Gymnast Ageless Oksana Chusovitina si qualifica per a finale
Cuntenutu
Quandu a gimnasta uzbeka, Oksana Chusovitina, hà participatu à i so primi Olimpiadi in u 1992, a tricampiona mundiale Simone Biles, ùn era ancu nata. A notte passata, a mamma di 41 anni (!) hà puntuatu un incredibile 14.999 in a volta, classendu quintu in generale, qualificà per a finale una volta di più.
Nata in Koln, Germania, Oksana hà prima cumpetitu in l'Olimpiadi cum'è parte di a Squadra Unificata in u 1992, induve hà guadagnatu l'oru per a categuria di squadra all-around. Dopu hà cuncorsu per l'Uzbekistan in l'Olimpiadi 1996, 2000 è 2004. In cima à u so impressiunanti record olimpico, Oksana hà ancu parechje medaglie di u Campionatu Mundiale è Europeu sottu cinturione. Dice questu, a cumpetizione in i so 40 anni ùn hè mai statu parte di u pianu.
In 2002, u so solu figliolu, Alisher, hè statu diagnosticatu di leucemia à solu 3 anni. Dopu avè offrittu trattamentu in Germania, Oksana è a so famiglia si trasfirìu per accoglie a so cundizione. Per ringrazià a Germania per a so gentilezza, a mamma grata hà cuminciatu à competere per u paese in u 2006, vincendu una medaglia d'argentu per a volta à l'Olimpiadi di Pechino di u 2008. Hà cuncorsu ancu per elli à i Ghjochi di Londra di u 2012.
Cunsiderendu u so debitu rimbursatu, Oksana hà qualificatu per un postu individuale in a squadra Uzbekistani à i Ghjochi Olimpichi 2016. "Amu veramente u sport", hà dettu à USA Today attraversu un traduttore. "Amu dà piacè à u publicu. Amu esce è esibisce per u publicu è per i fan."
Ricusendu di mette è a data di scadenza di a so carriera, ùn ci sorprenderebbe micca se avissimu vistu Oksana competere ancu in i Ghjochi di Tokyo 2020. Sin'à tandu, ùn pudemu aspettà di vedela competere in finale di volta di dumenica u 14 d'aostu.