Autore: Judy Howell
Data Di Creazione: 4 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Nuvembre 2024
Anonim
15 Erbe Impressive cù Attività Antivirale - Nourrisson
15 Erbe Impressive cù Attività Antivirale - Nourrisson

Cuntenutu

Dapoi l'antichità, l'erbe sò state aduprate cum'è trattamenti naturali per varie malatie, cumprese infezioni virali.

A causa di a so cuncintrazione di cumposti putenti di e piante, parechje erbe aiutanu à luttà contr'à i virus è sò favurizati da i praticanti di a medicina naturale.

In listessu tempu, i benefici di alcune erbe sò supportati solu da una ricerca umana limitata, allora duvete piglià cun un granu di sale.

Eccu 15 erbe cù attività antivirale putente.

1. Origanu

Oréganu hè una erba pupulare in a famiglia di e zecche chì hè cunnisciuta per e so qualità medicinali impressiunanti. I so cumposti vegetali, chì includenu carvacrol, offrenu proprietà antivirali.

In un studiu in provette, sia l'oliu di origanu sia u carvacrol isolatu anu riduttu l'attività di u norovirus murinu (MNV) in 15 minuti da l'esposizione ().


U MNV hè assai cuntagiosu è a causa primaria di a grippa di u stomacu in l'omu. Hè assai simile à u norovirus umanu è adupratu in studii scentifichi perchè u norovirus umanu hè notoriamente difficiule da cresce in ambienti di laburatoriu ().

L'oliu d'oréganu è u carvacrol anu ancu dimustratu chì mostranu attività antivirale contr'à u virus herpes simplex tip-1 (HSV-1); rotavirus, una causa cumuna di diarrea in zitelli è zitelli; è u virus sincitiale respiratoriu (RSV), chì provoca infezioni respiratorie (,,).

2. Saviu

Ancu membru di a famiglia di a menta, a salvia hè una erba aromatica chì hè stata aduprata da longu in a medicina tradiziunale per trattà infezioni virali ().

E pruprietà antivirali di a salvia sò attribuite per u più à cumposti chjamati safficinolide è sage one, chì si trovanu in e foglie è in u troncu di a pianta ().

A ricerca in provette indica chì questa erba pò luttà contr'à u virus di l'immunodeficienza umana di tippu 1 (HIV-1), chì pò purtà à u SIDA. In un studiu, l'estrazione di salvia hà inibitu significativamente l'attività di HIV impedendu à u virus di entrà in cellule di destinazione ().


Sage hè statu ancu dimustratu per cumbattà HSV-1 è Indiana vesiculovirus, chì infecta animali di a splutazione cum'è cavalli, vacche è porchi (9, 10).

3. Basiliu

Parechji tippi di basilicu, cumprese e varietà dolce è santa, ponu luttà contr'à certe infezioni virali.

Per esempiu, un studiu in provette hà trovu chì l'estratti di basilicu dolce, cumpresi cumposti cum'è l'apigenina è l'acidu ursolicu, anu manifestatu effetti putenti contr'à i virus d'herpes, l'epatite B è l'enterovirus ().

U basilicu santu, cunnisciutu ancu cum'è tulsi, hè statu dimustratu per aumentà l'immunità, chì pò aiutà à luttà contr'à e infezioni virali.

In un studiu di 4 settimane in 24 adulti sani, supplementendu cù 300 mg di estrattu di basilicu santu anu aumentatu significativamente i livelli di cellule T aiutanti è di cellule assassine naturali, tramindui cellule immunitarie chì aiutanu à prutege è difende u vostru corpu da infezioni virali ().

4. Finocchiu

U Finocchiu hè una pianta à gustu di licorice chì pò luttà contr'à certi virus.

Un studiu in provette hà dimustratu chì l'estratti di finocchiu anu manifestatu forti effetti antivirali contr'à i virus di l'herpes è a parainfluenza di tipu 3 (PI-3), chì provoca infezioni respiratorie in bovini ()


In più, u transanetole, u cumpunente principale di l'oliu essenziale di finocchiu, hà dimustratu putenti effetti antivirali contr'à i virus di l'herpes ().

Sicondu a ricerca animale, u finocchiu pò ancu rinfurzà u vostru sistema immune è diminuisce a inflammazione, chì pò ancu aiutà à cumbatte infezioni virali ().

5. Agliu

L'agliu hè un rimediu naturale pupulare per una vasta gamma di condizioni, cumprese infezioni virali.

