Migliori Esercizii Per Incontinenza Urinaria
Cuntenutu
L'esercizii indicati per luttà contr'à l'incontinenza urinaria, sò esercizii Kegel o esercizii ipopressivi, chì sò un ottimu modu per rinfurzà i musculi di u pavimentu pelvicu, migliurendu dinò a funzione di i sfincter uretrale.
Per esse capace di cuntrullà l'incontinenza urinaria solu cù questi esercizii, hè necessariu di fà e cuntrazioni currettamente, ogni ghjornu, finu à a risoluzione cumpleta di u prublema. Ancu se alcune persone piglianu più tempu cà altri per recuperà, in circa 1 mese, hè pussibule osservà i risultati, tuttavia, u tempu di u trattamentu cumpletu pò varia da circa 6 mesi à 1 annu.
Queste esercitazioni ponu esse effettuate in casu di incontinenza urinaria femina o maschile. Amparate à identificà l'incontinenza urinaria in l'omi.
1. Esercizii Kegel
L'esercizii Kegel sò indicati per l'incontinenza urinaria, perchè aiutanu à rinfurzà i musculi di a regione pelvica, è à aumentà a circolazione sanguigna in a zona.
Per fà l'esercizii Kegel currettamente, hè prima necessariu identificà u musculu perineu. Per fà questu, a vejiga deve esse svuotata, interrompendu u flussu di urina, pruvendu cusì à identificà u musculu chì hè adupratu in u prucessu. Dopu, per cumincià l'esercizii currettamente, hè impurtante:
- Fate 10 cuntrazioni in fila è piantate;
- Ripetite e cuntrazioni per fà omancu 3 inseme cumpleti;
- Ripetite a serie 2 à 3 volte à ghjornu. In tuttu, hè cunsigliatu di fà almenu 100 contrazioni à u ghjornu, ma ùn hè micca cunsigliatu di fà tuttu in una volta, perchè i musculi di u pavimentu pelvicu si cansanu assai facilmente.
Dopu circa 15 ghjorni à 1 mese, u prugressu pò esse fattu, rendendu l'eserciziu più difficiule. Per fà questu, basta à tene ogni cuntrazione per circa 10 secondi. A seria cumpleta cunsiste à fà, almenu 20 cuntrazioni sustenute, in 2 periodi sfarenti di a ghjurnata, in a mattina è in a tarda dopu meziornu, per esempiu.
Malgradu esse un eserciziu simplice chì pò esse fattu in ogni mumentu è in ogni locu, l'ideale hè di mette una ora di u ghjornu per fà, perchè facilita a cumpleta di a serie finu à a fine.
Questu eserciziu pò esse realizatu in una pusizione seduta, stesa o in piedi, ma per cumincià hè più faciule per cumincià à stende. Cù a pratica, hè nurmale vulè fà cuntrazioni più prestu, ma questu ùn duverebbe accade, perchè l'ideale hè chì ogni cuntrazione sia cuntrullata bè in modu chì abbia l'effettu previstu.
Fighjate u video seguente per capisce megliu cumu fà questi esercizii:
2. Ginnastica ipopressiva
A ginnastica ipopressiva permette di "succhjà" i musculi perinei in altu, ripusiziunendu a vescica è rinfurzendu i ligamenti chì a sustenenu, essendu assai utile per luttà contr'à l'incontinenza urinaria. Inoltre, stu tipu d'eserciziu aiuta ancu à cuntrullà l'incontinenza fecale è prevene u prolapse uterinu.
Per fà ginnastica ipopressiva per trattà a perdita involuntaria di urina duvete:
- Lie nantu à a vostra schiena cù i vostri ghjinochji piegati è i vostri braccia longu u vostru corpu;
- Sviutà cumpletamente i pulmoni, fendu una espirazione furzata finu à chì l'addome cumencia à cuntrattassi da solu;
- Dopu avè eliminatu tuttu l'aria, 'succhiate' u ventre versu l'internu, cum'è se vulete tuccà l'ombelicu in daretu;
- Mantene sta pusizione senza respirà per 10 à 30 secondi o per u più longu pussibule senza respirà.
Durante questa "aspirazione" di u ventre, i musculi di u perineu devenu ancu esse cuntratti, elevendu tutti l'urgani in l'internu è in sù u più pussibule, cum'è se a persona vulesse chì tutti sianu tenuti daretu à e coste.
Hè impurtante chì questi esercizii sianu sempre fatti cù una vescica vacante, per evità a cistite, chì hè una infiammazione di a vescica causata da l'accumulazione di microorganismi in l'internu. U scopu di sti esercizii hè di ristabilisce u tonu musculare è a forza di u perineu è di tuttu u pianu pelvicu, evitendu a perdita di urina, ancu migliorendu u cuntattu intimu.
Fighjate dinò a seguita video è vede 7 trucchi per piantà l'incontinenza urinaria: