Mettendu e Cipolle in i Calzini Guarisce l'influenza?
Cuntenutu
- L'urigine di u rimediu
- Ciò chì dice a ricerca
- Hè periculosu?
- Benefici per a salute di manghjà cipolle
- U fondu
Panoramica
Mettite e cipolle in i calzini puderebbenu sunà strani, ma alcune persone ghjuranu chì hè un rimediu per e infezioni, cum'è u fretu o l'influenza.
Sicondu u rimediu pupulare, se falate cun un raffreddore o una grippa, basta à taglià una cipolla rossa o bianca in tondi, mette li nantu à u fondu di i vostri pedi, è mette un paghju di calzini. Lasciate e calzette sopra a notte mentre dormite.A mane, vi sveglierete guaritu di a vostra malatia.
L'urigine di u rimediu
Stu rimediu pò esse uriginariu finu à u 1500, secondu l'Associazione Naziunale di Cipolla, quandu era largamente credutu chì piazzà una cipolla cruda tagliata intornu à a vostra casa puderia prutege vi da a peste bubonica. In quelli tempi, si pensava chì e infezioni eranu sparse per miasma, o aria velenosa, nociva. Dopu, a teoria di u miasma hè stata rimpiazzata da a teoria di i germi basata in evidenza.
L'idea generale di mette e cipolle in i calzini pò ancu nasce da l'antica pratica medicinali cinese di riflessologia di i pedi. I nervi in i pedi sò stati un puntu focale di a medicina orientale per migliaia d'anni è si pensa chì agiscenu cum'è punti d'accessu à l'organi interni.
E cipolle sò ricche in cumposti zulfichi, chì li danu u so odore acutu. Sicondu u folklore, quandu sò posti nantu à i pedi, sti cumposti infiltranu u corpu. Dopu, tombanu i batteri è i virus è purificanu u sangue. Articuli chì facenu tali dichjarazioni menzionanu ancu chì piazzà e cipolle intornu à a stanza sbarrazzaranu l'aria di virus, tossine è chimichi.
Ciò chì dice a ricerca
Parechji studii sò stati fatti per valutà l'antica pratica cinese di riflessologia di u pede. Una rivista di studii di riflessulugia di i pedi hà mostratu poche prove chì a riflessologia di i pedi hè una pratica efficace per trattà guasi ogni situazione medica. Alcuni apuntanu ancu à a riflessologia di i pedi chì aggravanu infezioni Tuttavia, a qualità generale di i studii di ricerca nantu à a riflessologia hè generalmente assai bassa.
Inoltre, ùn sò stati fatti studii specificamente per valutà u benefiziu di mette e cipolle in i vostri calzini o in altrò in u vostru corpu. Mentre decine d'articuli incollati in tuttu l'internet difendenu l'usu di e cipolle in i vostri calzini, ùn citanu alcuna prova sperimentale. Si basanu solu nantu à rivendicazioni è anecdote.
Nisunu studiu hè statu fattu per rifiutà a rivendicazione di e cipolle in u calzettu, ancu, ma u meccanisimu per quale si dice chì e cipolle in i vostri calzini funzionanu hè ancu discutibile. E cipolle sò un pocu acide, allora ponu avè risultati antibatterichi se strofinati nantu à e cose. Sicondu a duttore Ruth MacDonald, prufessore in u Dipartimentu di Scienze Alimentarii è Nutrizione Umana di l'Università Statale di l'Iowa, "sò assai menu efficaci ch'è u bleach o l'antibiotici chimichi". I virus necessitanu ancu un cuntattu direttu cù un host umanu per sparghje. Dunque, una cipolla ùn puderebbe micca attirà u virus è assorbe lu.
Parechje persone intornu à Internet ghjuranu per questu rimediu, ma tutti i segni puntanu versu un casu di effettu placebo.
Hè periculosu?
Sì avete a gripe è site dispostu à pruvà qualcosa per rimpruverà, a bona nutizia hè chì mette e cipolle in i calzini hè improbabile chì vi ferisca male. Ùn ci sò stati rapporti di dannu da sta pratica.
Benefici per a salute di manghjà cipolle
Se vulete aiutà u vostru sistema immunitariu, pò esse una idea megliu di manghjà e vostre cipolle piuttostu chè di appiccicalli in i calzini. Si sà chì manghjà cipolle, cum'è a maiò parte di e verdure, hè bonu per a vostra salute.
Per esempiu, e cipolle sò una di e più ricche fonti di flavonoidi dietetichi, chì ponu diminuisce u risicu di u cancheru è di e malatie infiammatorie. E cipolle sò ancu una grande fonte di vitamina C, una vitamina chì ghjoca un rolu impurtante in a funzione immunitaria. U cunsumu regulare di i composti organosulfurici truvati in cipolle è agliu pò ancu prevene u sviluppu di malatie cardiovascolari, secondu una rivista di u 2010.
U fondu
Mettite e cipolle in i calzini ùn ti feranu male, ma forse ùn aiuterà mancu. Per uttene u benefiziu cumpletu di e cipolle è per aiutà u vostru corpu à recuperà o prevene una malattia, pruvate à manghjà cum'è parte di una dieta ricca di frutti, verdure è cereali integrali. Per migliurà e vostre probabilità, lavate e mani, evite u cuntattu cù e persone malate, è cunsiderate di piglià un vaccinu contra l'influenza. Inoltre, assicuratevi di dorme abbastanza.