Brucia quandu urina: chì pò esse è cumu trattallu
Cuntenutu
- 3. Malatie di trasmissione sessuale
- 4. Piccule ferite nantu à l'organu genitale
- 5. Usu di prudutti intimi d'igiene
- Chì prove da fà per scopre a causa
U brusgiu quandu urina hè u più spessu un segnu d'infezzione di e vie urinarie, chì hè assai più frequente in e donne, ma pò accade ancu in l'omi, causendu sintomi cum'è sensazione di pesantezza in a vescica, urge frequente di urinare è malessere generale.
Tuttavia, l'apparizione di brusgiata pò ancu indicà a presenza di altri prublemi urinarii o ginecologichi, cum'è infezioni di lieviti, malatie di trasmissione sessuale o allergie à qualsiasi pruduttu. Cusì, hè impurtante cunsultà un ginecologu quandu a sensazione di brusgiu dura più di 2 o 3 ghjorni, per identificà a causa è inizià u trattamentu adattatu.
Brucia quandu urina pò ancu esse cunnisciuta cum'è disuria, chì hè u termine medicu adupratu per discrive u disagiu quandu urina, tuttavia, questu termine pò esse adupratu ancu in casi di dolore quandu urina, chì ùn hè micca sempre assuciatu à una sensazione di brusgiata. Vede chì sò e principali cause di dolore quandu urina.
3. Malatie di trasmissione sessuale
Ancu se menu cumuni, e malatie di trasmissione sessuale sò ancu una causa maiò di sensazione di brusgiu quandu urinate, in particulare in u casu di chlamydia è trichomoniasis. Hè pussibule catturà ste malatie per via sessuale senza preservativu è, dunque, si raccomanda di aduprà sempre un preservativu, soprattuttu quandu ci sò parechji partenarii.
I sintomi chì di solitu accumpagnanu queste malattie sò una scarica giallastra cun un odore pessimu, sanguinante, urinazione dolorosa è prurito. L'unicu modu per scopre a causa specifica hè di cunsultà un ginecologu o urologu è fà un esame di dimissione in laburatoriu.
Cumu trattà: u trattamentu si face guasi sempre cù antibiotici orali cum'è Metronidazole o Azithromycin, secondu a MTS. Queste malatie devenu esse trattate u più prestu pussibule per evità complicazioni cum'è sterilità o malatie infiammatoria pelvica.
4. Piccule ferite nantu à l'organu genitale
L'apparizione di piccule ferite in a regione genitale pò causà irritazione tissutale, chì si aggrava quandu urina, causendu brusgiature, dolore o ancu l'apparizione di sangue. Stu tipu di ferite hè più frequente in e donne, per via di a frizione chì accade durante u cuntattu intimu, ma pò accade ancu in l'omi.
Cumu trattà: a sensazione di brusgiata si migliora di solitu dopu à 2 o 3 ghjorni, mentre i tessuti guariscenu è, in questu periodu, hè cunsigliatu di beie assai acqua per tene l'urina menu cuncentrata, è ancu per evità di avè rapporti sessuali.
5. Usu di prudutti intimi d'igiene
Ci sò parechji prudutti chì ponu esse aduprati in a zona intima, soprattuttu in u casu di e donne, da creme, à deodoranti è saponi. Tuttavia, alcuni di sti prudutti ponu causà allergie o ancu sbilancià u pH, purtendu à l'apparizione di sensazione di brusgiu quandu urina. Ricurdendu chì ùn ci hè bisognu di pruvà à cambià l'odore di a flora vaginale normale di a donna è, dunque, sti prudutti ùn sò micca necessarii.
In questi casi, a sensazione di brusgiu pò ancu esse accumpagnata da pruriti constanti è rossi in a zona intima, soprattuttu dopu aduprà u pruduttu, migliurendu durante u bagnu.
Cumu trattà: se u sintumu nasce dopu avè principiatu à aduprà un novu pruduttu di igiene intima, lavate a zona cun acqua calda è un sapone neutru à pH è valutate se u sintomu migliora. S'ellu accade, evite di aduprà dinò stu pruduttu.
Chì prove da fà per scopre a causa
U test principale adupratu per identificà un prublema quandu urina hè u sommariu test di urina, in u quale u duttore valuta a presenza di sangue, leucociti o proteine, chì ponu indicà una infezione.
Tuttavia, quandu una altra causa hè suspettata, altri testi ponu ancu esse urdinati, cum'è una cultura d'urina, ecografia, o un esame di secrezione vaginale.