Ashley Graham è Amy Schumer ùn sò micca d'accordu in a manera più #GirlPower Possibile
Cuntenutu
In casu avete mancatu, u modellu è designer Ashley Graham hà avutu alcune parolle per Amy Schumer nantu à i so penseri nantu à l'etichetta di taglia più. Vede, à l'iniziu di quistu annu, Schumer hà pigliatu in discussione u fattu ch'ella sia stata inclusa in un numeru speciale "plus size" di Glamour à fiancu di Graham è altre stelle cum'è Adele è Melissa McCarthy. "Ghjovane chì vedenu u mo tippu di corpu è pensanu chì hè più grande? Micca bellu Glamour", hà dettu in Instagram u còmicu, chì hà una taglia sei,
Una foto publicata da @amyschumer u 5 aprile 2016 à 8:18 PDT
In una intervista per Cosmopolitanu, Graham chjamò Schumer fora: "Puderaghju vede i dui lati, ma Amy parla di esse una grande ragazza in l'industria. Ti prosperate per esse una grande ragazza, ma quandu site raggruppatu cun noi, ùn site micca cuntentu. ? Questu, per mè, mi paria un doppiu standard ", hà dettu Graham.
A cunversazione trà e duie mega-stelle riflette un prublema assai più grande nantu à a manera di etichettate diversi tipi di corpu. Graham è Schumer (chì anu cullettivamente marcatu copertine in riviste principali cum'è Vogue, Cosmo, Elle, GQ, Glamour, VanitàFiera, Maxim è Sport Illustratu, NBD) sò una prova viva chì cum'è sucietà, simu sempre megliu à etichettà più di un tipu di forma cum'è "bella". Ancu sempre, "plus size" hè un termu carricu chì pò purtà un stigma. (Fighjate cumu ci sentimu per e etichette in Sarebbe in furia se qualcunu ti chjamassi "grassu?".)
Per furtuna, Graham è Schumer entrambi u capiscenu. E stelle anu pigliatu à Twitter per finisce a so cunversazione, mostrendu à u mondu u modu ghjustu (è rispettosu) per avè un disaccordu.
Avà eccu cumu si face.