Pigliate u vostru supplementu di vitamina D sbagliatu?
Cuntenutu
Se site dighjà incorporendu un supplementu di vitamina D in u vostru regime cutidianu, site nantu à qualcosa: A maggior parte di noi avemu livelli inadeguati di D-soprattuttu durante l'invernu-è a ricerca hà longu suggeritu chì livelli più alti ponu esse legati à u freddu è l'influenza prevenzione.
Tuttavia, ricerche recenti in u Revista di l'Accademia di Nutrizione è Dietetica mostra chì u via pigliate a vostra dosa di ogni ghjornu pò esse cusì impurtante cum'è piglià. In realtà, i ricercatori anu trovu chì i benefici chì raccogli da un supplementu di vitamina D dipende effettivamente da a quantità di grassu chì manghjate cù ogni pastu. In u studiu, trè gruppi di persone anu manghjatu trè colazioni diffirenti: una opzione senza grassu, una opzione pocu grassu è una opzione ricca di grassu cù 50 000 IU supplementu di vitamina D-3. Nota: Si tratta di una dose assai grande, aduprata clinicamente in pazienti chì preferiscenu un supplementu una volta à u mese anziché una dose quotidiana. I scientifichi l'anu aduprata in u studiu perchè produce un aumentu prontamente rilevabile di u livellu di vitamina D in u sangue, spiega l'autore di u studiu Bess Dawson-Hughes, M.D. (Per i ghjovani adulti sani, da 600 à 800 IU per ghjornu hè generalmente adattatu, dice.)
I risultati? U gruppu chì avia cunsumatu u pastu riccu in grassu hà dimustratu 32 per centu più grande assorbimentu di vitamina D cà u gruppu chì hà cunsumatu u pastu senza grassu.
Cum'è altre vitamine cum'è A, E è K, a vitamina D hè liposolubile, cusì u vostru corpu hà bisognu qualchi grassu dieteticu per pudè assorbe e cose belle. Per esse sicuru d'avè riesciutu tutti i benefici, pruvate d'include cibi cum'è ova, avocado, lino, o casgi o iogurt (bonus, i latticini sò spessu fortificati cù vitamina D!) In u pranzu chì manghjate cù a vostra vitamina sushine.