In un studiu in 23 adulti cù verruche causate da u papillomavirus umanu (HPV), l'applicazione di l'estrattu d'agliu in e zone affette duie volte à ghjornu hà eliminatu e verruche in tutti dopu à 1-2 settimane (16).

Inoltre, studii più antichi nantu à e provette rilevanu chì l'agliu pò avè attività antivirale contr'à l'influenza A è B, HIV, HSV-1, pneumonia virale è rinovirus, chì face u fretu cumunu. Tuttavia, a ricerca attuale manca ().

Studii nantu à l'animali è in provette indicanu chì l'agliu migliora a risposta di u sistema immunitariu stimulendu e cellule immunitarie prutettive, chì ponu salvaguardà da infezioni virali ().

6. Melissa

U balsamu di limonu hè una pianta citronica chì hè cumunimenti aduprata in tè è cundimi. Hè ancu celebratu per e so qualità medicinali.

L'estrattu di melissa hè una fonte cuncentrata di olii essenziali putenti è cumposti vegetali chì anu attività antivirale ().

A ricerca in provette hà dimustratu chì hà effetti antivirali contr'à l'influenza aviaria (influenza aviaria), virus herpes, HIV-1 è enterovirus 71, chì ponu causà infezioni gravi in ​​zitelli è zitelli (,,,,).

7. Menta piperita

A Menta piperita hè cunnisciuta per avè putenti qualità antivirali è cumunemente aghjuntu à tè, estratti è tinture destinate à trattà naturalmente infezioni virali.

E so foglie è l'olii essenziali cuntenenu cumpunenti attivi, cumpresu mentol è acidu rosmarinicu, chì anu attività antivirale è antiinflamatoria ().

In un studiu di provette, l'estratto di foglia di menta mostra una potente attività antivirale contr'à u virus sincitiale respiratoriu (RSV) è una diminuzione significativa di i livelli di cumposti infiammatori ().

8. Rosemary

U Rosemary hè spessu usatu in cucina ma hà ancu applicazioni terapeutiche per via di i so numerosi cumposti vegetali, cumpresu l'acidu oleanolicu ().

L'acidu oleanolicu hà manifestatu attività antivirale contr'à virus di l'herpes, HIV, influenza è epatite in studii animali è in provette ().

Inoltre, l'estratti di rosmarinu hà dimustratu effetti antivirali contr'à i virus di l'herpes è l'epatite A, chì tocca u fegatu (,).

9. Echinacea

L'Echinacea hè unu di l'ingredienti più aduprati in a medicina vegetale per via di e so impressionanti proprietà di prumuzione di a salute. Parechje parte di a pianta, cumprese i so fiori, foglie è radiche, sò aduprate per rimedii naturali.

In fattu, Echinacea purpurea, una varietà chì produce fiori in forma di conu, hè stata aduprata da i Nativi Americani per trattà una vasta gamma di condizioni, cumprese infezioni virali ().

Parechji studii di test-tube suggerenu chì certe varietà di echinacea, cumprese E. pallida, E. angustifolia, è E. purpurea, sò particularmente efficaci à luttà contr'à infezioni virali cum'è l'herpes è l'influenza ().

In particulare, E. purpurea si pensa ancu avè effetti di rinfurzamentu immunitariu, chì u rende particularmente utile per trattà infezioni virali ().

10. Sambucu

U sambucu hè una famiglia di piante chjamata ancu anziana. I sambucini sò trasformati in una varietà di prudutti, cum'è elixir è pillole, chì sò aduprati per trattà naturalmente infezioni virali cum'è l'influenza è u raffreddore.

Un studiu nantu à i topi hà determinatu chì u suchju concentratu di sambucu suppressi a replica di u virus di l'influenza è stimula a risposta di u sistema immunitariu ().

In più, in una rivista di 4 studii in 180 persone, sò stati trovati supplementi di sambucu per riduce sustanzialmente i sintomi respiratorii superiori causati da infezioni virali ().

11. Licorice

A Licorice hè stata aduprata in a medicina tradiziunale chinesa è in altre pratiche naturali dapoi seculi.

Glycyrrhizin, liquiritigenin è glabridin sò solu alcune di e sostanze attive in a liquirizia chì anu putenti proprietà antivirali ().

Studi di test-tube dimostranu chì l'estratti di radice di liquirizia hè efficace contr'à HIV, RSV, virus di l'herpes è coronavirus (SARS-CoV) gravi à u sindromu respiratoriu acutu severu (SARS-CoV), chì causa un tippu seriu di pneumonia (,,).

