L'alimentazione di una donna incinta pò prevene i còlichi in u so zitellu - mitu o verità?
Cuntenutu
L'alimentazione di a donna incinta durante a gravidanza ùn hà micca influenza per prevene i còlichi in u zitellu quandu ella hè nata. Hè perchè i crampi in u zitellu sò un risultatu naturale di l'immaturità di u so intestinu, chì in i primi mesi trova sempre assai difficiule di digerisce u latte, ancu s'ellu hè latte maternu.
I dolori, in generale, accadenu in i primi mesi di a vita di u neonatu, ma si migliuranu cù u tempu è cù a frequenza regulare di l'alimentazione. Hè impurtante di ricurdà chì i zitelli chì allattanu rinfurzanu l'intestini più rapidamente è si sentenu menu cramping cà i zitelli chì utilizanu formula di latte.
Alimentà a mamma dopu à parturisce impedisce u còlicu in u zitellu
Dopu à a nascita di u criaturu, a dieta di a mamma pò infatti influenzà l'aumentu di e coliche in u neonatu, hè impurtante ùn esagerà u cunsumu d'alimenti chì causanu gasi, cum'è fasgioli, piselli, rape, broccoli o cavolfiore.
Inoltre, u cunsumu di latte pò ancu finisce per causà coliche in u zitellu, perchè l'intestinu chì si forma sempre pò ùn tollerà a presenza di proteine di latte di vacca. Cusì, u pediatra pò cunsiglià a retirazzione di u latte è di i prudutti lattieri da a dieta di a mamma, se crede chì u zitellu hà prublemi per questu. Vede altre cause di colic in i zitelli.
Vede u video sottu è vedi più cunsiglii per aiutà u vostru zitellu: