Autore: Gregory Harris
Data Di Creazione: 8 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Nuvembre 2024
Anonim
Sacubitril/Valsartan (Entresto) Pharmacology
Video: Sacubitril/Valsartan (Entresto) Pharmacology

Cuntenutu

Dìite à u vostru duttore se site incinta o pensate à esse incinta. Ùn pigliate micca a cumminazione di valsartan è sacubitril se site incinta. Se site incinta mentre pigliate valsartan è sacubitril, smette di piglià valsartan è sacubitril è chjamate immediatamente u vostru duttore. A cumminazione di valsartan è sacubitril pò causà morte o ferite gravi à u fetu quandu hè stata presa in l'ultimi 6 mesi di gravidanza.

A cumbinazione di valsartan è sacubitril hè generalmente usata in combinazione cù altri medicamenti per abbassà u risicu di morte è di ospedalizazione in adulti cù certi tipi di insufficienza cardiaca. A cumminazione di valsartan è sacubitril hè ancu usata per trattà certi tipi di fallimentu cardiacu in i zitelli da 1 annu di età è più. Valsartan hè in una classa di medicazione chjamata antagonisti di u receptore di l'angiotensina II. Funziona bluccendu l'azzione di certe sostanze naturali chì stringenu i vasi sanguigni, permettendu à u sangue di scorre di manera più liscia è à u core di pompà più efficacemente. Sacubitril hè in una classa di medicazione chjamata inibitori di neprilysin. Funziona per aiutà à cuntrullà u vulume di sangue.


A cumminazione di valsartan è sacubitril vene cum'è una tableta da piglià per bocca. Hè generalmente pigliatu duie volte à ghjornu cù o senza cibu. Per aiutà vi ricordate di piglià a cumminazione di valsartan è sacubitril, pigliate intornu à e stesse ore ogni ghjornu. Seguitate attentamente e indicazioni nantu à a vostra etichetta di prescrizione, è dumandate à u vostru duttore o farmacista di spiegà qualsiasi parte chì ùn capite micca. Pigliate u valsartan è u sacubitril esattamente cumu indicatu. Ùn ne pigliate micca più o menu o ne pigliate più spessu di u prescrittu da u vostru duttore.

Sì tù o u to figliolu ùn pudete micca inghjuttà e pasticchi, u vostru farmacista pò preparà stu medicamentu cum'è una sospensione orale (liquidu). Agite a buttiglia di suspensione bè prima di ogni dosa.

U vostru duttore pò principià cù una dosa bassa di valsartan è sacubitril è aumentà gradualmente a vostra dosa.

A cumminazione di valsartan è sacubitril cuntrolla l'insuffisenza cardiaca ma ùn a cura micca. Cuntinuate à piglià valsartan è sacubitril ancu sì vi sentite bè. Ùn smette micca di piglià valsartan è sacubitril senza parlà cù u vostru duttore.


Dumandate à u vostru farmacista o duttore una copia di l'infurmazioni di u fabricatore per u paziente.

Stu medicamentu pò esse prescrittu per altri usi; dumandate à u vostru duttore o spiegatoriu per più infurmazione.

Prima di piglià valsartan è sacubitril,

  • dite à u vostru duttore è farmacistu sì sì allergicu (gonfiore di a vostra faccia, labbra, lingua, o gola, o difficoltà à respirà) à u valsartan, altri bloccanti di i recettori di l'angiotensina (ARB) cum'è azilsartan (Edarbi, in Edarbyclor), candesartan (Atacand, in Atacand HCT), eprosartan (Teveten), irbesartan (Avapro, in Avalide), losartan (Cozaar, in Hyzaar), olmesartan (Benicar, in Azor, in Benicar HCT, in Tribenzor), telmisartan (Micardis, in Micardis HCT, in Twynsta); inhibitori di l'enzima di cunversione di l'angiotensina (ACE) cum'è benazepril (Lotensin, in Lotrel), captopril, enalapril (Vasotec, in Vaseretic), fosinopril, lisinopril (in Prinzide, in Zestoretic), moexipril (Univasc, in Uniretic), perindopril (Aceon , in Prestalia), quinapril (Accupril, in Accuretic, in Quinaretic), ramipril (Altace), o trandolapril (Mavik, in Tarka); sacubitril; qualsiasi altre medicazione; o qualsiasi ingredienti in valsartan è sacubitril.Dumandate à u vostru farmacista una lista di l'ingredienti.
  • dite à u vostru duttore se avete diabete (altu zuccherinu in sangue) è chì pigliate aliskiren (Tekturna, Tekturna HCT). U vostru duttore vi dicerà probabilmente di ùn piglià valsartan è sacubitril; sè avete diabete è pigliate ancu aliskiren. Dìite ancu à u vostru duttore o farmacista se pigliate un inhibitore ACE cum'è benazepril (Lotensin, in Lotrel), captopril, enalapril (Vasotec, in Vaseretic), fosinopril, lisinopril (in Prinzide, in Zestoretic), moexipril (Univasc, in Uniretic ), perindopril (Aceon, in Prestalia), quinapril (Accupril, in Accuretic, in Quinaretic), ramipril (Altace), o trandolapril (Mavik, in Tarka), o se avete smessu di piglià un inhibitore ACE in l'ultime 36 ore. U vostru duttore vi dicerà probabilmente di ùn piglià micca valsartan è sacubitril se pigliate ancu un ACE-inibitore.
  • dite à u vostru duttore è farmacistu chì altri medicinali prescritti è senza prescrizione, vitamine, supplementi nutrizionali è prudutti di erbe chì state pigliendu o pensate di piglià. Assicuratevi di menziunà i seguenti: un ARB cum'è azilsartan (Edarbi, in Edarbyclor), candesartan (Atacand, in Atacand HCT), eprosartan (Teveten), irbesartan (Avapro, in Avalide), losartan (Cozaar, in Hyzaar), olmesartan (Benicar, in Azor, in Benicar HCT, in Tribenzor), telmisartan (Micardis, in Micardis HCT, in Twynsta); aspirina è altri medicamenti antiinflamatori non-steroidali (AINE) cum'è ibuprofen (Advil, Motrin) è naproxen (Aleve, Naprosyn) è inibitori selettivi di COX-2 cum'è celecoxib (Celebrex); diuretici ('pillole d'acqua'), cumprese diuretici risparmiatori di potassiu cum'è amiloride (Midamor), spironolactone (Aldactone, in Aldactazide), è triamterene (Dyrenium, in Dyazide, in Maxzide); gemfibrozil (Lopid); altri medicazione per trattà a pressione alta o un prublema di core; litiu (Litobidu); è supplementi di potassiu. U vostru duttore pò avè bisognu di cambià e dosi di i vostri medicazione o monitorà attentamente per effetti collaterali.
  • dite à u vostru duttore se avete o avete mai avutu angioedema ereditariu (cundizione ereditaria chì provoca episodi di gonfiore in e mani, i pedi, a faccia, e vie aeree o l'intestini); diabete o rene, o malatie di fegatu.
  • dite à u vostru duttore se allattate. Ùn allattate micca mentre pigliate u valsartan è u sacubutril.
  • duvete sapè chì u valsartan è u sacubutril ponu causà vertigini, sturdità è svenimentu quandu si alza troppu prestu da una pusizione chjinata. Hè più cumunu quandu si principia à piglià valsartan è sacubitril. Per aiutà à evità stu prublema, sorte da u lettu pianu, appughjendu i pedi nantu à u pavimentu per uni pochi di minuti prima di stà in piedi.
  • duvete sapè chì a diarrea, u vomitu, ùn beie abbastanza liquidi, è sudendu assai ponu causà una calata di a pressione sanguigna, chì pò causà sturdimentu è svenimentu. Dìite à u vostru duttore se avete unu di sti prublemi o sviluppate durante u vostru trattamentu.

Ùn aduprate micca sustituti di sale chì cuntenenu potassiu senza parlà cù u vostru duttore. Se u vostru duttore prescrive una dieta bassa in sale o in sodiu, seguitate attentamente queste indicazioni.


Pigliate a dose mancata appena vi ne arricurdate. Tuttavia, se hè quasi u tempu per a prossima dose, saltate a dose mancata è continuate u vostru calendariu di dosaggio regulare. Ùn pigliate micca una doppia dose per compensà una mancata.

