Ciò chì pò esse retching è chì fà
Cuntenutu
- Chì pò esse
- 1. Alimentazione
- 2. Labirintitis
- 3. Prublemi gastrointestinali
- 4. Sanguinamentu digestivu
- 5. Migraña
- 6. Resaca
- 7. Infezzioni
- 8. Disordini psicologichi
- 9. Sforzu fisicu assai intensu
- 10. Gravidanza
- 11. Ipoglicemia
- Cosa da fà
E voglie di vomitu currispondenu à a voglia di vomitu, micca necessariamente risultatu in vomitu, chì pò sorgere per via di u cunsumu di alimenti assai grassi, gastrite o ancu esse indicative di gravidanza, per esempiu. Alcune persone si sentenu ancu malate à vomità quandu sò in una barca o in una vittura chì oscilla assai o quandu vedenu o sentenu qualcosa chì si sentenu disgustati o disgustati, per esempiu.
A brama di solitu precede à u vomitu è hè generalmente accumpagnata da un sintimu di malessere, un gustu amaru in bocca è sudore fretu. A nausea di solitu cala dopu à qualchì ora, tuttavia, se dura più di 1 ghjornu, hè abbastanza scomoda è a causa ùn pò esse identificata, si consiglia di andà à u duttore per chì pudete investigà a causa di a nausea è cusì valutà u bisognu di trattamentu.
Chì pò esse
A ripresa pò esse una cunsequenza di alcune situazioni, e principali sò:
1. Alimentazione
Manghjà troppu o manghjà troppu cibi grassi pò spessu ostaculà u prucessu digestivu, chì si traduce in nausea è, spessu, vomitu. Inoltre, avvelenamentu alimentariu o intolleranza à qualchì tippu di constituente alimentariu, cum'è u glutine, per esempiu, pò causà cambiamenti gastrointestinali, purtendu à diarrea, sintimentu malatu, nausea è vomitu. Eccu cumu identificà l'intolleranza à u gluten.
2. Labirintitis
A labirintitis hè l'infiammazione di una struttura à l'internu di l'arechja, u labirintu, è u so sintomu principale hè vertigine o vertigine, chì di solitu si traduce in nausea. Sapete i sintomi di labirintitis.
3. Prublemi gastrointestinali
Alcuni prublemi gastrointestinali, cum'è gastrite, gastroenterite, reflux è pancreatite, per esempiu, ponu causà, frà altri sintomi, malessere, sensazione di bruciore è rinculi, chì di solitu apparisce subitu dopu à i pasti, generendu assai disagiu.
4. Sanguinamentu digestivu
Sanguinamentu gastrointestinale currisponde à sagnu in qualchì locu in u sistema digestivu chì pò causà nausea è vomitu scuru, chì pò accadere in a Sindrome di Mallory-Weiss, neoplasmi, ulcere da u stress è ernia hiatus.
5. Migraña
A migraña currisponde à un dolore intensu è pulsatu da un latu di a testa chì pò causà, in più di altri sintomi, nausea è vomitu quandu hè severu. Hè impurtante cunsultà un medico generale o neurologu per chì a causa di a migraña sia identificata è qualchì tippu di trattamentu pò esse iniziatu.
6. Resaca
A resaca accade quandu a persona cunsuma bevande alcoliche in eccessu è, u ghjornu dopu à u svegliu, si sente malatu, mal di testa è ochji è nausea, chì accade per via di a disidratazione causata da l'alcol è per u sforzu eccessivu di u fegatu per eliminà l'eccessu alcolu.
7. Infezzioni
Infezzioni cù virus, funghi, batteri o protozoi ponu causà una seria di sintomi, è quandu l'agentu causativu di l'infezzione ghjunghje à u sistema gastrointestinale, per esempiu, pò purtà à mal di mare è, di cunsiguenza, vomitu. Dunque, s'ellu ci hè un suspettu d'infezzione da qualsiasi microorganismu, hè impurtante andà à u duttore per identificà a causa è inizià u trattamentu, prevenendu cusì a progressione di i sintomi è u peghju di a malattia.
8. Disordini psicologichi
Alcuni disordini psicologichi, cum'è u stress è l'ansietà, per esempiu, ponu purtà à l'apparizione di sintomi fisici, in più di sintomi psicologichi, cume nausea, dolore di panza, aumento di a frequenza cardiaca è difficoltà à respirà. Amparate à ricunnosce i sintomi di l'ansietà.
9. Sforzu fisicu assai intensu
A pratica di esercizii fisichi intensamente, soprattuttu quandu a persona ùn hè micca abituata, pò purtà à rinculi è, spessu, à vomitu. Questu hè chì u sforzu fisicu porta à cambiamenti in a circulazione sanguigna è, secondu l'intensità, provoca un aumentu di a produzzione di acidu latticu da i musculi, chì finisce per esse accumulatu in u sangue. Cusì, per eliminà l'excedente d'acidu latticu, si producenu vomiti.
10. Gravidanza
A malatia di u mare hè unu di i primi sintomi di a gravidanza, è hè generalmente presente da a 6a settimana di gestazione. U vomitu hè unu di i sintomi principali sperimentati da e donne incinte è apparisce più spessu in a mattina. U vomitu durante a gravidanza ùn face di solitu micca vomitu, ma deve esse segnalatu à l'ostetricu se hè frequente. Cunnosce i primi 10 sintomi di gravidanza.
U vomitu è a nausea in gravidanza, quandu in eccessu, caratterizanu una situazione chjamata iperemesi gravidarum, chì pò richiede l'uspitalisazione di a donna incinta è trattamentu cù idratazione è alimentazione intravenosa per ùn mette in periculu a salute di a mamma o u sviluppu desiderabile di u zitellu.
11. Ipoglicemia
L'ipoglicemia pò esse definita cum'è una diminuzione di i valori di glucosiu in sangue, producendu sintomi cum'è vertigini o vertigini, mancanza di coordinazione è nausea, a causa principale di u quale hè un eccessu di insulina in u corpu.
Cosa da fà
In casu di rinculi, pò esse raccomandatu di aduprà qualchì rimediu chì aiuta à alleviare a nausea, cume Bromopride, Metoclopramide o Domperidone, per esempiu, chì duveria esse adupratu sottu cunsiglii medichi. Scuprite altre opzioni di rimediu per ripiglià.
In più di l'usu di i medicazione, hè cunsigliatu per evità di cunsumà alimenti assai grassi o pesanti, chì impediscenu a digestione è ponu causà nausea, bevanu molta acqua, chì pò esse presa cù alcune gocce di limone, per esempiu, è pigliate tè, cumu ponu diminuisce a sensazione di vomitu, cum'è tè à a menta è tè à u zenzeru. Eccu cumu preparà u tè di zenzero per u mal di mare.