Antiginnastica: chì hè è cumu si face
Cuntenutu
- À chì serve è prufitta
- Cumu sò e sessione anti-ginnastica
- Quante sessioni sò necessarie
- Chì ghjè u megliu tipu di vestiti
L'antiginnastica hè un metudu sviluppatu in l'anni 70 da a fisioterapeuta francese Thérèse Bertherat, chì hà per scopu di sviluppà una migliore cuscenza di u corpu stessu, aduprendu movimenti suttili ma rigorosi chì rispettanu tutte e meccaniche di u corpu è movenu tutti i musculi.
Stu metudu pò esse fattu à ogni età, postu chì rispetta e limitazioni di ogni corpu, permettendu una cunnessione cumpleta trà a mente è u corpu, puru migliorendu l'ampiezza è a forza, senza furzà e pusizioni corporee.
À chì serve è prufitta
L'antiginnastica ùn hè micca cunsiderata una terapia o un tipu d'attività fisica, ma un metudu chì vi permette di sviluppà cuscenza nantu à u vostru propriu corpu. Cù questu, hè pussibule, cù u tempu, uttene alcuni benefici cum'è:
- Migliora u tonu è a mobilità musculare;
- Migliurà a larghezza di u respiru;
- Sviluppà coordinazione è abilità motorie;
- Aiutà à a ripresa dopu l'attività fisiche;
- Diminuisce a tensione musculare è a tensione.
Spessu, durante e sessioni anti-ginnastica, hè ancu pussibule di scopre alcuni gruppi musculari chì ùn eranu micca cunnisciuti, guadagnendu a capacità di spustalli volontariamente.
Benchè a maiò parte di l'esercizii anti-eserciziu fussinu nantu à una sola parte di u corpu, a so funzione principale hè di preparà quella parte per travaglià bè quandu hè in cunnessione è funziona cù l'altre parti di u corpu. Un bon esempiu hè chì, travagliendu i musculi di a lingua, per esempiu, aiuta ancu à rinfurzà è assicurà un funziunamentu currettu di a trachea.
Cumu sò e sessione anti-ginnastica
Generalmente, e sessioni anti-eserciziu si tenenu cun un picculu gruppu di persone, è sò guidate da un terapeuta certificatu chì dà istruzioni parlate o mostra immagini per spiegà l'esercizii. In nisun mumentu alcuna pusizione hè furzata o imposta da u terapeuta, u più impurtante hè chì ogni persona sente u so propiu corpu è fidi di e so limitazioni, per pruvà à ripruduce l'esercizii in u megliu modu pussibule.
Durante e sessione, è per facilità l'esecuzione di l'esercizii, u terapeuta pò raccomandà l'usu di asciugamani rotolati, cuscini cù semi, bastoni di legnu o palline di sugheru, chì sò chjamati ancu duduzinhos.
Quante sessioni sò necessarie
U numaru di sessioni deve esse definitu cù u terapeuta, ma in a maiò parte di i casi sò aduprate sessioni settimanali di 1.5 ore o sessioni mensili di 2 à 3 ore. Tuttavia, ci hè ancu a pussibilità di fà stasgii di 2 à 4 ghjorni di fila, per esempiu.
Chì ghjè u megliu tipu di vestiti
Ùn ci hè micca un tipu specificu di vestitu, tuttavia, alcune raccomandazioni generali sò chì u vestitu duveria esse cunfortu è, se hè pussibule, di qualchì materiale naturale cum'è u cotone o qualsiasi altra cosa. Inoltre, hè ancu cunsigliatu di evità di mette ghjuvelli, orologi o altri tippi d'accessori, chì ponu limità certi movimenti.