10 sintomi principali di l'epatite B

Cuntenutu
In a maiò parte di i casi, l'epatite B ùn causa micca sintomi, in particulare in i primi ghjorni dopu l'infezzione cù u virus. È quandu questi sintomi parenu, sò spessu cunfusi da una semplice influenza, eventualmente ritardendu u diagnosticu di a malattia è u so trattamentu. Alcuni di questi sintomi iniziali di l'epatite B includenu mal di testa, malessere è scarsu appetitu.
Tuttavia, à misura chì a malattia progredisce, sintomi più specifici di epatite ponu apparì. Se pensate chì pudete avè sta infezzjoni, selezziunate ciò chì sentite per valutà i sintomi:
- 1. Dolore in a zona superiore destra di u ventre
- 2. Culore giallu in l'ochji o in a pelle
- 3. Sgualconi gialli, grisgi o bianchi
- 4. Urina scura
- 5. Febbra bassa costante
- 6. Dolore à l'articuli
- 7. Pèrdita di l'appetite
- 8. Nausea frequente o mareosità
- 9. Stanchezza faciule senza ragione apparente
- 10. Pancia gonfia
Quandu ci hè un suspettu di esse infettatu, hè impurtante andà à u medicu generale, o à un epatologu, per fà analisi di sangue specifiche è identificà u tippu di epatite, chì i sintomi sò generalmente simili à parechji altri prublemi di fegatu. In certi casi, in un primu test, u risultatu di u test di l'epatite B pò esse un falsu negativu è, dunque, u test deve esse ripetutu dopu à 1 o 2 mesi.
Cumu uttene l'epatite B
A trasmissione di l'epatite B si face per cuntattu cù sangue o secrezioni corporee contaminate da u virus HBV. Cusì, alcune di e forme più cumuni di contaminazione sò:
- Cuntattu intimu senza preservativu;
- Fate a manicure cù pinze contaminate;
- Sparte siringhe;
- Fate piercings o tatuaggi cù materiale contaminatu;
- Avè avutu una trasfusione di sangue nanzu à u 1992;
- Da a mamma à u zitellu per a nascita normale;
- Inghjulia à a pelle o accidente cù aghi cuntaminati.
Fighjate a cunversazione trà nutrizionista Tatiana Zanin è Dr. Drauzio Varela, nantu à cume accade è cumu impedisce a trasmissione:
A saliva pò ancu trasmette stu virus per mezu di morsi, ma micca per basgi o altri tippi di esposizione à a saliva. Tuttavia, i fluidi corporei cum'è lacrime, sudore, urina, feci è u latte maternu ùn sò micca capaci di trasmette a malatia.
Cumu si prutege
U megliu modu per evità di esse infettatu da l'epatite B hè d'avè una vaccinazione, tuttavia, hè ancu impurtante di ùn avè relazioni intime senza prutezzione, è ancu di mette guanti ogni volta chì hè necessariu entre in cuntattu cù u sangue o secrezioni di un'altra persona.
Inoltre, duverebbe ancu cunfirmà e cundizioni d'igiene è sterilizazione di i lochi per a manicure o u piazzamentu di piercing è tatuaggi, postu chì ci hè a manipulazione d'oggetti chì ponu facilmente taglià a pelle è cuntaminà u sangue.
Cumu hè fattu u trattamentu
U trattamentu per l'epatite B acuta si compone di riposu, cibu leggeru, bona idratazione è di ùn beie alcuna bevanda alcolica. L'epatite cura spontaneamente in a maiò parte di i casi.
Eccu ciò chì manghjà per recuperà più rapidamente:
In u casu di l'epatite B cronica, chì si verifica quandu u virus resta in u fegatu per più di 180 ghjorni, hè ancu cunsigliatu di piglià medicazione per circa 1 annu per evità altre complicazioni in u fegatu. Scuprite più infurmazioni nantu à u trattamentu in questi casi è chì rimedii sò usati.
Quandu un adultu hè infettatu da u virus è hà un bonu statu generale di salute, a malattia accade di solitu lieve è u corpu stessu hè capace di eliminà u virus. Ma i zitelli chì sò stati infettati da u virus durante u partitu o l'allattamentu sò in un risicu aumentatu di sviluppà a forma cronica di a malattia è di soffre di complicazioni cum'è cirrosi, ascite o cancru di fegatu.