Ashley Graham ha spartutu un allenamentu di 30-Minuti senza attrezzature chì pudete fà per prufittà di una grande causa
Cuntenutu
Durante u weekend, parechje persone si sò riunite per celebrà Juneteeth - una festa chì commemora l'emancipazione ufficiale di schiavi in i Stati Uniti - cù una varietà di allenamenti virtuali basati nantu à a donazione chì beneficianu e cumunità nere. Sè vo circate un modu per mantene l'attivismu (è u sudore), Ashley Graham hà spartutu una iniziativa di allenamentu chì certamente vulete verificà.
Dumenica, Graham hà pigliatu à Instagram Live cù u so allenatore di lunga data, Kira Stokes per ospità un allenamentu à a casa di 30 minuti à benefiziu di Urban Arts Partnership, un'organizazione senza scopo di lucro chì travaglia cù e scole publiche di New York per finanzà prugrammi educativi radicati in l'arti.
"[Urban Arts Partnership hè] un fenomenu senza scopo di lucro chì aghju travagliatu dapoi qualchì annu", hà spartitu Graham à u principiu di l'IG Live. "[Hè] una urganizazione chì integra l'educazione artistica in e scole pubbliche di New York City affettate da u razzisimu sistemicu è l'ineguaglianze ecunomiche". (Assuciatu: I Nuotatori di a Squadra USA Sò Prufessiunali Principali, Q & As, è Altru per Benefiziu a Vita Nera Materia)
"Sò chì assai di noi continuanu à circà modi per aduprà a nostra voce per luttà per u cambiamentu", hà continuatu Graham. "E mi sentu chì questu hè un modu fantasticu per pudè fà questu". (In cunnessione: Celebrità Bianche Trasferiscenu i so Conti Instagram à Donne Nere per a Campagna #SharetheMicNow)
Fortunatamente, Graham hà spartutu l'entrenamentu Instagram Live in u so feed principale, cusì ancu s'ellu l'avete mancatu in tempu reale, pudete seguità (è donate à Urban Arts Partnership) quandu vulete. Bonus: Tuttu ciò chì avete bisognu hè un tappetinu di yoga-senza attrezzature di allenamentu necessarie.
L'eserciziu di 30 minuti principia cù alcuni esercizii di riscaldamentu: squat, planks è lunges, per citarne uni pochi. U duo poi passa à un circuitu di u corpu tutale, cumprese squat sumo, squat di salti larga, corsa in locu, scalatori di muntagna, cani d'uccelli, è più. (In u caminu, Stokes incuraghjenu à Graham, è ancu à i telespettatori, à sente u so corpu è mudificà l'allenamenti cum'è li vede bè.)
Durante tuttu l'allenamentu, Stokes dà à i telespettatori pause di 30 secondi per pause è "chjappà quellu buttone di donazione". À a fine, a coppia hà dettu chì anu riunitu quasi $ 1,400 per u Partenariatu di l'Arte Urbana in u so entrenamentu di 30 minuti.
Vulete guidà quellu numeru ancu più altu? Andate à l'Instagram di Graham per l'allenamentu è u situ web di Urban Arts Partnership per donà.