Ashley Graham Just Landed Her First Gig Beauty Beauty
Cuntenutu
Revlon hà appena chjamatu a supermodella è u designer Ashley Graham cum'è a nova faccia di a so marca. Ancu s'ellu ùn deve micca esse una grande sorpresa, una di e facce più famose in u mondu di u modellu ùn pare micca un brainer, diritta?-l'annunziu hè in realtà un bellu affare.
Hè perchè hè a prima volta chì un mudellu curvatu di sta generazione hà sbarcatu un cuntrattu maiò di bellezza. Iè, in seriu. (A marca hà adupratu u mudellu plus-size Emme per una di e so campagne guasi duie decennii fà.)
Graham hà longu parlatu di a necessità di dà e stesse opportunità à i mudelli plus-size cum'è mudelli di dimensioni standard senza a necessità di chjamallu cum'è qualcosa fora di l'urdinariu. "Avemu bisognu di più ragazze curvy nantu à a copertina di e riviste è in editoriali senza u titulu "Ahead of the Curve". Quante volte l'avemu intesu?! " ci hà dettu in una entrevista quasi dui anni fà.
E questu include dà mudelli curvy cuntratti di bellezza maiò, qualcosa chì ùn hè statu storicamente fattu. Hè un scopu chì Graham hà specificamente avutu l'ochji fissati da qualchì tempu. In a listessa intervista, Graham ci hà dettu chì era nantu à u so "pannellu di visione" per u 2016: "Se a metti fora, e cose chì vulete accaderanu. A mo cosa maiò quest'annu hè chì vogliu veramente avè un capelli o un truccu campagna. " Ancu se li hà pussutu piglià un annu in più per ghjunghje, hè chjaru chì tutte quelle affermazioni manifestanti-è di amore per sè-anu pagatu.
"Avete lentamente vistu mudelli [curvy] spuntà in e campagne di maquillaje, ma ùn avete micca intesu parlà di firmà cuntratti in realtà, è pensu chì hè perchè [l'imprese] volenu solu bagnà i so pedi. Hè cum'è" Hmmm , Pruvemu issa cosa curvosa ardita avà è vedemu s'ellu hè reale o vedemu se hè una tendenza ", hà dettu Graham Abbigliamento di e donne ogni ghjornu. "A donna americana media hè una taglia 14 è se mi dumandate, u rossu à labbra ùn hà micca una taglia." Mic drop.
Graham s'unirà à i so mudelli Adwoa Aboah, Imaan Hammam è Raquel Zimmermann in a campagna di Revlon "Live Boldly", chì, secondu a marca, si tratta di difende e donne forti, indipendenti. È sparà i mudelli inseme hè ancu destinatu à mandà un messagiu "donne chì sustenenu e donne". (A marca hà ancu firmatu "Wonder Woman" Gal Gadot cum'è imbasciadore per a campagna à principiu di questu mese).
"Sò cuntentu di fà parte di sta campagna puntuale è rivoluzionaria cù diversi tipi di donne in razze, età è dimensioni, è di sfruttà sta piattaforma per cuntinuà à creà cambiamenti pusitivi", hà dettu Graham in un comunicatu stampa. "Per" vive cun audacia "hè u mantra di a mo vita. Ogni ghjornu in u spechju mi dicu à mè stessu:" Sò audace, sò brillanti, sò bella ", è cun Revlon, pudemu inspirà tutte e donne à fà u listessu ".