Sempre Promette di sguassà u Simbulu di Venus Femminile da u so Packaging per esse più inclusivu
Cuntenutu
Da a biancheria intima Thinx à i boxer LunaPads, e cumpagnie di prudutti menstruali cumincianu à risponde à un mercatu più neutru di genere. L'ultima marca per unisce à u muvimentu? Sempre pads.
Puderete (o ùn averete micca) rimarcatu chì certi involucri è scatule Sempre portanu un simbulu di Venere (♀) - un simbulu astrologicu chì, storicamente, annuisce à a dea Venere è à tutte e cose orientate à e donne. Ebbè, accuminciannu in dicembre, chì simbulu sarà cacciatu da tutti i pacchettu Sempre, secondu àNBC News.
Mentre a ragione di sta mutazione ùn hè micca cumpletamente chjara, una cosa hè certa: Sempre hè statu assai ricettivu à i feedback di attivisti transgéneri è micca binari, chì parechji di i quali anu dettu chì l'usu di u simbulu di Venere da parte di a cumpagnia Procter & Gamble certi clienti si sentenu esclusi, cumpresi l'omi transgénero è e persone chì ùn sò micca binari chì menstruanu. (Assuciatu: Ciò chì significa veramente esse fluidu di genere o identificà cum'è non binariu)
Per esempiu, prima di questu annu, l'attivista LGBTQ, Ben Saunders, hà dettu chì hà dumandatu à Sempre di cambià u so imballaggio per esse più inclusivu.CBS News. L'attivista trans Melly Bloom hà ancu interrugatu a marca di i prudutti menstruali in Twitter, dumandendu perchè era "imperativu" avè u simbulu di Venus nantu à u so imballaggio, per NBC News. "Ci sò persone chì ùn sò micca binari è trans chì anu sempre bisognu di aduprà i vostri prudutti ancu tù sai!" Bloom averia tweetatu.
Più pocu fà, l'utilizatore Twitter @phiddies s'hè avvicinatu à a marca per sprime cumu u simbulu di Venere puderia influenzà l'omi transgénero chì anu menstruatu.
"Hola @Sempre capiscu chì voi ragazzi amate a pusittività di e ragazze, ma per piacè capiscenu chì ci sò omi trans chì ricevenu periodi, è se pudete fà qualcosa nantu à u simbulu ♀️ nantu à u vostru imballaggio di u pad, saraghju felice. Odiu. per avè qualchì maschile trans si sente disforicu ", anu scrittu.
Sempre rispostu à u tweet quasi subitu, scrivendu: "E vostre parolle sincere sò apprezzate, è spartemu questu cù a nostra squadra di Sempre. Grazie per piglià un mumentu per sparte e vostre preferenze!"
Avà, Sempre cerca di lancià un cuncepimentu cumpletamente novu in u mondu sanu da ferraghju 2020.
"Per più di 35 anni, Always hà difesu e donne è e donne, è continueremu à fà cusì", hà dettu un rappresentante di a squadra di relazioni media di Procter & Gamble.NBC News in un mail à l'iniziu di sta settimana. "[Ma] simu ancu impegnati in a diversità è l'inclusione è sò in un viaghju continuu per capisce i bisogni di tutti i nostri cunsumatori."
A sucietà matrice di Always hà cuntinuatu à spiegà chì valuta regularmente i so prudutti, è ancu i so imballaggi è i so disinni, per assicurà chì a cumpagnia sente è cunsidereghja tutti i feedback di i cunsumatori. "U cambiamentu di u nostru disignu di u pad wrapper hè coherente cù quella pratica", disse Procter & GambleNBC News. (Relativu: Bethany Meyers sparte u so viaghju micca binariu è perchè l'inclusività hè cusì dannamente impurtante)
Una volta chì u cambiamentu hà fattu i tituli, a ghjente hà pigliatu à i social media per applaudire a marca è celebrà stu passu versu l'inclusività.
Sempre ùn hè micca l'unica marca di cure menstruali chì si move in una direzzione più prugressiva. Thinx hà recentemente presentatu Sawyer DeVuyst, un omu transgender, in una campagna di publicità, dendu una piattaforma per parlà apertamente di l'esperienza di esse un omu trans chì menstruate.
"Parechje persone ùn capiscenu micca chì certi omi anu u so periodu perchè ùn si ne parla solu", DeVuyst hà spiegatu in a campagna video 2015. "Hè assai ciclicu chì nimu ne parli perchè hè femminile, è poi ferma femminile perchè nimu ùn parla di l'omi chì piglianu i so periodi". (In cunnessione: A Prima Campagna di Annunziu Naziunale di Thinx Immagina un Mondu duve Tutti Piglianu Periudi-Inclusi l'omi)
Quantu più cumpagnie di cura menstruali cumincianu à pruduce è cummercializà prudutti neutri di genere, più sta cunversazione pò cuntinuà, chì permette à e persone cum'è DeVuyst di sentu còmode in u so propiu corpu.
"Un pruduttu cum'è Thinx face veramente a ghjente si senti sicura", disse in a campagna publicitaria. "E questu ùn importa micca sè sì una donna o un omu trans, o una persona non binaria chì riceve u so periodu".