Tuttu ciò chì avete bisognu per natà cun fiducia in l'oceanu
Cuntenutu
- Wear Occhiali
- Assicuratevi di vede
- Dimensione Up the Waves
- Ùn Focalizà micca nantu à a Distanza Per Stroke
- Accettate Ch'è Inghjuttite Acqua
- Rompi a Distanza
- Iniziate corse Facile
- Rilassate è Rifocusate
- Rivista per
Puderete esse un pesciu in piscina, induve a visibilità hè chjara, l'onde sò inesistenti, è un orologio murale praticu traccia u to ritmu. Ma nuà in acque aperte hè un'altra bestia interamente. "L'oceanu presenta un ambiente vivu è dinamicu menu familiar per parechje persone", dice Matt Dixon, coach d'elite di triathlon, fundatore di Purplepatch Fitness, è autore di U Triatleta Ben Custruitu-è chì pò purtà à i nervi o ancu u panicu. Per i primi vitturi è i veterinari sperimentati, eccu i cunsiglii di Dixon per cunquistà l'ansietà in acque libere è diventà un nuvatore più forte in u surf.
Wear Occhiali
Getty Images
Ùn puderebbe micca esse capace di vede assai sottu à a superficia, postu chì a visibilità differisce da un locu à l'altru (ùn vulemu micca tutti chì bagnassi in i Caraibi), ma l'occhiali da vista furniscenu sempre una misura di benefiziu. "Natari in una linea dritta hè una di e chjave di successu per i nuotatori principianti, è l'occhiali vi danu a megliu chance di una navigazione curretta", dice Dixon.
Assicuratevi di vede
Getty Images
Sighting, o circà à un puntu fissu davanti à voi, hè cusì impurtante in l'oceanu cum'è in a piscina per assicurà chì vi move in modu efficace in a direzzione di u vostru puntu finale. Prima di entrà in l'acqua, fighjate intornu per i punti di riferimento chì pudete aduprà per vede, cum'è una barca o a costa. "Integra a vista in u ritmu naturale di u to colpu alzendu a testa in su, guardendu avanti, è dopu girendu a testa à fiatu", dice Dixon.
Dimensione Up the Waves
Getty Images
"Se site nuatu in onde cù una grande pausa, hè assai megliu di lampassi o di tuffassi sottu à elle", dice Dixon. "Bisogna à prufundassi abbastanza, quantunque, per permette à l'acqua muvimenti di passà sopra à voi senza piglià vi." Se l'onde sò più chjuche, ùn ci hè manera di esquivà. Basta à mirà à mantene a vostra percentuale di colpu è accettà chì serà un viaghju scumpientu.
Ùn Focalizà micca nantu à a Distanza Per Stroke
Getty Images
"A maiò parte di ciò chì leghjite nantu à a natazione si focalizeghja nantu à a riduzione di u numeru di colpi chì pigliate, ma questu ùn hè micca adattatu per a natazione in acqua aperta, in particulare per l'atleti dilettanti", dice Dixon. Pruvate di mantene una ricuperazione rilassata è liscia - o "codu altu" cum'è qualchì volta si chjama - farà solu a manu per catturà più freti, purtendu à a fatigue precoce. Invece Dixon suggerisce di furmassi per impiegà un bracciu più dirittu (ma sempre flessibile) durante a recuperazione è per mantene un ritmu di colpu più veloce.
Accettate Ch'è Inghjuttite Acqua
Getty Images
Ùn ci hè micca evitata. Per riduce a quantità di calà, assicuratevi di respiru sanu sanu quandu a testa hè in l'acqua. Passà u tempu exhaling ancu un pocu cum'è turnate a testa à u respiru pò sguassate cù u vostru timing, purtendu à respirazioni più brevi è più probabilità di succhià in l'oceanu.
Rompi a Distanza
iStock
A volte u currente è a mancanza di visibilità in l'oceanu ponu fà vi sente chì ùn anderete in ogni locu. "Aduprate punti di riferimento o boe per aiutà à scumpartà tuttu u percorsu in" prughjetti "più chjuchi è à guadagnà qualchì perspettiva nantu à a distanza nata", dice Dixon. Se ùn ci sò micca oggetti fermi, ricumanda di cuntà i colpi è di trattà ogni 50 à 100 o più per marcà u prugressu.
Iniziate corse Facile
Getty Images
Se state corse per a prima volta, cuminciate entrendu in l'acqua finu à a vita è familiarizenduvi cù u vostru circondu. Alineatevi à u latu di u gruppu di natazione è cuminciate à un ritmu lentu, suggerisce Dixon. A volte, principiendu circa cinque seconde daretu à a folla pò dà u spaziu chì avete bisognu per entra in u vostru groove senza sentenu troppu. "In e corsa in acque libere, a maiò parte di l'amatori cumincianu troppu duru, guasi in un statu di panicu", dice Dixon. "Invece, custruisce u vostru sforzu in tuttu".
Rilassate è Rifocusate
Getty Images
Sviluppà un mantra calmante durante a furmazione per aiutà à rilassate è rallentà a vostra respirazione. Se u panicu tocca à a mità di a corsa, girate nantu à e vostre spalle è flottate o cambiate à una pettina faciule è ripetite u vostru mantra. U panicu hè cumunu, dice Dixon, ma l'importante hè chì ripristini u cuntrollu è risolvi u to rispiru in modu da pudè ripiglià u bagnu.