Autore: Bobbie Johnson
Data Di Creazione: 10 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Febbraiu 2025
Anonim
Perchè Ognunu Duvia Pruvà a Terapia Almenu Una volta - Vita Di Vita
Perchè Ognunu Duvia Pruvà a Terapia Almenu Una volta - Vita Di Vita

Cuntenutu

Qualchissia vi hà mai dettu di andà in terapia? Ùn deve micca esse un insultu. Cum'è un ex terapeuta è un amante di a terapia di lunga data, tendu à crede chì a maggior parte di noi puderia prufittà di un allungamentu nantu à u lettu di un terapeuta. Ma aghju da fà una cosa chjara: Ùn andate in terapia perchè tù deve. Di regula, seguitemu raramente e cose perchè noi deve. Facemu qualcosa perchè noi vulete o pudemu vede i modi chì avemu da guadagnà.

Pò personalmente attestà i vantaghji di a terapia, sia da u puntu di vista di un paziente sia di un cunsiglieru. Cum'è cù a maiò parte di e cose in a vita, se fate un impegnu, vedrete risultati. Semu fieri di travaglià dura per mantene i nostri corpi sani. Manghjemu bè, esercitemu ogni ghjornu, pigliemu vitamine, è felici di sparte u nostru prima è dopu selfie cù u mondu (ciao, Instagram). Ma, in generale, ùn avemu micca amparatu à vede a nostra salute mentale cum'è qualcosa chì hà bisognu di cura è attenzioni simili.


A diffarenza trà i nostri punti di vista nantu à a salute mentale è fisica hà assai di fà cù l'estigma. Quandu andate ind'è u duttore per a vostra visita annuale di benessere o perchè avete rottu una punta, nimu passa un giudiziu silenziu o assume chì sì debule. Ma i prublemi emotivi chì affrontemu sò veri quant'è l'osse fratturate, allora ùn ci hè nunda pazzu circa l'idea di circà l'expertise di un prufessiunale furmatu chì pò aiutà vi cresce, amparà è esse più forte. Ch'ella sia sfidatu da una grave malattia mentale o di fronte à una rutina di carriera chì vi hà scumpientu, a terapia hè un strumentu per e persone chì anu a voglia è l'ingannu di dumandassi: "Chì possu fà per fà una vita più sana è felice?"

In u spiritu di sbulicà i stereotipi nantu à a terapia, eccu alcune cose chì pudete aspettà se decidite di piglià u vostru turnu nantu à u lettu di u terapeuta.

Fate un passu à a volta.

Ci hè una soluzione rapida à a maiò parte di e cose in u nostru mondu mudernu. Quandu avete fame, u vostru prossimu ripastu hè solu à un clic di distanza (vi ringraziu, Seamless). Uber hà di solitu cupertu se avete bisognu di ghjunghje in un locu veloce. Purtroppu, a terapia ùn hè micca una di queste riparazioni rapide. U vostru terapeuta ùn hè micca una criatura magica, onnipresente, chì pò sbattà una bacchetta, pronuncia un incantesimu latinu di fantasia, è fassi insta-megliu. U veru cambiamentu accade à pocu à pocu. Hè una maratona, micca un sprint, è avè attese realistiche nantu à u prucessu terapeuticu pò salvà assai frustrazione. Basta à pensà: Se vi focalizate nantu à u migliu 13 quandu site à a linea di partenza, u viaghju hè sempre più dolorosu. In a terapia, amparate à stallà in u mumentu prisente è esse più paziente cun sè stessu - un pede davanti à l'altru, lento è fermu.


Pudete sudari.

