Cumu u Cofundatore di Wellness Brand Gryph & IvyRose Pratica l'Autocura
Cuntenutu
Quand'ella avia 15 anni, Karolina Kurkova - a cofundatrice di Gryph & IvyRose, una marca di prudutti di benessere naturale - era cum'è qualsiasi altru adolescente strapazzatu è stancu.
Ma cum'è un supermodel di successu, i so stressors eranu un pocu più esigenti di quelli chì a maiò parte di a ghjente sopra. Hè tandu ch'ella hà capitu chì a manera ch'ella si sentia dentru era riflessa nantu à a so pelle.
"Aghju viaghjà per 16 ore è dopu esse in una sessione di foto per 16 ore, cusì aghju amparatu rapidamente chì avia bisognu di piglià cura di mè stessu per sustene quellu ritmu è u mo splendore. Aghju cuminciatu à riceve l'acupuntura per bilancià u mo chi, à travaglià, à medità, è à pensà à l'alimentu cum'è carburante chì m'hà aiutatu à realizà ".
Oghje, à l'età di 35 anni, a mamma di dui hà una prusperante carriera di modellu è una cumpagnia di benessere, è hà aghjustatu uni pochi di cumpunenti à u so regime di cura di sè stessu. "Aghju trovu chì quandu mi cunnettu à a natura, à l'altri [famiglia, amichi, cumunità], è eiu stessu, mi sentu è paru u mo megliu", dice Kurkova. "Dunque prioritariu l'attività cum'è marchjà nantu à a spiaggia cù i mo figlioli, cucinendu cù e mo amiche, è ascultà musica." (Nisun tempu per a cura di sè stessu? Eccu cumu per fà.)
U trucco, specificamente dissimulatore, rossore, è un pop di rossetto audace cum'è Charlotte Tilbury Hot Lips 2 (Cumprate, $ 37, sephora.com), hè ancu un elevatu rapidu per ella. "È una fresca tonalità bionda quandu mi colore i capelli mi fa veramente sentu ghjustu, oh", dice Kurkova. Credita Biologique Recherche Lotion P50 (Cumprate, $ 68, daphne.studio) per avè mantenutu a so pelle cum'è una criatura è usa un dispositivu LED di manu nantu à u so corpu regolarmente.
Ma ella aghjusta: "Ùn importa micca i prudutti chì aghju utilizatu o a ropa chì portu, devu esse in u statu mentale giustu per vede bè. A fiducia interiore vi permette di mette nantu à qualcosa è emulà una sessualità senza sforzu. Mi ricordu cuscientemente chì sò forte è sanu è chì e mo insicurità ùn seranu micca in u mo modu. Più facciu què, più a mo bellezza interiore splende ".
Revista Shape, emissione di Dicembre 2019