Benefici di l'Acidu Kojic per a pelle è cumu aduprà
Cuntenutu
L'acidu Kojic hè bonu per trattà u melasma perchè elimina e macchie scure nantu à a pelle, prumove u ringiovanimentu di a pelle è pò esse adupratu per luttà contr'à l'acne. Si trova in a cuncentrazione di 1 à 3%, ma per evità di causà irritazioni à a pelle, a maiò parte di i prudutti cusmetichi cuntenenu circa 1 o 2% di questu acidu.
I prudutti cusmetichi chì cuntenenu àcitu kojic in a so cumpusizione ponu esse truvati in forma di crema, lozione, emulsione, gel o siero, e creme sò più adatte per a pelle matura cun tendenza à a secchezza, mentre e versioni in lozione o siero sò più adattatu per quelli chì anu a pelle grassa o acneica.
L'acidu kojic hè derivatu da a soia fermentata, u risu è u vinu chì anu un grande effettu in a rimozione di macchie scure nantu à a pelle, perchè blocca l'azione di un aminoacidu chjamatu tirosina, chì hè strettamente legatu à a melanina, chì hè legata à i spot pelle. Cusì, quandu si vole eliminà e macchie di a pelle, si consiglia di applicà u pruduttu solu sopra a regione da trattà.
Benefici
I prudutti chì cuntenenu àcitu kojic sò particularmente indicati per rimuovere macchie scure nantu à a pelle, chì ponu esse causate da u sole, cicatrici, macchie di età, cerchi scuri, rimozione di macchie da l'inguine è ascelle. I benefici di l'acidu kojic per a pelle includenu:
- Azione schiarente, per prevene l'azione di melanina;
- Ringiovanimentu facciale, eliminendu e rughe è e linee di spressione;
- Migliora l'apparenza di cicatrici, cumprese l'acne;
- Elimina i punti neri è i punti bianchi, per via di a so azzione antibatterica;
- Aiuta à trattà a tigna è u pede d'atleta, perchè hà azzione antifungale.
Stu acidu hè adupratu per rimpiazzà u trattamentu cù l'idrochinone, di solitu adupratu per luttà contr'à e macchie scure di a pelle, ma u duttore pò ricumandà ancu una cumbinazione di acidu kojic + idrochinone o acidu kojic + acidu glicolicu in a listessa formulazione.
U trattamentu hè di solitu fattu per 10-12 settimane è se ùn ci hè miglioramentu di i sintomi, u duttore pò raccomandà un'altra formulazione, perchè u listessu tippu di acidu ùn deve esse adupratu per un periodu prolungatu nantu à a pelle perchè pò causà irritazione, o cum'è un effettu di rimbalzu pò aggravà e macchie scure.
U trattamentu cù l'acidu kojic 1% pò esse adupratu per un tempu più longu, da circa 6 mesi à 1 annu, essendu ben tolleratu da u corpu, senza effetti avversi.
Cumu aduprà
Hè cunsigliatu di applicà u pruduttu chì cuntene acidu kojic ogni ghjornu, mattina è sera. Durante a ghjurnata hè cunsigliatu di applicà una crema solare subitu dopu per prutege a pelle da l'effetti dannosi di u sole.
I risultati ponu cumincià à esse vistu da a 2a settimana d'usu è hè progressivu.
In cuncintrazioni superiori à 1% deve esse adupratu solu sottu à a raccomandazione di un dermatologu.
L'usu di un pruduttu chì cuntene questu acidu in concentrazioni superiori à l'1% hè più propensu à causà irritazione di a pelle chì si manifesta per prurigazioni è rossi, eruzione cutanea, brusgiatura di a pelle è pelle sensibile. Sì questi sintomi apparsu, hè cunsigliatu di smette di aduprà u pruduttu.
Quandu ùn aduprà
Stu tipu di pruduttu ùn deve esse adupratu durante a gravidanza, a gestazione, nantu à a pelle ferita pò aumentà u risicu di cancheru