Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 22 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Nuvembre 2024
Anonim
L'ansietà hà tombu u vostru appetitu? Eccu Cosa Fà. - Salute
L'ansietà hà tombu u vostru appetitu? Eccu Cosa Fà. - Salute

Cuntenutu

Ancu se hè più cumunu di manghjà binge quandu hè stressatu, alcune persone anu a reazione opposta.

In u corsu di solu un annu, a vita di Claire Goodwin si hè vultata cumpletamente.

U so fratellu gemellu s'hè trasferitu in Russia, a so surella hè partuta da casa in cundizioni pessime, u babbu s'hè alluntanatu è hè diventatu inaccessibile, ella è u so cumpagnu si sò spartuti, è hà persu u so travagliu.

Da uttrovi à dicembri 2012, hà persu rapidamenti.

"Manghjà era una spesa inutile, preoccupazione è inconveniente", dice Goodwin. "U mo stomacu era statu in un nodu è u mo core [era statu] in a mo gola per mesi."

«Eru cusì stressatu, ansiosu è preoccupatu chì ùn sentia micca fame. Inghjuttà l'alimentu m'hà fattu nauseabili, è e cumpetenze cum'è a cucina o a preparazione di piatti mi parianu travolgenti è insignificanti paragunatu à i mo prublemi maiò ", sparte cù Healthline.


Ancu se a mo perdita di pesu ùn hè mai stata guasi cusì significativa cum'è quella di Goodwin, anch'eiu luttu per mantene u mo appetitu quandu sò estremamente stressatu.

Aghju u disordine d'ansietà generalizatu (GAD) è in i momenti di grande stress - cum'è quandu eru in un prugramma di master acceleratu di un annu è travagliava part-time - u mo desideriu di manghjà svanisce.

Hè cume chì u mo cervellu ùn si possa focalizà nantu à nunda, eccettu a cosa chì mi causa ansietà.

Ancu se parechje persone manghjanu o si cunsumanu à alimenti ricchi quandu sò stressati, ci hè un picculu gruppu di persone chì perde u so appetitu durante i momenti di alta ansietà.

Queste persone, secondu Zhaoping Li, MD, direttore di u UCLA Center for Human Nutrition, sò menu cumuni cà e persone chì rispondenu à u stress manghjendu binge.

Ma ci hè sempre un numeru significativu di persone chì perde u so appetitu quand'elli sò ansiosi. Sicondu l'indagine 2015 di l'Associazione Psicologica Americana, u 39 per centu di e persone anu dichjaratu ch'elli anu troppu manghjatu o manghjatu cibi malsani in u passatu mese per via di u stress, mentre chì 31 per centu anu dichjaratu ch'elli anu saltatu un pastu per via di u stress.


A risposta di lotta o volu sposta u focu à a radica di u stress

Li dice chì stu prublema pò esse tracciatu finu à l'urigine di a risposta di lotta o volu.

Migliaia d'anni fà, l'ansietà era u risultatu di una risposta à una situazione scomoda o stressante, cume esse cacciatu da un tigru. A risposta di certe persone videndu un tigru seria di fughje u più prestu pussibule. Altre persone puderanu congelà o piattà. Qualchidunu puderia ancu incaricà u tigru.

Stu listessu principiu si applica à perchè certe persone perden u so appetitu quandu sò ansiosi, mentre chì altri manghjanu troppu.

"Ci sò e persone chì rispondenu à qualsiasi stress cun"a tigre nantu à a mo coda ' [perspettiva] ", dice Li. "Ùn possu micca fà altru chè corre. Dopu ci sò altre persone chì cercanu di rende si più rilassati o più in un statu piacevule - questu hè in realtà a maggior parte di e persone. Queste persone manghjanu più cibu ".

E persone chì perdenu l'appetitu sò cusì cunsumate da a fonte di u so stress o di l'ansietà chì ùn ponu micca fà altru, cumprese e cumpetenze necessarie cum'è manghjà.

Stu sintimu hè troppu reale per mè. Recentemente aghju avutu una data di scadenza imminente per settimane nantu à un articulu longu chì solu ùn mi pudu micca purtà à scrive.


Quandu u mo scadenza s'avvicinava è a mo ansietà si sparava, aghju cuminciatu à scrive feroce. Mi sò ritrovu à mancà a colazione, poi mancà u pranzu, poi mi sò resu contu chì era 3 ore. è ùn avia ancu manghjatu. Ùn avia micca fame, ma sapia chì duverebbe manghjà forse qualcosa postu chì aghju spessu migraine quandu u mo zuccherinu in sangue hè troppu bassu.

U 31 per centu di e persone dicenu chì anu saltatu un pastu in l'ultimu mese per via di u stress.

Sensazioni fisiche da u stress ponu suppressione l'appetite

Quandu Mindi Sue Black hà persu pocu tempu u babbu, hà calatu una quantità significativa di pesu. Si hè furzata à muzzicà quì è culà, ma ùn avia mancu a voglia di manghjà.

"Sapiu chì duverebbe manghjà, ma ùn pudia micca solu", dice à Healthline. «U penseru di mastucà qualcosa m'hà messu in furia. Era una faccenda di beie l'acqua ".

Cum'è u Neru, alcune persone perdenu l'appetitu per via di e sensazioni fisiche associate à l'ansietà chì rendenu u pensamentu di manghjà pocu appetitosu.

"Spessu i tempi, u stress si manifesta per mezu di sensazioni fisiche in u corpu, cum'è nausea, musculi tesi, o un nodu in u stomacu", dice Christina Purkiss, terapeuta primaria di u Renfrew Center di Orlando, un stabilimentu di trattamentu di u disordine alimentariu.

