Cumu trattà l'anemia in gravidanza
Cuntenutu
- 1. Chì manghjà
- 2. Utilizazione di supplementi
- Sintomi di anemia in gravidanza
- Pruvenza di sintomi
- Rischi di anemia in gravidanza
L'anemia durante a gravidanza hè nurmale, in particulare trà u secondu è u terzu trimesteru di a gravidanza, postu chì ci hè una riduzione di a quantità di emoglobina in u sangue è un aumentu di e necessità di ferru, chì pò comportà rischi sia per a mamma sia per u zitellu, cume a debolezza , nascita prematura è crescita stunted, per esempiu.
Cusì, hè impurtante chì a donna sia accumpagnata regularmente da un ginecologu è ostetricu, soprattuttu s'ellu hà sintomi di anemia, affinchì u trattamentu possa esse iniziatu se necessariu. Di solitu u trattamentu per l'anemia in gravidanza hè aumentendu l'ingestione di alimenti ricchi di ferru è acidu folicu, cum'è carne, bistecca di fegatu è verdura verde scuru, è ancu medicazione di supplementazione di ferru.
1. Chì manghjà
Per trattà l'anemia in gravidanza hè cunsigliatu di manghjà cibi ricchi di ferru è acidu folicu cum'è carne, bistecca di fegatu, fasgioli, spinaci, lenticchie è cavulu, postu chì hè cusì pussibule di rifornisce i livelli di ferru di u corpu, chì influenza direttamente in a quantità di l'emoglobina in circulazione.
Inoltre, per aumentà a dispunibilità di u ferru prisente in l'alimentu, hè cunsigliatu di beie suchju o di manghjà un agrume cù u pastu, cum'è aranciu, limone, ananas o mandarina. Vede più alimenti ricchi di ferru.
2. Utilizazione di supplementi
Oltre à l'alimentu, l'ostetricu pò ancu prescrive supplementazione di ferru ogni ghjornu, cù sulfatu ferrosu, liquidu o compressa, essendu u supplementu u più adupratu.
Questi supplementi di ferru ponu causà effetti collaterali cum'è diarrea, stinzia, nausea è ardori di stomacu, è in donne induve sti sintomi sò assai forti, pudete optà per iniezioni di ferru ogni ghjornu. Tuttavia, queste iniezioni sò dolorose è ponu causà macchie nantu à a pelle.
Vede più dettagli nantu à u trattamentu di l'anemia in u video seguente:
Sintomi di anemia in gravidanza
I sintomi di l'anemia in gravidanza ùn sò micca specifici è ponu esse cunfusi cù i sintomi di a gravidanza stessa. I segni principali di l'anemia durante a gravidanza sò:
- Stanchezza;
- Sturdimentu;
- Mal di testa;
- Dolore à e gambe;
- Mancanza d'appitittu;
- Pelle pallida;
- Ochji imbiancati.
Inoltre, altri sintomi cum'è a perdita di capelli ponu ancu cumparisce, però sò più cumuni in casi di anemia grave. Hè impurtante chì appena i segni è i sintomi di l'anemia apparsu durante a gravidanza, u duttore sia cunsultatu, postu chì hè cusì pussibule di cunfirmà u diagnosticu è di inizià u trattamentu, impedendu u sviluppu di cumplicazioni.
Pruvenza di sintomi
Se pensate chì pudete avè l'anemia, verificate i sintomi chì avete nantu à u test sottu:
- 1. Mancanza d'energia è stanchezza eccessiva
- 2. Pelle pallida
- 3. Mancanza di vuluntà è poca pruduttività
- 4. Mal di testa custante
- 5. Facilità d'irritabilità
- 6. Impulsibile spiegazione di manghjà qualcosa di stranu cum'è u mattone o l'argilla
- 7. Perdita di memoria o difficultà di cuncentrazione
U diagnosticu di l'anemia in gravidanza hè fattu per mezu di analisi prenatali obbligatorie di sangue, chì valutanu a quantità di emoglobina è ferritina presenti in u sangue. Valori menu di 11 g / dL di emoglobina sò indicatori di anemia, è hè impurtante chì u trattamentu sia iniziatu u più prestu pussibule per prevene cumplicazioni.
Rischi di anemia in gravidanza
L'anemia durante a gravidanza pone risichi soprattuttu per e donne, postu chì diventa più debule è hà più probabilità di sviluppà infezioni postpartum. In casu d'anemie assai gravi chì ùn sò micca state identificate o trattate currettamente, u sviluppu di u criaturu pò ancu esse compromessu, cù pocu pesu di nascita, difficultà di crescita, nascite premature è abortu, per esempiu.
Queste complicazioni ponu esse facilmente evitate quandu u trattamentu hè fattu secondu e linee guida mediche. Cunnosce alcune opzioni di rimedi casani per l'anemia in gravidanza.