Dumandate à u Duttore Dieta: Antiossidanti Post-Allenamentu
Cuntenutu
Q: Hè veru chì hè impurtante cunsumà antioxidanti dopu un allenamentu per riduce l'infiammazione?
A: No, per contraintuitivu ch'ella sia, l'antioxidanti post-allenamentu ponu in realtà esse dannosi per u vostru prugressu di forma fisica.
Ancu l'eserciziu crea radicali liberi è aumenta u stress ossidativu - per quessa, pensate chì piglià in antioxidanti per sguillà quelli radicali liberi creati durante a vostra classa di spinta aiutaria à ritruvà u vostru sistema à u normale - questu ùn hè micca u casu. U cuntrariu hè veramente veru: l'antiossidanti supplementari post-workout ùn facenu micca u vostru corpu alcun favore.
Probabilmente apprezzate u fattu chì u vostru corpu sia autucurante è funziona assai bè per trattà e tossine è u stress, rinfurzendu si è tornendu più forte chì mai. Questa hè tutta a premessa dietro a furmazione di pesu, è u vostru sistema immunitariu funziona per mezu di un codice simile. L'antioxidanti post-allenamentu viulanu quellu codice di autucurazione è disturbanu i meccanismi essenziali di natura naturale pensati per affrontà u stress di radicali liberi derivatu da l'eserciziu. Questu pò impedisce u vostru prugressu in dui modi:
1. Crescita musculare: A produzzione di radicali liberi durante un entrenamentu hè necessariu per stimulà a crescita muscular ottima. I meccanismi esatti in cui i radicali liberi aiutanu à girà l'interruttore di custruimentu musculu sò scunnisciuti, ma pare chì i radicali liberi funzioninu cum'è signali anabolici per e vostre cellule musculari, signalendu chì tornanu più grandi è più forti di prima. Spenghjendu prematuramente questi radicali liberi via supplementi antioxidanti, ùn uttene micca u massimu di e vostre sessioni di furmazione di pesu.
2. Sensibilità à l'insulina: Unu di i numerosi grandi benefici di l'eserciziu hè chì migliora temporaneamente a capacità di i nostri musculi di risponde à l'ormone insulina è di piglià u zuccheru (vale à dì a sensibilità à l'insulina), ma l'antioxidanti supplementari interferiscenu cù questu effettu sacru. In u documentu scientificu intitulatu "Antioxidants Prevent Health-Promoting Effects of Physical Exercise in Humans" (un titulu abbastanza dannante!), l'autori riportanu un studiu chì anu realizatu fighjendu l'impatti di a vitamina C è E, dui supplementi antioxidanti assai cumuni, nantu à a sensibilità à l'insulina.
I circadori anu cunclusu: "Basatu nantu à l'evidenza derivata da u studiu attuale, prupunimu quì un rolu essenziale per a furmazione indotta da l'eserciziu ROS (spezie reattive di ossigenu) in a prumuzione di a sensibilità à l'insulina in l'omu". L'usu di vitamina C è E supplementari hà impeditu a furmazione necessaria di radicali liberi (altrimenti ROS), è di conseguenza hà sbulicatu a spinta in a sensibilità à l'insulina normalmente sperimentata dopu l'eserciziu.
À a fine, ùn duverebbe micca bisognu di cumplementà cù megadosi di antioxidanti senza un scopu specificu se fate una varietà di frutti è verdure a pietra angulare di a vostra dieta. I seguenti alimenti sò ricchi di antioxidanti. Manghjendu spessu elimina a necessità di supplementi antioxidanti supplementari:
- u cavulu
- u brocciu
- mirtilli
- noci
- semi di lino
- mele (in particulare a pelle)
- tè verde
- caffè
- cipolle
- vinu russu (u preferitu di tutti)
Sè site sanu è esercitate nantu à una basa regulare, focalizatevi nantu à manghjà sti alimenti tutta a settimana è forse ancu limitendu li direttamente dopu un allenamentu per maximizà i benefici di u vostru eserciziu mentre uttene sempre tutti l'antioxidanti chì u vostru corpu hà bisognu di funzionà à u megliu .