Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 26 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
6 cibi "grassi" chì ùn duverebbe manghjà quandu si face un tatuu - Salute
6 cibi "grassi" chì ùn duverebbe manghjà quandu si face un tatuu - Salute

Cuntenutu

"Remosos" hè una spressione pupulare aduprata per discrive quelli alimenti chì sò più ricchi in grassu, olii raffinati, zuccheru è sale è, dunque, sò più propensi à causà infiammazione in a pelle è interferiscenu cù u prucessu di guarigione. Tali alimenti includenu, per esempiu, salsiccia, salsiccia è prisuttu.

Cusì, evità stu tipu di alimentu in a dieta hè un modu eccellente per cumplementà u trattamentu per e persone chì anu prublemi di pelle o chì anu un tipu d'infiammazione acuta, cume dopu avè fattu un tatuu, o dopu una chirurgia, per esempiu.

Tuttavia, hè impurtante ricurdà chì, oltre à l'alimentazione, hè ancu assai impurtante di mantene una cura adatta cù u tatuu, cume mantene a pelle prutetta, micca pruritu è ​​evitendu u sole, per assicurà una migliore guarigione è un tatuu più bellu. Scuprite tutte e cura chì duvete piglià dopu avè tatuatu.

Elencu di cibi grassi

L'alimenti oleosi chì devenu esse evitati in a dieta includenu principalmente:


  1. Bevande gassate è suchji pronti;
  2. Cibi fritti, cum'è patatine fritte, pasticcini è altri stuzzichini, fast food;
  3. Carne di maiale è manghjatoghja, cum'è salciccia, prisuttu, salciccia, pancetta, Bologna è salame;
  4. Dolci, biscotti ripieni, dolci, pasticcerie pronti, cicculate, barrette di cereali;
  5. Tagliatelle istantanee, brodo di manzo in cubetti, cibi pronti congelati, ghjacciu;
  6. Bevande alcoliche.

U cunsumu eccessivu di sti alimenti aumenta l'infiammazione è impedisce u prucessu di guarigione di a pelle. L'ideale hè chì sti alimenti ùn fessinu micca parte di a rutina alimentaria, è ch'elli ùn sianu cunsumati per almenu 1 settimana dopu a chirurgia, u piazzamentu di un piercing o di un tatuu, per esempiu.

Chì ùn manghjà dopu à u tatuu

E raccomandazioni dopu à u tatuu devenu esse seguitate, postu chì u prucessu per fà un tatuu hè carattarizatu da piccule lesioni multiple nantu à a pelle è, sè ùn site micca attentu, pò esse un prucessu infiammatori assai seriu.


Cusì, hè impurtante evità u cunsumu di cibi grassi, porcu, frutti di mare, cicculata è bevande alcoliche almenu 1 settimana dopu u tatuu.

Cosa da manghjà per accelerà a guarigione

Per accelerà u prucessu di guarigione di a pelle, alimenti ricchi in antiossidanti è cumposti antiinflamatori, cume omega-3, devenu esse cunsumati. Frà l'alimenti più antiossidanti ci sò: pumati, bacche, agrumi cum'è l'aranciu è l'acerola, è erbe cum'è l'agliu, e cipolle è u ziferanu.

L'alimenti antiinflamatorii sò quelli ricchi di boni grassi cum'è noce, avocado, salmone, tonu, sardine, oliu d'oliva, arachidi, semi di lino, chia è sesame. Inoltre, piglià 1 à 2 tazze di tè antiinflamatoriu aiuterà ancu cù a guarigione, è erbe cum'è camomilla, zenzero è rosmarinu ponu esse aduprate. Vede più cunsiglii nantu à nutrimentu antiinflamatori.

Scuprite u video seguente per più cunsiglii per avè un tatuu perfettu:

Cura di u tatuu

In più di piglià cura di l'alimentu per assicurà un rinuvamentu currettu di a pelle cù u tatuu, hè ancu necessariu piglià altre precauzioni cum'è lavà a zona cun sapone antisetticu per almenu 2 settimane, evitendu di piglià u sole è d'ùn entre in mare o in piscina per almenu 2 mesi, altrimente a zona di a pelle pò esse irritata è infiammazione pò accade.


Infine, si deve circà un locu affidabile per uttene u tatuu, quellu chì hà permessu per agisce è in u quale u materiale adupratu durante a procedura hè completamente sterilizatu, chì hè indispensabile per prevene a trasmissione di malatie cum'è l'epatite è u SIDA.

Populari Nantu À U Situ

Malatie causate da protozoi, sintomi è trattamentu

Malatie causate da protozoi, sintomi è trattamentu

I Protozoi ò microorgani mi emplici, po tu chì ò cumpo ti da olu 1 cellula, è ò ri pun evuli di e malatie infettive chì ponu e e tra me e da per ona à per ona, cum&#...
Cumu hè trattatu u citomegalovirus durante a gravidanza

Cumu hè trattatu u citomegalovirus durante a gravidanza

U trattamentu per citomegaloviru in gravidanza deve e e fattu ottu a guida di l'o tetricu, è l'u u di droghe antivirali o iniezioni di immunoglobuline hè generalmente indicatu. Tutta...