Overdose di Lomotil
Lomotil hè una medicina prescritta aduprata per trattà a diarrea. A sobredose di Lomotil si verifica quandu qualchissia piglia più di a quantità normale o raccomandata di sta medicina. Questu pò esse per accidente o apposta.
Questu articulu hè solu per informazioni. Ùn aduprate micca per trattà o gestisce una sobredose reale. Se voi o qualchissia cun voi avete una esposizione, chjamate u vostru numeru di emergenza lucale (cum'è 911), o u vostru centru di velenu lucale pò esse ghjuntu direttamente chjamendu a linea diretta naziunale di Assistenza Poison gratuita (1-800-222-1222) da ogni locu in i Stati Uniti.
Lomotil cuntene duie droghe chì ponu esse dannose in quantità grandi. Sò:
- Atropine
- Diphenoxylate (un opioide)
I medicinali cù questi nomi cuntenenu atropina è difenossilatu:
- Lofene
- Logen
- Lomanate
- Lomotil
- Lonox
Altri medicinali ponu ancu cuntene atropina è difenossilato.
I sintomi di una sobredose di Lomotil includenu:
- Respirazione lenta, o respirazione si ferma
- Battimentu di u core (palpitazioni)
- Battimentu di core rapidu
- Rallentamentu o arrestu di l'intestini
- Coma (diminuitu livellu di cuscenza, mancanza di reattività)
- Custipazione
- Cunvulsioni (cunvulsioni)
- Somnolenza
- Mucche secche in bocca
- Cambiamenti di l'ochji in a dimensione di a pupilla (pò esse chjucu, di dimensione nurmale o grande)
- L'ochji si movenu prestu da una parte à l'altra
- Pelliccia rossa
- Allucinazioni (vede o sente cose chì ùn sò micca quì)
- Agitazione
- Difficultà di urinazione
- Vumitu
Nota: I sintomi ponu piglià finu à 12 ore per apparì.
Circate subitu assistenza medica. Ùn fate micca una persona à lancià, à menu chì u cuntrollu di velenu o un duttore di sanità vi dicenu.
Avè sta infurmazione pronta:
- Età di a persona, pesu è cundizione
- Nome di u pruduttu (ingredienti è forza, se cunnisciutu)
- U tempu hè statu inghjuttitu
- Quantità ingullita
- Se u medicamentu hè statu prescrittu per a persona
U vostru centru lucale di cuntrollu di velenu si pò ghjunghje direttamente chjamendu a linea diretta naziunale di Assistenza Poison (1-800-222-1222) da qualunque parte di i Stati Uniti. Stu numeru di linea diretta naziunale vi permetterà di parlà cun esperti in avvelenamentu. Vi daranu ulteriori istruzzioni.
Questu hè un serviziu gratuitu è cunfidenziale. Tutti i centri lucali di cuntrollu di velenu in i Stati Uniti utilizanu stu numeru naziunale. Duvete chjamà se avete qualchì domanda nantu à l'avvelenamentu o a prevenzione di velenu. Ùn hà bisognu di esse una emergenza. Pudete chjamà per qualsiasi ragione, 24 ore à u ghjornu, 7 ghjorni à a settimana.
Pigliate u cuntinuu à l'uspidale cun voi, se hè pussibule.
U fornitore misurerà è monitorerà i segni vitali di a persona, tra cui a temperatura, u pulse, a frequenza respiratoria è a pressione sanguigna. I sintomi seranu trattati.
E prove chì ponu esse fatte includenu:
- Radiografia di pettu
- ECG (elettrocardiograma o traccia di u core)
- Fluidi attraversu una vena (da IV)
- Lassativu
- Carbone attivatu
- Medicina per riversà l'effettu di l'atropina
- Medicina per riversà l'effettu di u difenossilatu
- Supportu di respirazione, cumpresu u tubu per a bocca è cunnessu à una macchina di respirazione (ventilatore)
Alcune persone ponu avè bisognu di stà in l'ospedale per esse monitorati.
Quantu hè bonu qualcunu dipende da quantu medicina hè stata inghjuttita è da a rapidità di u trattamentu hè ricevutu. A più rapida assistenza medica hè data, megliu hè a possibilità di recuperu.
Un sughjornu in ospedale pò esse necessariu per più dosi di i medicinali chì invertenu l'effetti di a droga. Cumplicazioni, cum'è pneumonia, danni musculari da stendu nantu à una superficia dura per un periudu di tempu prolongatu, o danni cerebrali da a mancanza di ossigenu pò causà invalidità permanente. Tuttavia, a menu chì ùn ci sò complicazioni, l'effetti à longu andà è a morte sò rari.
E persone chì ricevenu rapidamente una medicina per riversà l'effettu di l'oppiaceu si migliuranu generalmente in 24 à 48 ore. Tuttavia, i zitelli ùn facenu micca bè.
Diphenoxylate cun atropine overdose; Atropina cun overdose di difenossilato
Aronson JK. Atropine. In: Aronson JK, ed. L'effetti secundarii di Meyler di e droghe. XVI ed. Waltham, MA: Elsevier; 2016: 754-755.
Cole JB. Droghe cardiovascolari. In: Walls RM, Hockberger RS, Gausche-Hill M, eds. Medicina di Emergenza di Rosen: Cuncetti è Pratica Clinica. 9a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2018: chap 147.
Nikolaides JK, Thompson TM. Opioidi. In: Walls RM, Hockberger RS, Gausche-Hill M, eds. Medicina di Emergenza di Rosen: Cuncetti è Pratica Clinica. 9a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2018: chap 156.