Ashley Graham hè un rookie in costume da bagno Sports Illustrated di 2016
Cuntenutu
In anticipu di u Sports Illustratu L'edizione 2016 di u costume da bagno a settimana prossima, a marca hà appena annunziatu u mudellu Ashley Graham cum'è a so seconda rookie di l'annu. (Barbara Palvin hè stata annunziata ieri, è altri trè principianti seranu svelati in i ghjorni à vene.)
Robyn Lawley hà pigliatu l'onore l'annu scorsu cum'è rookie 2015 di a storia di l'annu cum'è u mudellu "primu più grande" per apparisce in Sport IllustratuU prublema di u costume da bagno. Hè statu u prublema di u costume da bagno di l'annu scorsu chì hà ancu marcatu u primu di Graham SI apparizione, in un annunziu di raccolta di tituli per a campagna #CurvesinBikinis di Swimsuits for All - a prima volta chì un annunziu di più dimensioni curria in a rivista. (Leghje a nostra intervista cù Graham per scopre perchè hà un prublema cù quella etichetta intera 'plus-size'.)
L'attivista pusitiva di u corpu hà cuntinuatu à abbatte e barriere in l'industria di u modellu cù u so Ted Talk, "Plus-Size? More Like My Size" è attraversu i so diversi partenariati cù marche chì abbraccianu donne di tutte e dimensioni, cumpresu "Fit to Be" di NYDJ. campagna è Lane Bryant #PlusIsEqual. È avà, purtendu tuttu u circulu, Lane Bryant hà annunziatu chì a so campagna appena lanciata, #ThisBody - celebrà i corpi curvieri di e donne è chjude l'idea chì "sexy vene in una piccula forma" - debuterà i so publicità in u Sports Illustratu prublema di costume da bagno.
Complimenti à Graham per cuntinuà à chjude l'ideali antichi di ciò chì significa esse un mudellu. È per parafrasà e so parolle, ùn pudemu aspettà u ghjornu chì i mudelli curvy apparsu in e pagine di Sports Illustratu hè cusì cumunu, ùn pudemu mancu seguità cun ella. (Dopu: 12 volte Ashley Graham ci hà fattu vede ciò chì Fitspo era in veru).