Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 21 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 15 Nuvembre 2024
Anonim
Assorbente postpartum: chì aduprà, quanti cumprà è quandu scambià - Salute
Assorbente postpartum: chì aduprà, quanti cumprà è quandu scambià - Salute

Cuntenutu

Dopu à u partitu hè cunsigliatu chì a donna adopri un assorbente postpartum finu à 40 ghjorni, postu chì hè nurmale chì i sanguinamenti sianu eliminati, detta "lochia", chì risulta da u traumu causatu da u partitu in u corpu di a donna. In i primi ghjorni, sta sanguinazione hè rossa è intensa, ma cù u tempu diminuisce è cambia di culore, finu à chì sparisce 6 à 8 settimane dopu a consegna. Capite megliu ciò chì sò e lochie è quandu preoccupassi.

Durante questu periodu ùn hè micca cunsigliatu di aduprà un tampone, hè più indicatu di aduprà un tampone, chì deve esse grande (di notte) è avè una bona capacità di assorbimentu.

A quantità di assorbenti chì ponu esse aduprati in questa tappa varieghja assai da una donna à l'altra, ma l'ideale hè di cambià l'assorbente ogni volta chì hè necessariu. Per evità l'errori, si raccomanda à a donna di piglià almenu 1 pacchettu micca apertu in u so saccu di maternità.

Cumu fà una igiene intima in i primi ghjorni

Per chì a donna si senti più sicura, duverebbe purtà una grande mutanda di cuttone, cum'ella usava durante a gravidanza, è per evità infezioni hè impurtante di lavà sempre e mani prima di cambià l'assorbente.


A donna pò pulisce a zona intima solu cù carta igienica dopu avè urinatu, o se preferisce, pò lavà a zona genitale esterna cù acqua è sapone intimu, asciugandosi cun un asciugamanu asciuttu è pulitu dopu. Ùn hè micca cunsigliatu per lavà a regione di u vaginu cù a duchinha vaginale perchè questu cambia a flora vaginale favurendu infezioni, cume a candidiasi.

E salviette umide ùn sò ancu cunsigliate per un usu frequente, ancu se hè una bona opzione da aduprà quandu site in un bagnu publicu, per esempiu. In quantu à l'epilazione, ùn hè micca raccomandatu di applicà u rasoiu ogni ghjornu, perchè a pelle diventerà più sensibile è irritata, l'epilazione cumpleta di a regione vulva ùn hè ancu raccomandata perchè favurisce a crescita di microorganismi è provoca una maggiore scarica vaginale, facilitendu l'apparizione di malatie ..

Quandu volta a menstruazione?

A menstruazione pò piglià uni pochi di mesi per vultà dopu à a nascita di u criaturu, essendu direttamente ligata à l'allattamentu. Se a mamma allatta in modu esclusivu u zitellu in i primi 6 mesi, pò passà per questu periodu senza menstruazione, ma se adopra u latte da a buttiglia o s'ella ùn allatta micca solu, a menstruazione pò ricumincià in u mesi dopu. Scuprite più infurmazioni nantu à a menstruazione dopu u partitu.


I segni d'avvertimentu per andà à u duttore

Hè cunsigliatu d'andà à u duttore se durante questi 40 ghjorni avete sintomi cum'è:

  • Dolore in u ventre inferiore;
  • Avè un sanguinamentu vaginale cù un odore forte è spiacevule;
  • Avete una frebba o una scarica arrossita dopu à duie settimane dopu à avè parturitu.

Questi sintomi ponu indicà una infezione è dunque una valutazione medica hè necessaria u più prestu pussibule.

Ogni volta chì una donna allatta in questi primi ghjorni, pò sperimentà un picculu cunfortu, cum'è un crampu, in a regione addominale, chì hè dovuta à a diminuzione di a dimensione di l'utru, chì hè una situazione normale è prevista. Tuttavia, se u dolore hè assai severu o persistente, hè necessariu informà u duttore.

Articuli Interessanti

U colesterolu è u modu di vita

U colesterolu è u modu di vita

U vo tru corpu hà bi ognu di u cole terolu per travaglià bè. Ma i livelli di cole terolu chì ò troppu alti ponu danneghje vi.U cole terolu hè mi uratu in milligrammi per ...
Iniezione di Sumatriptan

Iniezione di Sumatriptan

L'iniezione di umatriptan hè aduprata per trattà i intomi di mal di te ta di emicrania (mal di te ta everi, pul anti chì à volte ò accumpagnati da nau ea è en ibilit&...