Valsartan è sacubitril ponu causà effetti secondari. Dìite à u vostru duttore se unu di sti sintomi sò severi o ùn si ne vanu:

  • tossu
  • stanchezza estrema

Alcuni effetti secondari ponu esse seri. Sì avete qualchissia di sti sintomi o quelli elencati in a sezione PRECAUZIONI SPECIALI, chjamate u vostru duttore immediatamente:

  • rash
  • pruritu
  • gonfiore di e labbre, di a lingua, di a faccia o di a gola
  • difficultà à respirà

A cumminazione di valsartan è sacubitril pò causà altri effetti collaterali. Chjamate u vostru duttore se avete qualchì problema insolitu mentre piglianu stu medicamentu.

Se sperimentate un effetti collaterali gravi, voi o u vostru duttore pudete mandà un rapportu à u prugramma MedWatch di Avvenimentu Avversu MedWatch di a Food and Drug Administration (FDA) in linea (http://www.fda.gov/Safety/MedWatch) o per telefunu ( 1-800-332-1088).

Mantene stu medicamentu in u contenitore ch'ellu hè entratu, ben chiusu, è fora di a portata di i zitelli. Guardate e pasticche à temperatura ambiente è luntanu da u calore eccessivu è l'umidità (micca in u bagnu). Amparate a buttiglia di sospensione orale à temperatura ambiente per un massimu di 15 ghjorni; ùn la rinfriscate micca.

Hè impurtante di tene tutti i medicamenti fora di vista è di a portata di i zitelli chì parechji contenitori (cume i pastiglieri settimanali è quelli per gocce d'occhi, creme, patch è inalatori) ùn sò micca resistenti à i zitelli è i zitelli ponu apre facilmente. Per prutege i zitelli da avvelenamentu, chjude sempre i tappi di sicurezza è pone subitu u medicamentu in un locu sicuru - quellu chì hè alzatu è luntanu è fora di a so vista è di a so portata. http://www.upandaway.org

I medicamenti inutili devenu esse smaltiti in modi speciali per assicurà chì l'animali domestici, i zitelli è altre persone ùn li possanu micca cunsumà. Tuttavia, ùn duvete micca lavà questu medicamentu in i bagni. Invece, u megliu modu per dispunisce i vostri medicazione hè attraversu un prugramma di ripresa di medicina. Parlate cù u vostru farmacista o cuntattate u vostru dipartimentu lucale / riciclaggio per amparà nantu à i prugrammi di ripresa in a vostra comunità. Vede u situ web di Disposizione Sicura di Medicinali di a FDA (http://goo.gl/c4Rm4p) per più infurmazione sè ùn avete micca accessu à un prugramma di ripresa.

In casu di overdose, chjamate a linea d'aiutu di cuntrollu di velenu à 1-800-222-1222. L'infurmazioni sò ancu dispunibili in ligna à https://www.poisonhelp.org/help. Se a vittima hè cascata, hà avutu un attaccu, hà prublemi di respirazione, o ùn pò esse risvegliata, chjamate subitu i servizii d'urgenza à u 911.

Mantene tutti l'appuntamenti cù u vostru duttore è u laburatoriu. U vostru duttore pò urdinà certe prove di laburatoriu per verificà a risposta di u vostru corpu à u valsartan è u sacubitril.

Ùn lasciate micca à nimu altru piglià u vostru medicamentu. Fate à u vostru farmacista tutte e dumande chì avete nantu à a ricarica di a vostra prescription.

Hè impurtante per voi di tene un elencu scrittu di tutti i medicinali prescritti è senza prescrizione (senza prescrizione) chì state pigliendu, è ancu qualsiasi pruduttu cum'è vitamine, minerali, o altri supplementi dietetichi. Duvete purtà sta lista cun voi ogni volta chì visitate un duttore o sì site ammessu in un ospedale. Hè dinò infurmazione impurtante da purtà cun voi in casu d'emergenza.

  • Entresto®
Ultima Revisione - 15/01/2020

Articuli Novi

5 Cose chì ùn sapete micca di l'alimenti OGM

5 Cose chì ùn sapete micca di l'alimenti OGM

Ch'ella ia capitu o micca, ci hè una bona chance chì manghjate l'organi mi geneticamente modificati (o OGM) ogni ghjornu. L'A ociazione Fabbricante di Alimentari tima chì 70...
Scalp Microblading hè l'ultimu trattamentu "It" per a perdita di capelli

Scalp Microblading hè l'ultimu trattamentu "It" per a perdita di capelli

Avete nutatu più capelli in a vo tra pazzola chè prima? e a vo tra coda di cavallu ùn hè micca robu ta cum'è una volta, ùn ite micca olu. Mentre a uciamu u prublema p...