Alcolu è Malattia di Crohn
Cuntenutu
A malatia di Crohn
A malatia di Crohn hè una infiammazione cronica di u tractu gastrointestinale (GIT). Hè classificatu cum'è IBD (malattia infiammatoria di l'intestione).
Ancu s’ella hè spessu cunfusa cù a colite ulcerosa, a malatia di Crohn pò influenzà qualsiasi parte di u GIT, mentre chì a colite ulcerativa tocca solu l’intestinu grossu (colon). Crohn's affetta tipicamente l'ileu (a fine di l'intestinu tenue) è l'iniziu di u colon.
Crohn's pò causà dolore addominale, diarrea è malnutrizione. Certi bevande è alimenti sò stati trovati per aggravà - o scatenà - i sintomi di Crohn. A gravità di i sintomi è i trigger pò varià da persona à persona.
Possu beie bevande alcoliche se aghju Crohn?
A risposta corta - è probabilmente fastidiosa - à sta dumanda hè: "Forse". Alcune persone cun Crohn's ponu godere di quantità moderate di liquore senza sperimentà effetti collaterali avversi.
Micca tutti i cibi è e bevande toccanu e persone cun Crohn di listessa manera. Per parechji cun Crohn, l'alimenti è e bevande chì rendenu peghju i segni è i sintomi includenu:
- bevande alcoliche (vinu, biera, cocktail)
- bevande caffeinate
- bevande gassate
- prudutti casgili
- cibi grassi
- cibi fritti o grassi
- cibi ricchi di fibre
- noci è semi
- cibi piccanti
Sì avete Crohn's, pigliate u tempu per identificà l'alimenti è e bevande chì scatenanu flare-ups o aggravanu i sintomi durante un flare up. Sia cocktail, vinu o birra puderia esse un prublema per voi. O unu o tutti ùn puderebbenu esse.
Prima di pruvà a vostra reazione à u vinu, a biera o i cocktail, parlate cù u vostru duttore nantu à l'effetti putenziali chì u liquore puderia avè nantu à a vostra malatia di Crohn. Hè logicu chì capisciate i risichi, cum'è duvete fà per i medicazione chì pigliate per trattà u vostru Crohn.
U vostru duttore menzionerà probabilmente chì l'alcol pò irrità u vostru rivestimentu GI è pò causà malabsorzione è sanguinamentu in e persone cun Crohn. Inoltre, u vostru duttore deve cunsigliarvi nantu à qualsiasi interazzione potenziale trà l'alcol è i vostri medicazione IBD.
Chì ci dice a ricerca?
Ancu se l'effetti di beie bevande alcoliche differenu trà e persone cun Crohn, ci sò state ricerche nantu à u sughjettu.
- Sicondu un studiu, u cunsumu d'alcol pò esse assuciatu cù un peghju di i sintomi per e persone cun IBD, ma sò necessarii più studii per determinà u rolu di l'alcol in IBD o per determinà potenzialmente se ci hè una quantità specifica chì pò esse cunsumata in modu sicuru da e persone cun IBD .
- Un picculu truvatu chì u cunsumu d'alcol hà aggravatu i sintomi in a maggior parte di e persone cun IBD è sindrome di l'intestione irritabile (IBS).
- A in u Journal of Gastroenterology hà indicatu chì ancu s'ellu ùn sò micca assai studii nantu à l'impattu di u cunsumu d'alcol da e persone cun colite ulcerativa o di a malattia di Crohn, e persone cun IBD sò più propensi à lagnassi di beve alcolu aggravendu i sintomi paragunatu à e persone cun sindrome di l'intestinu irritabile (IBS).
Purtà si
Se avete a malattia di Crohn è vulete beie una birra, un bichjeru di vinu, o un cocktail, hè sicuramente à voi.
Hè impurtante, tuttavia, di cunsiderà è capisce l'effettu di l'alcol annantu à u vostru trattu gastrointestinale, u fegatu è a vostra salute generale. Duvete ancu sapè se l'alcol interagirà negativamente cù qualsiasi medicazione chì state pigliendu.
Sottu a surveglianza di u vostru duttore, s’ellu hè appruvatu, pudete pruvà per vede s’è l’alcolu hè un detonante per i flares di Crohn. Puderete pudè beie quantità moderate di liquore senza irrità i sintomi di Crohn.