Pregunte à u Medicu di Dieta: L'Ultima Parola nantu à Isolatu di Protein di Soia
Cuntenutu
Q: Devu evità l'isolatu di proteine di soia?
A: A soia hè diventata un tema assai cuntruversu è cumplicatu. Storicamente e pupulazioni asiatiche anu cunsumatu una grande quantità di prudutti di soia avendu ancu a vita più longa è sana in u mondu. A ricerca in quantu à a proteina di soia è a salute cardiovascular hè diventata cusì robusta chì hè stata premiata una dichjarazione di salute, chì permette à e cumpagnie alimentari di dichjarà chì "25 grammi di proteina di soia à ghjornu, cum'è parte di una dieta bassa in grassu saturatu è colesterolu, ponu riduce u risicu di una porzione di (nome di l'alimentu) furnisce X grammi di proteina di soia ".
Ma per ogni benefiziu per a salute di sta fonte cumpleta di proteina vegetale, avete ancu intesu parlà di un potenziale effettu preghjudiziu, cumpresu un risicu aumentatu di certi cancers, disturbi di l'equilibriu hormonale, disturbazione di a funzione tiroidea, o ingesta di pesticidi è tossine.
Allughjendu alcune preoccupazioni, l'Agenzia per a Ricerca è a Qualità di l'Assistenza Sanitaria (AHRQ) hà publicatu un rapportu di quasi 400 pagine nantu à l'effetti di a soia è di l'isoflavoni di soia (antioxidanti truvati in a soia), cuncludendu chì "Per tutti i risultati, cumprese l'avvenimenti avversi, ci hè nisuna prova cunclusiva di un effettu di risposta à a dosa sia per a proteina di soia sia per l'isoflavone. " In ogni casu, perchè i prudutti di soia venenu in una varietà cusì larga - a soia sana, a soia fermentata, l'isolatu di a proteina di soia è l'altri - cuntinueghja a cunfusione.
In particulare l'isolatu di proteine di soia hè statu sempre più piazzatu sottu à un microscopiu sanitariu in quantu à a so sicurezza, per via di u so usu diffusu per aumentà u cuntenutu di proteine di vari alimenti o per arricchisce a struttura. Ci hè trè prublemi cumuni da cunnosce.
1. Cuntaminazione di metalli. L'isolatu di a proteina di soia hè estratta da a farina di soia sgrassata. Hè fattu di prutezione guasi pura, postu chì u prucessu d'isulamentu dà un pruduttu chì hè di 93 à 97 per centu di proteine, lascendu minimu grassu è carboidrati. A preoccupazione per u prucessu d'isolamentu si basa nantu à u fattu chì l'aluminiu truvatu in i tini giganti aduprati per isolà a proteina di soia pò infundassi in a proteina stessa, aumentendu a probabilità di avvelenamentu da metalli pesanti. Questu hè cumplettamente speculativu, postu chì ùn aghju micca vistu un analisi di soia, siero, o qualsiasi isolatu di proteina chì mostra a contaminazione di metalli pesanti da i cuntenituri utilizati durante u prucessu di isolamentu.
2. Rischiu di pesticidi. U novanta per centu di a soia geneticamente modificata hè resistente à u glifosatu, u pesticida chì si trova in Round Up. Una preoccupazione suscitata annantu à manghjà prudutti cù isolatu di proteina di soia hè chì cunsumà quantità eccessivi di sta chimica. A bona nutizia ? Glyphosate ùn hè micca bè assorbita da u trattu GI umanu, l'effetti negativi putenziali nantu à l'omu sò dipendente di a dosa, è u livellu di quella dosa hè assai cuntruversu.
L'altra bona nutizia (o forse una mala nutizia) hè chì quandu si tratta di glifosatu, l'isolatu di proteina di soia ùn hè micca u vostru prublema principali. U glifosatu hè in ogni locu, chì hè a vera brutta nutizia! Hè cum'è BPA, chì aghju cupertu prima. Ricerca publicata in 2014 in Chimica alimentaria è Tossicologia Ambientale & Analitica hà messu in risaltu u fattu chì l'usu mundiale di glifosatu l'hà resu abbundante in u nostru ambiente ambientale è in l'alimentazione. Mentre a quantità di glifosatu in una porzione di isolatu di proteine di soia ùn hè micca stata quantificata, hè assai improbabile chì a soia sia a vostra primaria, solu, o ancu una fonte significativa di esposizione di stu pesticida.
3. Isoflavoni cuncentrati. Una di e zone più controversate di soia, l'isoflavoni sò antioxidanti chì sò famosi per imità l'estrogeni in u corpu. Stu effettu hè statu vistu cum'è un benefiziu, cun ricerche chì mostranu chì 75 o 54 milligrammi à ghjornu (mg / d) di isoflavoni di soia ponu aumentà a densità minerale ossea è diminuisce a frequenza è a gravità di i vampate di calore, rispettivamente. In ogni casu, l'isoflavoni in a soia sò ancu pruposti per ghjucà un rolu in u risicu aumentatu di cancru di mama. A ricerca in questa zona hè cumplicata è in evoluzione costante, cù effetti negativi vistu in studii animali, ma nisun effetti truvatu in studii umani.
Hè ancu impurtante nutà chì l'isolatu di proteine di soia ùn hè micca necessariamente una fonte concentrata di isoflavoni.Sicondu u USDA Isoflavone Database, una unza (circa una scoop) di isolatu di proteina di soia cuntene 28mg isoflavones di soia è trè unces di tofu cottu cuntenenu 23mg isoflavones di soia. Nant'à una basa per serve, i dui cibi cuntenenu circa a listessa dosa di isoflavoni, ma l'isolatu di a proteina di soia cuntene assai più proteini: 23g versus 8g.
Tutte e cose cunsiderate, manghjà quantità moderate di isolatu di proteine di soia ùn furnisce micca un risicu per a salute. Vecu u benefiziu principale di l'isolatu di proteine di soia cum'è un strumentu nutrizionale per aiutavvi à risponde à i vostri bisogni di proteine ogni ghjornu. Se vi astenite da manghjà proteine lattiche (siero di latte) subitu dopu un allenamentu o se avete bisognu di aumentà a proteina in un determinatu pastu, aduprate proteine di soia cume si userebbe qualsiasi supplementu proteicu.