Avete un megliu amicu maravigghiusu chì hè un grande ascoltatore. Avete una mamma chì hè un maestru di pep conversazioni. Un sistema di supportu di e persone chì avete fiducia hè impurtante per a felicità generale è u benessiri, ma sti rilazioni persunali ùn sò micca cunfunditi cù u rolu di un terapeuta. "Unu di i vantaghji di parlà cun un terapeuta hè chì ellu puderia sente più liberu di offre prospettive alternative nantu à una situazione cumparatu cù un amicu chì puderia esse più inclinu à accunsente cun voi o cunsulate", dice basatu in New York City. psicoterapeuta Andrew Blatter. Di sicuru, i terapeute offrenu un orechju simpaticu quandu hè ciò chì avete bisognu, ma u so travagliu hè ancu di sfida à voi à volte, indicà pinsamenti è cumpurtamenti malsani. A ricunnosce a parte chì ghjucate in i vostri propri prublemi ùn hè micca una pillola faciule da inghjustà. Puderete chjappà cun disconfortu è sentite l'impulsione di salvà, ma u cambiamentu hè un travagliu duru. I terapeuti ùn vi ripareranu micca o vi diceranu chì fà. Invece, rispettanu a vostra autunumia per fà scelte difficili per sè stessu è vi aiuterà à sceglie quale sò megliu per voi.


Ripete mudelli in terapia chì fate in a vita di ogni ghjornu.

L'umani sò creature di l'abitudine. A maiò parte di noi aderite à a rutina di ogni ghjornu per mantene a nostra vita in traccia. Queste abitudini influenzanu tuttu, da ciò chì manghjemu per colazione à u tippu di persona chì sceglemu finu à a data. U prublema ? Micca tutte l'abitudine sò bone per noi. Quandu si tratta di relazioni, tendemu à ripetere ripetutamente mudelli malsani - forse continuate à sceglie cumpagni emozionalmente indisponibili o relazioni di sabotaggio una volta ch'elli anu arrivatu à un livellu di intimità chì hè scomudu per voi. Spessu in terapia, questi schemi crescenu, soprattuttu una volta stabilitu in a relazione terapeutica. A differenza hè chì in terapia, avete l'occasione di fighjà da più vicinu perchè ripetite e cose chì fate. Sicondu Blatter, quandu i mudelli di una persona emergenu in a relazione terapeutica, u spaziu di a terapia furnisce una arena sicura per capisce: "Aghju avutu un paziente chì hà avutu prublemi à mantene l'intimità in e so relazioni", dice. "Mentre ella è eiu ci avvicinavamu, e so ansietà annantu à a nostra intimità cuminciaru à revelà.Pudendu spiegà in u spaziu sicuru di a terapia, hà sappiutu apre u so paure è, in cunseguenza, apre à una più grande intimità cù l'altri persone in a so vita. a relazione terapeutica, averete l'utili per applicà ciò chì avete amparatu fora di a sala di terapia.

Avete a libertà di sperimentà.

Puderete micca pensà à a terapia cum'è una sala di ghjocu di un grande zitellu, ma in certi modi hè. À l'età adulta, avemu spessu dimenticatu cume esplorà noi stessi di manera ludica. Tendemu à esse più rigidi, autocuscenti, è menu disposti à sperimentà. A terapia hè una zona senza ghjudiziu induve pudete pruvà cose novi in ​​un ambiente à pocu pressu. Pudete dì tuttu ciò chì vi vene in mente, quantunque stupidu o stranu pudete pensà chì soni. In l'uffiziu di u vostru terapeuta, site ancu liberu di esplorà in modu sicuru i sentimenti è di praticà cumpurtamenti chì scatenanu l'ansietà in a vostra vita d'ogni ghjornu. Sò passivu è truvate difficiule di parlà a vostra mente? Praticate l'assertività cù u vostru terapeuta. Avete difficultà à gestisce a vostra rabbia? Pruvate tecniche di rilassamentu. Una volta chì avete provatu queste abilità in sessione, puderete sente di più cunfidenza per trattà questioni fora di l'uffiziu di u terapeuta.

Pudete sorprendervi.

