamenti ponu ancu interagisce cù l'ivabradina, allora assicuratevi di dì à u vostru duttore tutti i medicamenti chì state pigliendu, ancu quelli chì ùn figuranu micca in sta lista.
  • dite à u vostru duttore chì prudutti di erbe pigliate, in particulare l'erba di San Ghjuvanni.
  • dite à u vostru duttore se avete un battitu cardiacu irregulare o lentu, pressione bassa, un pacemaker, sintomi di fallimentu cardiacu chì s'hè aggravatu di recente, o malatie di fegatu. U vostru duttore vi dicerà probabilmente di ùn piglià micca ivabradina.
  • dite à u vostru duttore se avete o avete mai avutu altri prublemi cardiaci.
  • dite à u vostru duttore se site incinta, pensate à esse incinta, o allattate. Ùn duverebbe micca esse incinta mentre pigliate ivabradina. Parlate cù u vostru duttore nantu à i metudi di cuntrollu di nascita chì pudete aduprà durante u vostru trattamentu. Sè site incinta mentre pigliate ivabradina chjamate u vostru duttore.
  • duvete sapè chì l'ivabradina pò influenzà a vostra visione, soprattuttu quandu a luminosità di a luce intornu à voi cambia. Ciò pò includere vede spots luminosi, cerchi luminosi intornu à e luci, luci di culori brillanti, vede doppia, è altri prublemi insoliti cù a vostra visione. Questi prublemi di visione sò più cumuni quandu si principia à piglià ivabradina è di solitu si ne vanu dopu qualchì mese di trattamentu cù questu medicamentu. Ùn cunduce micca una vittura, soprattuttu di notte, o manighjà macchinari finu à sapè cumu stu medicamentu ti affetta.

Ùn manghjate pompelmu nè beie suchju di pompelmu mentre pigliate stu medicamentu.


Se vi scurdate di una dosa di ivabradina, saltate a dosa mancata è continuate u vostru calendariu di dosificazione regulare. Ùn pigliate micca una doppia dose per compensà una mancata.

Alcuni effetti secondari ponu esse seri. Sì avete qualchissia di sti sintomi chjamate u vostru duttore immediatamente o uttene trattamentu medico d'urgenza:

  • viloci, irregulare, o battendu u core
  • battiti cardiaci lenti o piantati
  • dulore o pressione di pettu
  • peghju mancanza di fiatu
  • vertigini
  • stanchezza eccessiva
  • mancanza d'energia
  • gonfiore di a faccia, di a gola, di a lingua, di e labbra è di l'ochji
  • difficultà per inghiottisce o respira
  • ronca

Ivabradine pò causà altri effetti secundari. Chjamate u vostru duttore se avete qualchì problema inusuale mentre pigliate stu medicamentu.

Se sperimentate un effetti collaterali gravi, voi o u vostru duttore pudete mandà un rapportu à u prugramma MedWatch di Avvenimentu Avversu MedWatch di a Food and Drug Administration (FDA) in linea (http://www.fda.gov/Safety/MedWatch) o per telefunu ( 1-800-332-1088).

Mantene stu medicamentu in u contenitore ch'ellu hè entratu, ben chiusu, è fora di a portata di i zitelli. Guardà à temperatura ambiente è luntanu da u calore eccessivu è l'umidità (micca in u bagnu). Scartate ogni soluzione orale inutilizata restata in a tazza di medicazione o in l'ampolla.

Hè impurtante di tene tutti i medicamenti fora di vista è di a portata di i zitelli chì parechji contenitori (cume i pastiglieri settimanali è quelli per gocce d'occhi, creme, patch è inalatori) ùn sò micca resistenti à i zitelli è i zitelli ponu apre facilmente. Per prutege i zitelli da avvelenamentu, chjude sempre i tappi di sicurezza è pone subitu u medicamentu in un locu sicuru - quellu chì hè alzatu è luntanu è fora di a so vista è di a so portata. http://www.upandaway.org

I medicamenti inutili devenu esse smaltiti in modi speciali per assicurà chì l'animali domestici, i zitelli è altre persone ùn li possanu micca cunsumà. Tuttavia, ùn duvete micca lavà questu medicamentu in i bagni. Invece, u megliu modu per dispunisce i vostri medicazione hè attraversu un prugramma di ripresa di medicina. Parlate cù u vostru farmacista o cuntattate u vostru dipartimentu lucale / riciclaggio per amparà nantu à i prugrammi di ripresa in a vostra comunità. Vede u situ web di Disposizione Sicura di Medicinali di a FDA (http://goo.gl/c4Rm4p) per più infurmazione sè ùn avete micca accessu à un prugramma di ripresa.

In casu di overdose, chjamate a linea d'aiutu di cuntrollu di velenu à 1-800-222-1222. L'infurmazioni sò ancu dispunibili in ligna à https://www.poisonhelp.org/help. Se a vittima hè cascata, hà avutu un attaccu, hà prublemi di respirazione, o ùn pò esse risvegliata, chjamate subitu i servizii d'urgenza à u 911.

I sintomi di overdose ponu include i seguenti:

  • battutu lentu di u core
  • vertigini
  • stanchezza eccessiva
  • mancanza d'energia

Mantene tutti l'appuntamenti cù u vostru duttore. U vostru duttore verificerà di tantu in tantu i battiti di u core è a pressione sanguigna per verificà a risposta di u vostru corpu à l'ivabradina.

Ùn lasciate micca à nimu altru piglià u vostru medicamentu. Fate à u vostru farmacista tutte e dumande chì avete nantu à a ricarica di a vostra prescription.

Hè impurtante per voi di tene un elencu scrittu di tutti i medicinali prescritti è senza prescrizione (senza prescrizione) chì state pigliendu, è ancu qualsiasi pruduttu cum'è vitamine, minerali, o altri supplementi dietetichi. Duvete purtà sta lista cun voi ogni volta chì visitate un duttore o sì site ammessu in un ospedale. Hè dinò infurmazione impurtante da purtà cun voi in casu d'emergenza.

  • Corlanor®
Ultima Revisione - 15/06/2019

Cunsigliatu À Voi

Capelli secchi

Capelli secchi

I capelli ecchi ò capelli chì ùn anu micca abba tanza umidità è oliu per mantene a o lucentezza nurmale è a o texture.Alcune cau e di capelli ecchi ò:Anore iaLavatu ...
Avvelenamentu da lacca

Avvelenamentu da lacca

A Lacca hè un rive timentu chjaru o culuritu (chjamatu vernice) chì hè pe u adupratu per dà à e uperfici di legnu un a pettu lucente. A laca hè periculo a da ingolle. A r...