Alimenti Chì Cause Intolleranza Alimentaria
Cuntenutu
Alcuni alimenti, cume i gamberi, u latte è l'ova, ponu causà intolleranza alimentaria in alcune persone, allora sì avete sintomi cum'è una pancia gonfia, gasu è una povera digestione subitu dopu avè manghjatu unu di questi alimenti, nutate s'ellu accade ogni volta chì l'ingerite è fà un appuntamentu cù un allergistu.
Per sapè se ùn digerite micca alcuni di sti cibi, pudete fà un test di esclusione alimentaria, smettere di manghjà l'alimentu chì suspettate per 7 ghjorni è poi manghjà dinò l'alimentu per vede se i sintomi ripresentanu. Se riappariscenu hè prubabile chì avete una intolleranza o un'allergia è hè necessariu di smette di cunsumalla. Vede più nantu à Cumu sapè se hè intolleranza alimentaria.
Di solitu l'intolleranza è l'allergia alimentaria sò diagnosticati in a zitiddina, ma l'adulti ponu sviluppà dinò sta difficultà in a digestione cù u tempu. In ogni casu, a soluzione hè di escludisce l'alimentu da a dieta è di piglià un antiistaminicu sì sintomi cum'è bocca gonfia, per esempiu.
Elencu di l'alimenti chì ponu causà intolleranza alimentaria
Avemu compilatu un elencu di l'alimenti è di l'additivi alimentari chì più comunemente causanu intolleranza alimentaria. Sò:
- Urigine vegetale: Tomate, spinach, banana, noci, cavulu, fragola, rabarbara
- Origine animale: Latte è latticini, ovu, baccalà, frutti di mare, aringhe, gamberi, manzo
- Industrializatu: Cioccolatu, vinu rossu, pepe. Vede i sintomi di l'allergia à a cicculata.
Ci sò ancu additivi alimentarii, cum'è cunservatori, aromatizzanti, antiossidanti è tinturi, chì sò prisenti in numerosi alimenti industrializati, cum'è biscotti, crackers, alimenti surgelati è salsicce, chì ponu causà intolleranza alimentaria. I più cumuni sò:
Conservanti alimentari | E 210, E 219, E 200, E 203. |
Aromi alimentarii | E 620, E 624, E 626, E 629, E 630, E 633. |
Culori alimentarii | E 102, E 107, E 110, E 122, E 123, E 124, E 128, E 151. |
Antioxidanti alimentari | E 311, E 320, E 321. |
Queste lettere è numeri ponu esse visti nantu à e etichette è l'imballu di l'alimenti trasfurmati è se suspettate chì site allergicu à alcuni di questi additivi, hè megliu evità tutti l'alimenti trasfurmati è investisce in alimenti naturali, fendu una dieta equilibrata è diversificata
Quandu escludite un certu alimentu da a dieta hè impurtante di aumentà u cunsumu di un altru chì hà e stesse vitamine è minerali per garantisce i bisogni nutrizionali di u vostru corpu. Per esempiu: Quelli chì sò intolleranti à u latte devenu aumentà u so cunsumu d'altri alimenti ricchi di calciu cum'è u brocciu, è quelli chì sò intolleranti à u manghjà devenu manghjà pollu per evità l'anemia.