Puderete avè qualcosa chì avete bisognu per esce da u to pettu. Ùn pudete micca aspittà per a vostra sessione di terapia settimanale induve pudete sbulicà tuttu, è, dopu, quandu vene u tempu, succede qualcosa di completamente inespettatu - vi sviate da u tema è e parolle chì vanu da a bocca sò novi è sorprendenti. "Ci sò state tante volte chì i pazienti anu prefacciatu un cummentariu cù" Ùn l'aghju mai dettu à qualcunu prima "o" Ùn m'aspettu micca di fà vene ", dice Blatter, chì attribuisce una parte di sta spontaneità à u fiducia custruita trà u terapeuta è u cliente. Quandu l'intimità in a relazione terapeutica si approfondisce cù u tempu, pudete esse più apertu à parlà di cose chì avete evitatu o accede à ricordi chì eranu una volta troppu dolorosi. Esplorà u vostru propiu territoriu scunnisciutu pò esse spaventosu è provocatore d'ansietà. Puderete truvà cunfortu sapendu chì parechji terapeuti sò stati in u so propiu cunsigliu (in realtà, per i psicoanalisti in furmazione, esse in terapia hè un requisitu), cusì ponu capisce ciò chì si sente per esse nantu à a vostra fine è megliu guidàvi attraversu u prucessu.

Vede l'altri in una luce più empatica.

Per esse in terapia, ùn solu cuminciate à cunsiderà e vostre azioni in una manera più prufonda, più pensativa, ma ancu quelli di l'altri. Quandu a vostra autocuscenza cresce, sarete più sensibili à u fattu chì ogni persona hà un mondu internu unicu è cumplessu, è chì puderia variare assai da u vostru. Blatter ramenta a so sperienza travagliendu cù un omu chì tendia à interpretà u cumpurtamentu di l'altri cum'è criticu è maliziosu per via di a so zitellina abusiva: "In e nostre sessioni di terapia, lanceraghju modi alternativi di vede a situazione. Forse u cumpagnu romanticu era insicuro. è ùn avia micca l'intenzione di esse criticu. Forse u capu era sott'à assai pressione allora e so risposte "brevi" eranu più indicative di quella chè critiche à u paziente. Cù u tempu, a mo paziente hà cuminciatu à vede chì ci eranu altre lenti per vede u mondu chè quelli di e so prime sperienze parenti ". Fà un sforzu megliu per vede u mondu à traversu l'ochji di l'altri, anderà assai per migliurà è approfondisce e vostre rilazioni.

Pudete inciampà.

Puderete pensà chì avete risoltu un prublema particulare, è quandu u menu l'aspettate, u prublema risorge. Quandu qualcosa cusì accade, perchè accade sempre, ùn ti scuragisce. U prugressu ùn hè micca lineale. A strada hè tortuosa, per dì u minimu. Preparatevi per assai alti è bassi, assai avanti è indietro, è forse ancu alcuni cerchi. Se avete a cunniscenza di sè per nutà a riapparizione di u vostru mudellu malsanu è ciò chì l'ha scatenatu, site dighjà un passu in a direzione ghjusta. Allora, a prossima volta chì viaghjate, torna nantu à i vostri pedi, pigliate un respiru è dite à u vostru terapeuta tuttu.

Rivista per

Publicità

Cunsigliatu À Voi

Cosa hè l'isteroscopia è à chì serve

Cosa hè l'isteroscopia è à chì serve

L'i tero copia hè un e ame ginecologicu chì permette di identificà qual ia i cambiamenti chì e i tenu in l'utru.In que tu e ame, un tubu chjamatu i tero copiu di circa 10 m...
Sciroppi espettoranti infantili

Sciroppi espettoranti infantili

I ciroppi e pettoranti per i zitelli devenu e e aduprati olu è cun igliatu da u duttore, in particulare in i zitelli è i zitelli di menu di 2 anni.Que te medicinali aiutanu à fluidific&...