Cumu superà a paura di vulà

Cuntenutu
Aerophobia hè u nome datu à a paura di vulà è hè classificatu cum'è un disordine psicologicu chì pò influenzà sia l'omi sia e donne in ogni gruppu d'età è pò esse assai limitante, è pò impedisce à l'individuu di travaglià o di andà in vacanze per via di a paura, per esempiu. esempiu.
Stu disordine pò esse superatu cù a psicoterapia è cù l'usu di i medicamenti indicati da u duttore per cuntrullà l'ansietà durante u volu, cum'è Alprazolam, per esempiu. Tuttavia, per superà a paura di vulà, hè necessariu affruntà a fobia à pocu à pocu, cuminciendu à cunnosce l'aeroportu.
Inoltre, a paura di vola hè spessu liata à altri prublemi, cum'è agorafobia, chì hè a paura di a folla o di claustrofobia, chì hè a paura di esse in casa, è vene l'idea di ùn esse capace di respirà o di esse malatu up.internu di l'aviò.
Questa paura hè risentita da parechje persone è, in a maiò parte di i casi, l'individui sviluppanu paura perchè anu paura chì un accidente accadessi, chì ùn hè micca veru, perchè l'aeroplanu hè un trasportu assai sicuru è di solitu hè più faciule affruntà a paura quandu si viaghja cù un membru di a famiglia stretta o amicu. Vede ancu cunsiglii per alleviare a nausea durante u volu.
Passi per batte l'aerofobia
Per superà l'aerofobia hè necessariu piglià alcune misure durante a preparazione di u viaghju è ancu durante u volu, in modu chì aghju pussutu fighjà senza sintomi intensi di paura.
Esse capaci di superà l'aerofobia pò esse assai variabile, cume alcune persone superanu a paura à a fine di 1 mese è altri piglianu anni per superà a paura.
Preparazione di viaghju
Per viaghjà in aviò senza paura unu deve preparassi assai bè per u viaghju, duvendu:



- Cunnosce u pianu di volu, circhendu d'infurmà se turbulenza pò accade, in casu ch'ella ùn risenti tantu disconfort;
- Truvà infurmazione nantu à u pianu, per esempiu chì hè nurmale chì l'ale di l'aeroplanu sbattinu, per ùn pensà chì qualcosa di stranu accade;
- Cunnosce l'aeroportu almenu 1 mese prima, partendu inizialmente duvete fà una visita à u locu, ripiglià un membru di a famiglia è quandu vi sentite dispostu à fà un cortu viaghju, perchè solu à pocu à pocu l'individuu si senterà più sicuru è u prublema finirà per esse risoltu in tuttu;
- Fate a vostra borsa in anticipu, micca esse nervosu per paura di scurdassi di qualcosa;
- Dormite una bona notte prima di viaghjà, per esse più rilassatu;
- Separate i liquidi da i bagaglii di manu in un cuntainer di plastica chjaru, dunque ùn avete micca da toccà a vostra valigia prima di u volu.
Inoltre, esercitassi regularmente pò ancu aiutà à rilassate, perchè aiutanu à a produzzione di endorfina, chì hè un ormone incaricatu di prumove u benessere è a sensazione di tranquillità.
In l'aeroportu
Quandu site à l'aeroportu hè naturale di sente qualchì fastidiu, cume a voglia d'andà à u bagnu in permanenza, per esempiu. Tuttavia, per riduce a paura bisogna:



- Arrivate à l'aeroportu almenu 1 ora prima è passendu per i curridori per abituassi;
- Osservate i passanti chì restanu calmi è calmi, dorme nantu à i banchi di l'aeroportu o parlendu tranquillamente;
- Purtendu ducumenti persunali in un saccu accessibile, cum'è bigliettu d'identificazione, passaportu è bigliettu d'aviò per quandu duvete mustralli, fate lu in pace perchè sò accessibili;
Eliminate tutti i ghjuvelli, scarpi o vestiti chì anu metalli prima di passà u rilevatore di metalli per evità di esse stressatu da u sonu di l'alarma.
À l'aeroportu duvete ancu circà di clarificà tutti i vostri dubbiti, dumandendu à i salariati l'ora di partenza o d'arrivu di l'aviò, per esempiu.
Durante u volu
Quandu l'individuu cù l'aerofobia hè dighjà in aereo, hè necessariu aduttà alcune misure chì l'aiutanu à stà rilassatu durante u viaghju. Cusì, duvete:



- Purtate abiti sciolti, di cuttone, è ancu un cuscinu per u collu o un patch d'ochji, per sentesi cunfortu è, in casu di un longu viaghju, piglià una manta perchè pò sente u fretu;
- Sedete in a sede più interna di l'aviò, accantu à u curridore, per evità di fighjà a finestra;
- Fate attività chì distraggenu durante u volu, cum'è parlà, cruciera, ghjucà à ghjochi o fighjà un filmu;
- Purtate un ughjettu chì hè familiar o furtunatu, cum'è un braccialettu per sentassi più comodu;
- Evite bevande energetiche, caffè o alcolu, perchè pò esse assai acceleratu;
- Bei a camomilla, u fruttu di a passione o u tè di melissa, per esempiu, perchè vi aiutanu à rilassate;
- Informate i servitori di u volu chì avete paura di viaghjà in aviò è ogni volta chì avete dumande;
In certi casi, quandu a fobia hè severa, ste strategie ùn bastanu è e sessione terapeutiche cù un psicologu sò necessarie per affruntà a paura pianu pianu. Inoltre, pò esse necessariu piglià medicazione prescritta da u duttore, cum'è tranquilizanti o ansiolitici per aiutà à alleviare a tensione è aiutà à dorme.
Inoltre, hè impurtante micca di scurdà i sintomi di Jet Lag, cum'è stanchezza è difficultà à dorme, chì ponu sorgere dopu à lunghi viaghji, in particulare trà paesi cù un fuso orariu assai diversu. Amparate più nantu à questu prublema in Cumu trattà cù Jet Lag.
Fighjate dinò u video seguente è amparate chì fà per migliurà u vostru cunfortu mentre viaghjate: