Sciroppu Abrilar: à chì serve è cumu piglià
Cuntenutu
Abrilar hè un sciroppu espettorante naturale pruduttu da a pianta Hedera helix, chì aiuta à eliminà e secrezioni in casi di tosse pruduttiva, è migliurà a capacità respiratoria, postu chì hà ancu un'azione broncodilatatrice, riducendu i sintomi di mancanza di respiru.
Cusì, questu medicamentu pò esse adupratu per cumplementà u trattamentu di i sintomi di malatie respiratorie cum'è bronchite, influenza o pneumonia, sia in adulti sia in zitelli.
U sciroppu Abrilar pò esse acquistatu in farmacie per un prezzu di circa 40 à 68 reai, secondu a dimensione di u pacchettu, dopu a presentazione di una ricetta.
Cumu piglià
A dosa di sciroppu varieghja secondu l'età, è e linee guida generali indicanu:
- I zitelli trà 2 è 7 anni: 2,5 ml, 3 volte à ghjornu;
- I zitelli più di 7 anni: 5 mL, 3 volte à ghjornu;
- Adulti: 7,5 ml, 3 volte à ghjornu.
U tempu di trattamentu varieghja secondu l'intensità di i sintomi, ma di solitu hè necessariu aduprà da almenu 1 settimana, è deve esse tenutu per 2 à 3 ghjorni dopu chì i sintomi abbassinu o cum'è indicatu da u duttore.
Quale ùn deve micca aduprà
U sciroppu Abrilar ùn deve esse adupratu in e persone chì sò ipersensibili à qualsiasi cumpunenti di a formula è in i zitelli sottu à l'età di 2 anni. Inoltre, deve esse adupratu solu in donne chì sò incinte o chì allattanu se cunsigliatu da u duttore.
Vede l'espettoranti fatti in casa chì ponu esse aduprati per trattà a tosse produttiva.
Possibili effetti collaterali
L'effettu secundariu più frequente di l'usu di stu sciroppu hè l'apparizione di diarrea, per via di a presenza di sorbitol in a formula di a droga. Inoltre, ci pò ancu esse una piccula sensazione di nausea.
L'ingestione di dosi più alti di u raccomandatu pò causà nausea, vomitu è diarrea.