Dumandate à l'Espertu: Dumande chì ùn avete micca sappiutu dumandà nantu à u sessu dopu a menopausa

Cuntenutu
- Cumu a menopausa influenzerà a mo voglia sessuale? Serà diversu ancu dopu a ménopause?
- Chì face chì u sessu sia dulurosu dopu a ménopause? Hè prevenibile?
- U sessu dulurosu dopu a menopausa hè cumunu?
- È se aghju un'altra cundizione chì mi face sperimentà sessu dolorosu? Serà peghju cù a ménopause? O stà listessu?
- Qualessu tipu di trattamentu hè dispunibule per u sessu doloroso durante a menopausa?
- Ci sò altri tippi di terapie cumplementarie chì ponu aiutà à migliurà a mo vita sessuale dopu a menopausa?
- Cumu parlu cù u mo cumpagnu di cosa aspettà? È s'elli anu dumande ch'ùn possu risponde?
Cumu a menopausa influenzerà a mo voglia sessuale? Serà diversu ancu dopu a ménopause?
A perdita di estrogeni è testosterone durante a ménopause causa cambiamenti in u vostru corpu è in a voglia sessuale. A diminuzione di i livelli di estrogeni pò purtà à secchezza vaginale, vampate di calore, sudori di notte, è cambiamenti d'umore. Pò influenzà l'eccitazione femminile, a voglia, è u piacè fisicu.
Chì face chì u sessu sia dulurosu dopu a ménopause? Hè prevenibile?
L'attualità sessuale pò esse dolorosa per via di una perdita di estrogeni in i tessuti vaginali. Ci hè una diminuzione di u fornimentu di sangue à a vagina, chì pò riduce a lubrificazione vaginale. U diluimentu di i muri vaginali pò purtà à l'atrofia, chì face chì a vagina diventi menu elastica è secca. Questu porta à u dolore durante u rapportu sessuale.
Hè un prublema cumunu, ma micca tutte e donne cunnosce a siccità vaginale. L'attualità regulare è l'attività vaginale ponu mantene i musculi vaginali tonificati, stimulà u flussu di sangue, è aiutanu à priservà l'elasticità.
U sessu dulurosu dopu a menopausa hè cumunu?
Iè. Circa u 10 per centu di e donne in i Stati Uniti sperimentanu un bassu desideriu sessuale. Hè statu ripurtatu in studii à una percentuale di 12 per centu trà e donne di mezza età, è 7 per centu in e donne di 65 anni o più.
È se aghju un'altra cundizione chì mi face sperimentà sessu dolorosu? Serà peghju cù a ménopause? O stà listessu?
Potenzialmente. A perdita di ormoni pò influenzà altri organi di u corpu.
Sicondu a cundizione sottostante, a perdita di estrogeni pò influenzà u sistema genitourinariu. Di conseguenza, pudete avè UTI più frequenti, o sperimentà prolapse genitale è incontinenza. A perdita di estrogeni pò ancu aggravà altri disordini vaginali cum'è vaginitis, vulvitis, o disordini di lichen.
Qualessu tipu di trattamentu hè dispunibule per u sessu doloroso durante a menopausa?
Ci hè parechji metudi dispunibuli per aiutà à gestisce i rapporti sessuali dolorosi.
L'attività sessuale regulare mantene un ambiente vaginale sano è elasticità aumentendu u flussu di sangue. Lubricanti è creme idratanti cum'è K-Y è Replens ponu furnisce sollievu durante u rapportu sessuale.
I trattamenti di prescrizione includenu estrogeni vaginali, chì sò dispunibili cum'è una crema, un anellu vaginale o una compressa. Questa forma di estrogeni hè applicata lucalmente à a vagina è più sicura di e forme sistemiche di estrogeni.
E forme orali di estrogeni includenu estrogeni conjugati (Premarin) è estradiol (Estrace). Forniscenu un allevamentu sistemicu da i sintomi di a menopausa. I risichi di sta forma di terapia devenu esse discusso cù u vostru duttore. L'estrogenu pò ancu esse mandatu per mezu di un patch.
I medicazione micca basati in estrogeni chì miglioranu u spessore vaginale includenu ospemifene (Osphena), una pillula di ogni ghjornu, è prasterone (Intrarosa), un inseru di steroidi vaginalmente consegnatu.
Ci sò altri tippi di terapie cumplementarie chì ponu aiutà à migliurà a mo vita sessuale dopu a menopausa?
Estrogeni di soia, erbe naturali è creme. Altre modalità chì ponu migliurà a vostra vita sessuale includenu eserciziu regulare, dorme sette à ottu ore di notte ogni notte, è manghjà i cibi adatti. A terapia sessuale è l'attenzione sò state ancu pruvate di successu in parechje coppie.
Cumu parlu cù u mo cumpagnu di cosa aspettà? È s'elli anu dumande ch'ùn possu risponde?
Fate una sincera discussione cù u vostru cumpagnu nantu à i modi chì a menopausa vi affetta. Se sperimentate fatica, secchezza vaginale, o una mancanza di desideriu, cumunicà cù u vostru cumpagnu pò aiutà à diminuisce a vostra ansietà per e prestazioni.
Dì à u to cumpagnu ciò chì hè comodu è ciò chì hè dulurosu. Pruvate di discute cun u vostru duttore primariu o OB-GYN. A calata di a libido è e relazioni dolorose sò cumuni. Parechje volte u vostru duttore sanitariu pò aiutà à guidà vi à u trattamentu. I medicazione è e terapie alternative ponu aiutà.