Questa marca Activewear hà difesu u so mudellu Plus-Size in u megliu modu
Cuntenutu
Anna O'Brien, blogger di moda di taglia più grande, hè andata di recente in Instagram per annunzià ch'ella serà protagonista di una campagna per BCG Plus, a linea di dimensioni più grandi per a marca di vestimenta attiva Academy Sports and Outdoor.
"Vuliu sparte una foto chì pare stuposa ma chì ùn seguita micca e regule di cume un corpu attivu hè di solitu fotografiatu", hà scrittu accantu à una foto d'ella stessa piatta in i vestiti di a marca. "Questu ùn hè micca un angolo 'tecnicamente' flattering o ancu una posa adulatoria", continuò. "Ciò chì spergu di vede in sta foto hè felicità, gioia è u corpu chì sustene isse emozioni senza cundizione".
Per a maiò parte, u so postu hà guadagnatu una attenzione positiva è centinaie di persone anu commentatu per mostrà u so supportu. Ma cum'è Yahoo! hà dettu, un utilizatore d'Instagram hà decisu di lascià un cattivu cummentariu in un tentativu di schiaccià l'orgogliu di Anna. "Questu hè disgustoso chì fate di esse grassu una bona cosa", u cummentariu leghje. "A ghjente deve esse vergogna d'esse grassu, micca fieru".
Per furtuna, l'Academia Sports and Outdoor hà rifiutatu di lascià sculiscà u missaghju vergugnosu.
"Salute Ghjacumu", anu rispostu. "À l'Accademia, cridemu veramente chì ogni donna duverebbe avè a stessa opportunità di gode di sport è à l'aria aperta. Di conseguenza, continueremu à riprisentà una vasta gamma di tippi di corpu. Semu tutti diversi, ma u nostru accessu à un modu di vita attivu ùn duverebbe micca esse ". (In cunnessione: Katie Willcox Vole sapè chì sì assai più di ciò chì vede in u specchiu)
Sfurtunatamente, u sustegnu di a marca solu ùn era micca abbastanza. Anna stessa duvia ripiglià un altru troll chì hà dettu chì "hà bisognu di più muvimentu è di menu manghjà". Ugh.
A so risposta: "Vuliu fà sapè chì cumenti cusì ùn aiutanu micca a ghjente à esse più attivi. In ogni casu, facenu chì a ghjente teme u ghjudiziu è l'opinioni quandu si allenanu. Se vulete veramente incuragisce una persona di dimensioni grandi à esse più attivu, pruvate à acclascialli di più è discutendu a vostra incomodità cù u so corpu menu ".
Mentre hè deludente chì e donne sempre bisognu di difende si da a vergogna di u corpu, hè bè di vede Anna è l'Accademia unisce e forze è piglià una pusizione putente contr'à i troll. In u prucessu, anu ricurdatu à tutti chì a forma fisica ùn vene micca imballata in una forma o dimensione particulare è chì e donne anu u dirittu di vèstinu tuttu ciò chì volenu senza sente chì seranu ghjudicati o vergugnosi.