Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 17 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 7 Febbraiu 2025
Anonim
Cosa hè l'infezione aguda da HIV? - Salute
Cosa hè l'infezione aguda da HIV? - Salute

Cuntenutu

Chì hè l'infezione aguda di HIV?

L'infezione aguda da HIV hè a tappa iniziale di HIV, è dura finu à chì u corpu hà creatu anticorpi contr'à u virus.

L'infezione aguda da HIV si sviluppa già da 2 à 4 settimane dopu chì qualcunu cuntraia l'HIV. Hè cunnisciutu ancu com'è infezzjoni primaria da HIV o sindrome retrovirale acutu. Durante sta tappa iniziale, u virus si multiplica à un ritmu rapidu.

A cuntrariu di l'altri virus, chì u sistema immunitariu di u corpu pò nurmalmente luttà, l'HIV ùn pò micca esse eliminatu da u sistema immune.

Durante un bellu pezzu, u virus attacca è distrugge e cellule immunitarie, lascendu u sistema immunitariu incapace di luttà contr'à altre malatie è infezioni. Quandu accade, pò purtà à u stadiu tardu di u HIV, cunnisciutu cum'è AIDS o à u stadiu 3 HIV.

Hè pussibule di cuntattà u VIH da una persona cun una infezzjoni acuta di VIH per via di l'altu tassu di replicazione virale durante stu tempu.

Tuttavia, a maiò parte di e persone cun infezioni acute da HIV ùn sanu mancu ch'elli anu cuntrattu u virus.

Hè perchè i sintomi iniziali si risolvenu da soli o ponu esse confusi per un'altra malattia cum'è l'influenza. I test standard di anticorpi HIV ùn sò micca sempre capaci di rilevà sta tappa di HIV.


Chì sò i sintomi di l'infezione acuta di HIV?

I sintomi acuti di l'infezione da HIV sò simili à quelli di a gripe è di altre malatie virali, cusì a ghjente ùn pò suspettà d'avè cuntrattu l'HIV.

In fattu, e stime chì di i quasi 1,2 milioni di persone in i Stati Uniti chì campanu cun HIV, circa 14 per centu di elli ùn sanu micca chì anu u virus. Fà a prova hè l'unicu modu per sapè.

I sintomi di l'infezione aguda di HIV ponu include:

  • rash
  • frebba
  • brividi
  • mal di testa
  • fatigue
  • mal di gola
  • sudatu di notte
  • perdita di l'appetitu
  • ulcere chì apparsu in o in bocca, esofago o genitali
  • ganglioni gonfii gonfi
  • dolori musculari
  • diarrea

Micca tutti i sintomi ponu esse prisenti, è parechje persone cun infezioni acute da HIV ùn anu micca sintomi.

Tuttavia, se una persona sperimenta sintomi, pò durà uni pochi di ghjorni o finu à 4 settimane, allora sparisce ancu senza trattamentu.

Chì causa l'infezione aguda di HIV?

L'infezione aguda da HIV si verifica 2 à 4 settimane dopu l'esposizione iniziale à u virus. L'HIV hè trasmessu per:


  • trasfusioni di sangue cuntaminate, principalmente prima di u 1985
  • spartendu siringhe o aghi cù qualchissia chì campa cun HIV
  • cuntattu cù sangue, semen, fluidi vaginali, o secrezioni anali chì cuntenenu HIV
  • gravidanza o allattamentu se a mamma hà HIV

L'HIV ùn hè micca trasmessu per via di cuntattu fisicu casuale, cum'è abbraccià, basgià, piglià a manu, o sparte utensili alimentarii.

A saliva ùn trasmette micca HIV.

Quale hè à risicu per l'infezione aguda di HIV?

L'HIV pò influenzà e persone di ogni età, sessu, razza o orientazione sessuale. Tuttavia, fattori comportamentali ponu mette certi gruppi à un risicu aumentatu per HIV. Questi includenu:

  • persone chì sparte aghi è siringhe
  • omi chì anu sessu cù l'omi

Cume hè diagnosticata l'infezione acuta da HIV?

Se un prufessore sanitariu suspetta chì una persona hà HIV, feranu una seria di testi per verificà u virus.

Un test di screening standard di HIV ùn necessariamente detecterà infezioni acute di HIV.

Test di anticorpi

Parechji test di screening HIV cercanu anticorpi per HIV piuttostu chè u virus stessu. L'anticorpi sò proteine ​​chì ricunnoscenu è distrughjenu sostanze dannose, cume virus è batteri.


A presenza di certi anticorpi di solitu indica una infezzione attuale. Tuttavia, pò piglià parechje settimane dopu una trasmissione iniziale per apparizione di anticorpi HIV.

Se i risultati di i testi di anticorpi di una persona sò negativi, ma u so duttore sanitariu crede di pudè avè HIV, ponu esse dati ancu un test di carica virale.

U prufessore sanitariu pò ancu fà li ripete u test di l'anticorpi qualchì settimana dopu per vede s'elli si sò sviluppati anticorpi.

Altri testi

Alcuni test chì ponu esse in grado di rilevà segni di infezione acuta da HIV includenu:

  • Test di carica virale HIV RNA
  • analisi di sangue antigene p24
  • test combinati di antigene HIV è anticorpi (chjamati ancu test di quarta generazione)

U test di sangue antigene p24 rileva l'antigene p24, una proteina chì si trova solu in e persone cun HIV. Un antigenu hè una sustanza straniera chì provoca una risposta immune in u corpu.

U test di a 4a generazione hè u test u più sensibile, ma ùn rileva micca sempre l'infezzioni in e prime 2 settimane.

E persone chì facenu un test di quarta generazione o test di sangue antigene p24 anu ancu bisognu di cunfirmà u so status di HIV cun un test di carica virale.

Qualchissia chì hè statu espostu à u VIH è chì pò avè una infezione aguda di VIH deve esse testatu subitu.

Se un prufessore sanitariu sà chì qualchissia hà pussutu esposizione recente à HIV, anu da aduprà unu di i testi capaci di rilevà l'infezione acuta di HIV.

Cume hè trattata l'infezione acuta da HIV?

U trattamentu currettu hè cruciale per e persone diagnosticate da HIV.

I fornitori sanitari è i scienziati accettanu chì u trattamentu precoce cù farmaci antiretrovirali deve esse adupratu da tutte e persone seropositive chì sò pronti à cumincià à piglià un medicamentu ogni ghjornu.

U primu trattamentu pò minimizà l'effetti di u virus nantu à u sistema immune.

I medicazione antiretrovirali più recenti sò di solitu assai bè tollerati, ma ci hè sempre a pussibilità di effetti collaterali.

Se una persona pensa chì sperimenta un effetti collaterale o una reazione allergica à a so medicazione, deve cuntattà immediatamente u so prufessore sanitariu.

Oltre à u trattamentu medicu, i fornitori sanitari ponu ancu suggerisce certi adattamenti di u stilu di vita, cumprendu:

  • manghjà una dieta sana è equilibrata per aiutà à rinfurzà u sistema immunitariu
  • praticà u sessu cù preservativi o altri metudi di barriera per aiutà à diminuisce u risicu di trasmissione di HIV à l'altri è di cuntrae infezioni di trasmissione sessuale (IST)
  • riduzzione di u stress, chì pò ancu indebulisce u sistema immune
  • evitendu l'esposizione à e persone cun infezioni è virus, postu chì u sistema immunitariu di quelli cun HIV pò avè più difficultà à risponde à a malattia
  • esercitassi di modu regulare
  • stà attivu è mantene i passatempi
  • riducendu o evitendu l'alcol è injectendu droghe
  • aduprendu aghi puliti quandu si injectanu droghe
  • smette di fumà

Chì ci sò e prospettive per qualchissia cun infezione aguda di HIV?

