L'acidu uric in gravidanza danneghja u zitellu?
Cuntenutu
L'acidu uricu elevatu durante a gravidanza pò dannà u zitellu, soprattuttu se a donna incinta hà una pressione sanguigna alta, perchè pò esse legata à a preeclampsia, chì hè una complicazione seria di a gravidanza è pò purtà à un abortu spontaneu.
Nurmalmentu, l'acidu uricu diminuisce in prima gravidanza è aumenta durante u terzu trimesteru. Tuttavia, quandu l'acidu uricu aumenta in u primu trimestre o dopu 22 settimane di gestazione, a donna incinta hà un risicu più elevatu di sviluppà preeclampsia, soprattuttu s'ellu hà pressione alta.
Chì hè a preeclampsia?
A preeclampsia hè una complicazione di a gravidanza chì hè caratterizata da pressione alta, più grande di 140 x 90 mmHg, presenza di proteine in urina è ritenzione di fluidi chì causa gonfiore di u corpu. Deve esse trattatu u più prestu pussibule, perchè quandu ùn hè trattatu pò sviluppassi in eclampsia è causà morte fetale, crisi o ancu coma.
Scuprite chì sò i sintomi di pre-eclampsia è cumu si face u trattamentu in: Pre-eclampsia.
Cosa da fà quandu l'acidu uric hè elevatu in gravidanza
Quandu l'acidu uricu hè elevatu durante a gravidanza, assuciatu à l'alta pressione sanguigna, u duttore pò raccomandà à a donna incinta:
- Diminuisce u cunsumu di sale di a vostra dieta rimpiazzendulu cù erbe aromatiche;
- Bei circa 2 à 3 litri d'acqua à ghjornu;
- Lie nantu à u latu sinistro per aumentà u flussu di sangue versu l'utru è i reni.
U duttore pò ancu prescrive l'usu di droghe per cuntrullà a pressione sanguigna è indicà a prestazione di un test di sangue è di ultrasuoni per cuntrullà u sviluppu di a preeclampsia.
Fighjate u video è scopre chì alimenti aiutanu à calà l'acidu uricu in u sangue: