Tè Rossu: chì ghjè, benefici è cumu fà
Cuntenutu
- 1. Migliora a salute di a pelle
- 2. Rinforza u sistema immunitariu
- 3. Aiutu à a riduzzione di pesu
- 4. Calmante naturale
- 5. Azzione antibatterica è antivirale
- Cumu fà
- Precauzioni è contraindicazione
U tè rossu, ancu chjamatu Pu-erh, hè estrattu da uCamellia sinensis, a stessa pianta chì pruduce ancu tè verde, biancu è neru. Tuttavia ciò chì distingue stu tè da u rossu, hè u prucessu di fermentazione.
U tè rossu hè fermentatu da microorganismi, cum'è e batteri Streptomyces cinereus ceppu Y11 per u periodu di 6 à 12 mesi, è in casi di tè di qualità assai alta stu periodu pò esse finu à 10 anni. Questa fermentazione hè rispunsevule per l'aumentu di sustanzi capaci di portà benefici per u corpu, cum'è i flavonoidi, chì anu pruprietà antiossidanti, antiinfiammatorie è chì aiutanu à a furmazione di ormoni essenziali per a salute.
U tè rossu hè riccu in antioxidanti è antiinflamatori naturali chì diminuiscenu a furmazione di radicali liberi in u corpu, aiuta à mantene una bona memoria è riduce u risicu di malatie cardiache cum'è aterosclerosi è ischemia.
Oltre à avè GABA, chì hè un tippu di neurotrasmettitore incaricatu di regulà u sistema nervosu centrale, è chì participa ancu à a furmazione di melatonina, l'ormone di u sonnu, generendu una sensazione rilassante è anti-ansietà, è facilitendu u prucessu di dorme. . Inoltre, GABA hà sempre azzione, analgésicu, antipireticu è antialergicu.
Cusì, à causa di e varie proprietà, u tè rossu hà parechji benefici per a salute, i principali sò:
1. Migliora a salute di a pelle
U tè rossu, perchè hè riccu in flavonoidi, chì sò antioxidanti naturali è antiinfiammatori, aiuta à riduce a probabilità di u cancheru di a pelle pruteggendu a pelle da i raggi UV. Inoltre, migliora l'aspettu è rallenta l'aspettu di e rughe è di u flussu, postu chì hà e vitamine C, B2 è E, rispunsevuli di a sintesi di collagene, chì mantene l'elasticità di a pelle.
2. Rinforza u sistema immunitariu
A prupietà antioxidante di i flavonoidi pò aiutà à a furmazione di i principali cumpunenti di u sistema immunitariu, e cellule T, chì sò incaricate di ricunnosce è di luttà contr'à l'agenti chì causanu malatie in u corpu.
3. Aiutu à a riduzzione di pesu
Perchè cuntene caffeina è catechine, u tè rossu pò aiutà à accelerà u metabolismu per via di u so effettu termogenicu, chì aumenta a sensazione di vuluntà di esercitassi è aiuta à brusgià u grassu durante l'eserciziu, postu chì u corpu spenderà più calorie ch'è quellu.
4. Calmante naturale
I polifenoli chì si trovanu in u tè rossu, anu a capacità di calà i livelli di cortisolu in u sangue, cunnisciutu cum'è ormone di u stress, purtendu una sensazione di calmu è di benessere à quelli chì u cunsumanu. Scuprite altri tè chì sò ancu calmanti naturali.
5. Azzione antibatterica è antivirale
U tè rossu hà azzione contr'à i batteri chì causanu a carie dentaria inibendu e tossine di i batteriEscherichia coli, Streptococcus salivarius è Streptococcus mutans perchè anu una sustanza chjamata galocatechin gallate (GCG).
L'azione antivirale di u tè vene da i flavonoidi chì stimulanu l'attività di e cellule NK, chì sò cellule di u sistema immunitariu chì pruteggenu u corpu da l'azione di i virus.
Cumu fà
U tè rossu hè fattu per infuzione, vale à dì, e foglie sò messe in l'acqua dopu avè bollitu è lasciate riposà.
Ingredienti:
- 1 cucchiaia di tè rossu;
- 240 mL d'acqua.
Modu di preparazione:
Fate bollire l'acqua, ghjustu dopu à lasciarla calda da 1 à 2 minuti. Dopu aghjunghje u tè è lasciate riposà per 10 minuti. Pò esse sirvutu caldu o fretu, ma sempre cunsumatu u listessu ghjornu.
Precauzioni è contraindicazione
U tè rossu hè contraindicatu per e persone chì utilizanu anticoagulanti, vasocostrittori, ipertensione, donne incinte è donne chì allattanu. Inoltre, e persone cun difficultà à addurmintassi devenu evità u cunsumu di tè rossu, per via di a presenza di caffeina, soprattuttu in l'8 ore prima di dorme. Vede 10 cunsiglii per aiutà à migliurà u sonnu.