Ùn ci hè micca curazione per HIV, ma u trattamentu permette à e persone cun HIV di campà una vita longa è sana. A prospettiva hè megliu per e persone chì cumincianu u trattamentu prima chì l'HIV abbia dannatu u so sistema immunitariu.

U diagnosticu precoce è u trattamentu currettu aiutanu à prevene chì l'HIV progredisce in SIDA.

U trattamentu di successu migliora sia l'aspettativa di vita sia a qualità di vita di quellu chì vive cun HIV. In a maiò parte di i casi, l'HIV hè cunsideratu cum'è una malattia cronica è pò esse gestitu à longu andà.

U trattamentu pò ancu aiutà à qualchissia chì vive cun HIV à ghjunghje à una carica virale indetectabile, à chì puntu ùn saranu micca capaci di trasmette l'HIV à i partinarii sessuali.

Cumu si pò prevene l'infezione acuta da HIV?

L'infezione aguda da HIV pò esse evitata evitendu l'esposizione à u sangue, sperma, secrezioni anali, è fluidu vaginale di una persona chì vive cun HIV.

Eccu alcuni modi per riduce u risicu di cuntrae HIV:

  • Riduce l'esposizione prima, durante è dopu u sessu. Una varietà di metudi di prevenzione sò dispunibili cumpresi preservativi (maschili o femine), profilassi pre-esposizione (PrEP), trattamentu cum'è prevenzione (TasP), è profilassi post-esposizione (PEP).
  • Evite di sparte aghi. Ùn spartite nè riutilizate mai aghi quandu injectate droghe o fate un tatuu. Parechje cità anu prugrammi di scambiu di aghi chì furniscenu aghi sterili.
  • Pigliate precauzioni mentre manipulate u sangue. Se manipulate u sangue, aduprate guanti in lattice è altre barriere.
  • Fate a prova per HIV è altre ITS. Fà a prova hè l'unicu modu chì una persona pò sapè s'ella hà HIV o un'altra STI. Quelli chì sò positivi ponu allora cercà un trattamentu chì pò finalmente eliminà u so risicu di trasmissione di HIV à i so cumpagni sessuali. Esse testatu è riceve trattamentu per e STI riduce u risicu di trasmette li à un cumpagnu sessuale. U CDC almenu test annuale per e persone chì injectanu droghe o chì anu sessu senza preservativu o altru metudu di barriera.

Induve una persona cun HIV pò truvà aiutu?

Uttene un diagnosticu di HIV pò esse emotivamente devastante per alcune persone, dunque hè impurtante truvà una rete di supportu forte per aiutà à trattà qualsiasi stress è ansietà resultanti.

Ci sò parechje urganizazioni è individui dedicati à sustene e persone chì campanu cun HIV, è ancu parechje cumunità lucali è in linea chì ponu offre supportu.

Parlà cun un cunsiglieru o unisce à un gruppu di supportu permette à e persone cun HIV di discute e so preoccupazioni cù l'altri chì ponu esse in relazione cù ciò chì passanu.

I Linii diretti per i gruppi di HIV per statu ponu esse truvati in u situ web di l'amministrazione di risorse è servizi sanitari.

Populari Nantu À U Situ

Cosa significa avè un cervice friabile è cumu si tratta?

Cosa significa avè un cervice friabile è cumu si tratta?

Chì ghjè un cervice friable?U vo tru cervice hè a parte inferiore in forma di conu di u vo tru uteru. Agi ce cum'è un ponte trà u vo tru utru è a vagina. A parolla &...
6 Cunsiglii per Stà Attivu Mentre Campà cù Psoriasi

6 Cunsiglii per Stà Attivu Mentre Campà cù Psoriasi

Mantene un tile di vita attivu hè di primura per ge ti ce a mo p oria i , ma ùn hè micca empre faciule. À u mumentu di u mo diagno ticu, aviu 15 anni è participava à un c...