12. Astragalu

Astragalus hè una erba fiorente pupulare in a medicina tradiziunale cinese. Vantà u polisaccaridu Astragalus (APS), chì hà qualità antivirali significative di rinfurzamentu immunitariu ().

Studi di provette è animali mostranu chì l'astragalu cumbatte i virus herpes, l'epatite C, è u virus H9 di l'influenza aviaria (,,,).

In più, studii in provette suggerenu chì APS pò prutege e cellule astrocite umane, u tippu di cellula u più abbundante in u sistema nervosu centrale, da l'infezione da l'herpes ().

13. Zenzeru

I prudutti di zenzero, cume l'elisirs, i tè è i pasticci, sò rimedi naturali pupulari - è per una bona ragione. U Zenzeru hè statu dimustratu per avè un'attività antivirale impressiunante grazia à a so alta concentrazione di cumposti putenti di piante.

A ricerca in provette dimostra chì l'estratti di zenzero hà effetti antivirali contr'à l'influenza aviaria, RSV è calicivirus felinu (FCV), chì hè paragunabile à u norovirus umanu (,,)

Inoltre, sò stati trovati cumposti specifici in zenzero, cume i zenzeroli è u zingerone, chì impediscenu a replica virale è impediscenu chì i virus entrinu in e cellule ospitanti ().

14. Ginseng

U ginseng, chì si pò truvà in varietà coreane è americane, hè a radica di e piante in u Panax famiglia. Longu adupratu in a medicina tradiziunale chinesa, hè statu dimustratu chì hè particularmente efficace in a lotta contra i virus.

In studii animali è in provette, l'estratti di ginseng rossu coreanu hà manifestatu effetti significativi contr'à RSV, virus d'herpes è epatite A (,,).

Inoltre, i cumposti in u ginseng chjamati ginsenosidi anu effetti antivirali contr'à l'epatite B, u norovirus è i coxsackievirus, chì sò assuciati à parechje malatie gravi - cumprese una infezzione di u cervellu chjamata meningoencefalite ().

15. Dente di leone

I Denti di Lione sò largamente cunsiderati cum'è erbacce ma sò stati studiati per parechje pruprietà medicinali, cumprese l'effetti antivirali putenziali.

A ricerca in provette indica chì u dente di lione pò luttà contr'à l'epatite B, HIV è l'influenza (,,).

D’altronde, un studiu in provette hà rimarcatu chì l'estraziu di tarassaco inibisce a replica di u dengue, un virus trasmessu da a zanzara chì causa a febbre dengue. Sta malattia, chì pò esse fatale, innesca sintomi cum'è alta frebba, vomitu è ​​dolore musculare (,).

U fondu

E erbe sò state aduprate cum'è rimedii naturali dapoi l'antichità.

E erbe cumune di cucina, cum'è u basilicu, a salvia è l'oreganu, è ancu erbe menu cunnisciute cum'è astragalu è sambucu, anu effetti antivirali putenti contr'à numerosi virus chì causanu infezioni in l'omu.

Hè faciule d'aghjunghje ste erbe putenti à a vostra dieta aduprenduli in e vostre ricette preferite o trasfurmendu li in tè.

Tuttavia, tenite à mente chì a maiò parte di e ricerche sò state cundutte in provette è animali cù estratti concentrati. Dunque, ùn hè chjaru se piccule dosi di ste erbe averianu i listessi effetti.

Se decidite cumplementà cù estratti, tinture, o altri prudutti à base di erbe, cunsultate u vostru duttore sanitariu per assicurà un usu sicuru.

Publicazioni Fresche

Kim Kardashian Si Chjama "Tanorexica" Mentre Piglia un Spray Tan

Kim Kardashian Si Chjama "Tanorexica" Mentre Piglia un Spray Tan

A vita di Kim Karda hian hè un libru apertu, allora imu tutti ver ati bè in i modi chì li piace à curà u o corpu. Hà documentatu e lotte boni, cattivi è brutti di a ...
6 Cose Chì Accadenu Quandu Aghju Lasciatu Latticeria

6 Cose Chì Accadenu Quandu Aghju Lasciatu Latticeria

In i mo 20 anni, era un vegan amatore di fritte, gelato di oia, pa ta è pane. Aghju finitu per guadagnà 40 chili è- orpre a, orpre a-mi ò empre entita tanca, te ta nebbio a, è...