«Queste sensazioni ponu purtà à difficultà à esse in sintonia cù i signori di fame è di pienezza. Se qualchissia si sente intensamente nauseabile per via di u stress, serà difficiule di leghje cun precisione quandu u corpu cunnosce a fame ", spiega Purkiss.

Raul Perez-Vazquez, MD, dice chì alcune persone perdenu ancu l'appetitu per via di l'aumentu di cortisol (l'ormone di u stress) chì pò accadere in tempi di alta ansietà.

"In u situ acutu o immediatu, u stress provoca livelli aumentati di cortisol, chì a so volta aumenta a produzzione àcida in u stomacu", dice. "Questu prucessu hè destinatu à aiutà u corpu à digerisce rapidamente l'alimentu in preparazione per a" lotta o volu ", chì hè mediata da l'adrenalina. Stu prucessu ancu, per i stessi motivi, diminuisce l'appetitu ".

Questa crescita di l'acidu stomacu pò ancu cunduce à ulcere, qualcosa chì Goodwin hà sperimentatu da ùn manghjà. "Aghju sviluppatu un ulceru stomacu da e lunghe stese cù solu acidu in u mo ventre", dice.

Cumu recuperà u vostru appetitu se u perde

Black dice chì sà ch'ella duverebbe manghjà, è hà pigliatu precauzioni per assicurà chì a so salute sia sempre una priorità. Si face manghjà a suppa è prova à stà attiva.

"Mi assicuru d'andà à fà una longa spassighjata duie volte à ghjornu cù u mo cane per assicurassi chì i mo musculi ùn sianu micca atrofiati da a perdita di pesu, facciu yoga per stà cuncintratu, è ghjocu à u ghjocu di calciu occasionale di pick-up", ella dice.

Se avete persu u vostru appetitu per via di l'ansietà o di u stress, pruvate à piglià unu di sti passi per ritruvallu:

1. Identificate i vostri fattori di stress

Scuprite i fattori di stress chì vi causanu a perdita di l'appetitu vi aiuterà à ghjunghje à a radice di u prublema. Una volta identificati questi fattori di stress, pudete travaglià cun un terapeuta per capì cumu cuntrollallu.

"Fighjendu nantu à a gestione di u stress, da volta, porterà à una diminuzione di i sintomi fisici associati à u stress", dice Purkiss.

Inoltre, Purkiss raccomanda di cunnosce e sensazioni fisiche chì ponu accumpagnà u stress, cume a nausea. "Quandu puderete determinà chì a nausea hè probabilmente ligata à sti sentimenti, deve esse una spinta chì ancu s'ella pò esse scomoda, hè sempre indispensabile manghjà per a salute", dice.

2. Assicuratevi chì dormite abbastanza

Li dice chì ottene un sonnu abbastanza riposu hè cruciale per luttà contr'à a mancanza di appetitu per via di u stress. Altrimenti, u ciculu di ùn manghjà serà più difficiule da fughje.

3. Pensate à manghjà nantu à un pianu

Purkiss dice chì e risposte di a fame è di a pienezza di una persona regulanu solu quandu qualchissia manghja cunzistente.

"Qualchissia chì hà manghjatu menu in risposta à una diminuzione di l'appetitu pò avè bisognu di manghjà" meccanicamente ", per chì i segni di a fame tornanu", dice. Questu pò significà impostà un cronometru per i tempi di pastu è di merendella.

4. Truvate alimenti chì pudete tollerà, è attaccate à elli

Quandu a mo ansietà hè alta, spessu ùn aghju micca a voglia di manghjà un pastu maiò è indulgente. Ma sò sempre chì aghju bisognu di manghjà. Aghju da manghjà cibi dolci cum'è u risu brunu cù u brodu di pullastru, o u risu biancu cù un picculu pezzu di salmone, perchè sò chì a mo panza hà bisognu di qualcosa.

Truvate qualcosa chì pudete stomacu durante i vostri periodi più stressanti - forse un cibu sbuchju in gustu o unu densu in nutrienti, per ùn avè micca da manghjà tantu.

Jamie Friedlander hè scrittore è editore freelance cun passione per a salute. U so travagliu hè apparsu in The Cut, Chicago Tribune, Racked, Business Insider è Success Magazine. Quand'ella ùn scrive micca, si pò di solitu truvà viaghjendu, beie assai quantità di tè verde, o surfendu Etsy. Pudete vede più campioni di u so travagliu nantu à u so situ web. Seguitàla in Twitter.

Circà

I Paralimpiadi di i Stati Uniti seranu finalmente pagati quant'è l'Olimpiadi per e so medaglie vinte

I Paralimpiadi di i Stati Uniti seranu finalmente pagati quant'è l'Olimpiadi per e so medaglie vinte

I Ghjochi Paralimpichi di l'e tate in Tokyo ò à pocu ettimane di di tanza, è per a prima volta, i Paralimpichi di i tati Uniti guadagnaranu a te a paga chì i o omologhi olimpic...
Jennifer Lawrence Elencu Queste 3 Elementi Essenziali di Benessere In U Registru di i Matrimonii di l'Amazonia

Jennifer Lawrence Elencu Queste 3 Elementi Essenziali di Benessere In U Registru di i Matrimonii di l'Amazonia

Jennifer Lawrence 'appronta à marchjà per a navata cù u o O, rivenditore d'arte Cooke Maroney. Mentre ùn apemu micca a ai di i o piani di nozze (apparentemente ella è ...