Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 19 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 7 Aprile 2025
Anonim
10 cibi che non dovresti mai mangiare insieme
Video: 10 cibi che non dovresti mai mangiare insieme

Cuntenutu

L'alimenti ricchi in magnesiu sò principalmente semi, cum'è i semi di lino è di sesamu, i semi olii, cum'è e castagne è l'arachidi.

U magnesiu hè un minerale essenziale adupratu in u corpu per funzioni cum'è a produzzione di proteine, u funziunamentu currettu di u sistema nervosu, u cuntrollu di u zuccherinu in sangue è u cuntrollu di a pressione sanguigna. Inoltre, facilita a trasmissione di l'impulsi nervi è regula e cuntrazzioni musculari. Amparate cumu u Magnesiu migliora a funzione cerebrale.

Alimenti ricchi di magnesiu

A tavula seguente mostra e 10 fonti principali di magnesiu in a dieta, cù a quantità di stu minerale presente in 100 g di alimenti.

Alimentazione (100g)MagnesiuEnergia
Semi di zucca262 mg446 kcal
Noce di Brasile225 mg655 kcal
Sésamo346 mg614 kcal
Seme di lino362 mg520 kcal
Anacardiu260 mg574 kcal
Amanduli304 mg626 kcal
Arachide100 mg330 kcal
Avena175 mg305 kcal
Spinaci cotti87 mg23 kcal
Banana d'argentu29 mg92 kcal

Altri alimenti chì anu ancu una bona quantità di magnesiu sò u latte, u yogurt, a cicculata scura, i fichi, l'avucati è i fasgioli.


Sintomi di mancanza di magnesiu in u corpu

Un adultu sanu hà bisognu di una quantità trà 310 mg à 420 mg di magnesiu per ghjornu, è una carenza di questu minerale in u corpu pò causà sintomi cum'è:

  • Cambiamenti in u sistema nervosu, cum'è depressione, tremori è insonnia;
  • Insuffisienza cardiaca;
  • Osteoporosi;
  • Alta pressione;
  • Diabetes mellitus;
  • Tensione pre-menstruale - PMS;
  • Insonnia;
  • Crampi;
  • Mancanza d'appitittu;
  • Somnolenza;
  • Mancanza di memoria.

Alcuni medicamenti ponu ancu causà una bassa concentrazione di magnesiu in u sangue, cume cicloserina, furosemide, tiazidi, idroclorotiazidi, tetracicline è contraccettivi orali.

Quandu aduprà supplementi di magnesiu

A necessità di supplementazione di magnesiu hè rara, è si face di solitu solu in casu di prime cuntrazioni uterine durante a gravidanza o in presenza di vomitu eccessivu o diarrea. Hè impurtante nutà chì, in casu di supplementazione di magnesiu durante a gravidanza, deve cessà intornu à a 35esima settimana di gestazione, affinchì l'utru sia capace di cuntrattassi currettamente per permette à u zitellu di nasce.


Inoltre, in certi pò esse necessariu aduprà supplementi di magnesiu, soprattuttu in presenza di fattori chì riducenu naturalmente i livelli di magnesiu in u corpu, cum'è invechjamentu, diabete, cunsumu eccessivu di alcolu è e droghe menzionate sopra. In generale, a supplementazione di magnesiu hè cunsigliata quandu i livelli di magnesiu in u sangue sò menu di 1 mEq per litru di sangue, è si deve sempre fà cun un duttore o un nutrizzionista.

Cunsigliatu Da Noi

Tè Verde vs Tè Neru: Quale hè più sanu?

Tè Verde vs Tè Neru: Quale hè più sanu?

U tè hè amatu da e per one di tuttu u mondu. Tramindui u tè verde è neru ò fatti da e foglie di u Camellia inen i pianta (). A diffarenza chjave trà i dui hè chì...
Sensazione di fame dopu avè manghjatu: Perchè accade è cosa fà

Sensazione di fame dopu avè manghjatu: Perchè accade è cosa fà

A fame hè u modu di u vo tru corpu per fà apè chì hà bi ognu di più cibu. Tuttavia, parechje per one i entenu fame ancu dopu avè manghjatu. Parechji fattori, cumpre ...