Sò Quelle Paste di Fagioli è di Verdure Attualmente Megliu per Tè?
![Sò Quelle Paste di Fagioli è di Verdure Attualmente Megliu per Tè? - Vita Di Vita Sò Quelle Paste di Fagioli è di Verdure Attualmente Megliu per Tè? - Vita Di Vita](https://a.svetzdravlja.org/lifestyle/keyto-is-a-smart-ketone-breathalyzer-that-will-guide-you-through-the-keto-diet-1.webp)
Cuntenutu
![](https://a.svetzdravlja.org/lifestyle/are-those-bean-and-vegetable-pastas-actually-better-for-you.webp)
E paste di fasgiolu è di verdura ùn sò nunda di novu. Probabilmente l'avete manghjatu per un certu tempu (chì face parlà cù u vostru cumpagnu di a so recente scuperta di spaghetti squash particularmente doloroso). Ma cume vedemu sempre di più alternative di pasta nantu à i scaffali di i magazini, femu un ochju è vedemu se valenu veramente a pena di scambià.
Quandu si tratta di cumprà u tipu di scatula, l'etichette nutrizionale sò chjave.
E paste à base vegetale chì fate DIY (cum'è queste ricette spiralizate) saranu sempre a scelta più sana. Ma quandu site pressatu per u tempu, una versione in scatula pò esse un scambiu convenientu. Assicuratevi solu di leghje l'etichetta prima di cumprà. "Alcune paste vegetali è di fasgioli sò spessu fatte di un mischju di farina raffinata è dopu un toccu di verdura, chì li facenu micca assai diversi da l'alternativa di pasta bianca", dice Erin Palinski-Wade, R.D.N., C.D.E., autore di Dieta di Diabete di 2 Ghjorni. Allora a vostra pasta in boxed abituale chì hà una versione arricchita cù spinaci ? Probabilmente ci hè più per u marketing piuttostu chè per qualsiasi benefici nutrizionali maiò.
L'ordine di l'ingredienti importa veramente.
"Se a vostra pasta hè cumpletamente vegetale o à base di fagioli, allora deve esse u primu ingrediente", dice Carissa Bealert, R.D.N. "Ciò chì hè listatu più altu nantu à l'etichetta hà quantità più altu di questu in u pruduttu". Palinski-Wade accunsente, aghjunghjendu chì u primu ingrediente deve esse 100 per centu di farina di fagioli. "Parechje marche aghjunghjenu una mistura di farina arricchita o un granu raffinatu (cum'è a farina di rossu biancu), cusì leghjite prima a parte posteriore di a scatula", suggerisce.
Avete sempre bisognu di guardà e vostre porzioni.
Ancu se manghjate lenticchie, ceci, quinoa, o un'altra pasta à base di fagioli, e calorie contanu sempre, dunque hè impurtante tene à mente e dimensioni di u serviziu se pruvate à perde pesu. Un grande bonus di passà u fasgiolu nantu à a farina? Queste scatule sò piene di fibre è di proteine, dice Palinski-Wade, vale à dì chì vi sentirete più pienu manghjendu menu di ciò chì avariate una ciotola regulare di pasta.
È sì u penseru di a pasta di ceci cotti ùn ti sembra micca uguale per voi cum'è ziti cotti, pruvate stu truccu 50/50 di Bealert: "Mescolate u vostru piattu cù a metà di a pasta integrale è a metà di una pasta di verdura o di fagioli per un minimu manera carbosa per gode sempre di a pasta chì amate. "
Ma s'è vo vulete pasta tradiziunale, manghjala.
I pasti vegetali è di fagioli sò perfetti per quelli chì cercanu di guardà calorie in generale è uttene più fibre è proteine di ghjornu in a so dieta. Ma à volte, vulete solu una ciotola di e cose belle. È va bè! "A pasta ùn hè micca un cattivu alimentu quandu manghjatu in moderazione", dice Bealert. "A chjave hè di fighjulà e vostre porzioni è aghjunghje legumi sani."