Autore: John Pratt
Data Di Creazione: 12 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Angioplastia di stent: chì hè, risichi è cumu si face - Salute
Angioplastia di stent: chì hè, risichi è cumu si face - Salute

Cuntenutu

Angioplastia cù stent hè una prucedura medica realizata cù l'obiettivu di ristabilisce u flussu di sangue per mezu di l'introduzione di una maglia metallica in u vasciu bluccatu. Ci hè dui tippi di stent:

  • Stent elutante di droga, in quale ci hè una liberazione prugressiva di droghe in u sangue, diminuendu l'accumulazione di nuove placche grasse, per esempiu, oltre à esse menu aggressivi è ci hè menu risicu di furmazione di coaguli;
  • Stent non farmaculògicu, chì hà u scopu di mantene a nave aperta, regulendu u flussu di sangue.

U stent hè piazzatu da u duttore in u locu induve u sangue passa cun difficultà, sia per via di una placca grassa sia per a diminuzione di u diametru di i navi per via di l'invecchiamentu. Questa procedura hè raccomandata principalmente in e persone à risicu cardiacu per via di cambiamenti in u flussu di sangue.

L'angioplastia stent deve esse effettuata cun un cardiologu specializatu in a procedura o un chirurgu vascolare è costa circa R $ 15.000,00, tuttavia alcuni piani sanitari copranu sta spesa, oltre à esse dispunibule per mezu di u Sistema di Salute Unificatu (SUS).


Cumu hè fattu

A prucedura dura circa 1 ora è hè cunsiderata una prucedura invasiva, perchè affetta l'organi interni. Hè necessariu cuntrastu per generà l'imagine durante a prucedura è, in casi specifici, pò esse assuciatu cù ultrasound intravasculare per definisce megliu u gradu di ostruzione.

Possibili risichi

L'angioplastia hè una prucedura invasiva è sicura, cù tassi di successu trà 90 è 95%. Tuttavia, cum'è qualsiasi altra procedura chirurgica, hà i so rischi. Unu di i risichi di l'angioplastia stent hè chì durante a procedura, un coagulu hè liberatu, chì pò causà un colpu.

Inoltre, ci ponu esse sanguinamenti, contusioni, infezioni postoperatorie è, in casi più rari, ci pò esse sanguinamenti maiò, chì necessitanu trasfusione di sangue. In certi casi, ancu cù l'implantazione di u stent, u bastimentu pò ostruisce di novu o u stent pò chjudesi per via di trombi, richiedendu u piazzamentu di un altru stent, in l'internu di u precedente.


Cumu hè a recuperazione

A recuperazione dopu l'angioplastia stent hè relativamente rapida. Quandu a cirurgia ùn hè micca eseguita urgentemente, a persona hè generalmente dimessa u ghjornu dopu cù a raccomandazione di evità un eserciziu vigoru o di elevà pesi di più di 10 kg in e prime 2 settimane di angioplastia. In i casi induve l'angioplastia ùn hè micca urgente, secondu a situazione di u stent è u risultatu di l'angioplastia, u paziente pò tornà à u travagliu dopu à 15 ghjorni.

Hè impurtante di precisà chì l'angioplastia stentica ùn impedisce micca l'accumulazione di placche grasse in l'internu di l'arterie è hè per quessa chì l'attività fisica regulare hè raccomandata, l'usu regulare di medicinali prescritti è una dieta equilibrata per evità u "intasamentu" di altre arterie.

Fascinante

Retina

Retina

A retina hè u tratu di ti utu en ibile à a luce à u fondu di u globu oculare. L'imaghjini chì venenu attraver u a lente di l'ochju ò focalizati nantu à a retina. ...
Varicosa è altri prublemi di vena - autocura

Varicosa è altri prublemi di vena - autocura

U angue corre pianu da e vene di e to gambe à u core. A cau a di a gravità, u angue tende à raggruppa i in e vo tre gambe, principalmente quandu ite in piedi. Di con eguenza, pudete av&...