Autore: Louise Ward
Data Di Creazione: 6 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
E’ TORNATO L’INFERMIERE PAZZO! * cosa vorrà da mammagiulia e figliachiara?*
Video: E’ TORNATO L’INFERMIERE PAZZO! * cosa vorrà da mammagiulia e figliachiara?*

Cuntenutu

Prontu à pruvà a depilazione in casa? Questi cunsiglii aiutanu à evità ferite è infezioni

I capelli di u corpu sò un fattu pelutu di a vita. Eppuru qualchì volta, vulete rimuoverla per qualunque ragione - a decisione dipende da voi. Forse chì a vostra traccia felice pare un pocu di più cum'è un campu di sogni. O forse u to fuzz di pesca ùn si sente tantu pesciu.

Pudete piglià un rasoiu - ma se vulete chì i risultati duranu settimane senza stoppia, a cera hè a vostra megliu scumessa. Sè vo site di u tippu DIY chì li piace à risparmià soldi è minuti, puderete optà per rinuncià à u salone per a depilazione in casa.

Ma tutti i sforzi di cera necessitanu precauzioni di sicurezza per evità ferite o infezioni. Eccu cumu per affruntà un travagliu di cera in casa in modu sicuru è cun aplomb.

Cumu preparà a vostra pelle per a cera

A Cera caccia i capelli da u follicle - alias, tira i capelli di u corpu da a radice - dendu à i germi un invitu à i folliculi pilosi aperti. In parechji casi, a cera caccia ancu u stratu superiore di e cellule secche è morte di a pelle, rendendu a pelle più liscia - ma ancu più vulnerabile à l'irritazione. È a cera riscaldata hà u putenziale di brusgià.


Semplicemente, ci hè assai chì pò sbagliassi.

Possibili disgrazii in cera

  • infezzione
  • brucia
  • abrasione

Hè per quessa chì a preparazione è a cura di a pelle adeguate cumbinate cù e bone pratiche di cera sò essenziali per evità prublemi chì puderebbenu derailà a pelle liscia chì avete cercatu.

Finu chì seguitate questi passi, duverete esse capace di rimuovere i vostri capelli in modo sicuru è gode di i risultati per settimane.

Prepara a pelle è i capelli da cera

Esfoliate a pelle

Un ghjornu o dui prima di cera, esfoliate delicatamente cù una macchia dolce, spazzola, mitt, o loofah per rimuovere e cellule morte di a pelle chì circondanu i follicoli piliferi.

Esfoliante aiuta à scioglie i peli incarniti esistenti è migliora i risultati di a cera. Assicuratevi solu di esse dolce - sè lavate troppu forte puderete irrità a vostra pelle, chì ùn hè micca ideale per a cera.


Pella pulita

Cuminciate sempre a vostra sessione di cera cù a pelle appena lavata. Scrub up with a mild soap to remove any germs, sweat, oil, makeup, dirt, or other residues.

A Grime aumenta a vostra probabilità di incuraghjà urti infettati, è a pelle è i capelli grassi ponu impedisce a cera di appiccicà.

Pelle secca

A cera ùn aderisce mancu à i capelli bagnati. Cusì asciugate bè l'area cù un asciugamanu pulitu.

Aghjunghjite ancu un pocu di talcu. A polvara pò aiutà à soffià l'umidità sì sudate da u calore o l'umidità, o sì site nervosu per a cera. Aiuta ancu à prutege a pelle durante u tiru temutu.

Tagliate i capelli prima se necessariu

Ancu se i vostri capelli anu da esse almenu un quartu di centimetru per esse cirati, i capelli troppu longhi ponu rende a cera più cumplicata è dolorosa.

L'Accademia Americana di Dermatologia (AAD) ricumanda di taglià i capelli à trè quarti di un centimetru se hè più longu. Tagliate i capelli cù un strumentu di pulizia persunale pulitu, cume una tagliatrice elettronica o un forbice di sicurezza.

Seguitate queste best practice per a ceretta indolore

  1. Pruvate a temperatura di cera. L'applicazione di un picculu patch à u polzu esterno pò aiutà à valutà se a vostra cera riscaldata hè troppu calda per procedere. Deve esse caldu, ma tollerabile.
  2. Applica a cera in a direzzione di a crescita di i capelli. Ch'ella sia aduprendu cera cù strisce o una cera senza strisce, cera sempre liscia nantu à a pelle seguitendu u granu. Applica a vostra striscia in a stessa direzzione. Ùn duppiate mai doppiu u vostru applicatore in u vostru contenitore di cera. Questu evita l'introduzione di batteri in a vostra cera.
  3. Tirà in a direzione opposta. Seguitate istruzzioni specifiche per a vostra cera particulare. Alcune cere richiedenu tempu per indurisce, mentre chì altre ponu esse tirate quasi subitu. Quandu site prontu à tirà, tenite a pelle tesa cù una mano tirendula leggermente in a direzzione di a crescita di i capelli. Poi aduprate l'altra manu per tirà a striscia o a cera in a direzione opposta in un muvimentu veloce è rapidu.
  4. Calma u dulore di u pull. Per minimizà a stizza, fate un respiru prufondu è espirate mentre tirate veloci. Poi mette una manu nantu à a pelle appena cera per calmalla. Sè site propensu à u dolore à a cera, pudete applicà un pruduttu lidocaina cum'è Plum Smooth Plumb Numb circa 30 minuti prima di cera.

Trattate a vostra pelle fresca cera cù TLC

Eliminà i residui di cera

Parechji kit di cera venenu cun salviette pretratate per aiutà à rimuovere ogni cera restante attaccata à a vostra pelle. Ma sinnò, un pocu d'oliu d'oliva o di jojoba farà u truccu.


Aduprate una pinzetta per coglie i pezzi restanti di cera è strappate i peli canaglia chì avete mancatu.

Applica un pruduttu di cura

Immediatamente dopu una cera, vulete aduprà un pruduttu chì lenisce a pelle - ma u truccu hè di aduprà qualcosa chì combatterà ancu i batteri.

Pruvate EiR NYC Serum After Shave. A Calendula si calma mentre l'oliu di l'arburu da tè tene à dossu i colpi. Applica regolarmente per alleviare l'irritazione da sudore o attritu di u vestitu.

Esfoliate dopu à 24 ore

Mentre hè megliu d'aspittà un ghjornu prima di esfolià di novu, l'esfoliazione cuntinua trà e cerette pò aiutà à prevene i peli incarniti è à mantene a pelle liscia. Sempre seguitate cù u vostru produttu di cura post-favuritu.

Infezioni da a cera: Cumu evità è chì fà

Ognunu hà naturalmente batteri nantu à a so pelle. Inoltre, e vostre superfici di a casa cuntenenu ancu germi, ùn importa quantu ti piace à pulisce. Cusì ùn pudete micca evità tutalmente i germi. I batteri, u sudore è a frizione nantu à i folliculi esposti ponu tutti cunduce à irritazione o in certi casi, infezioni.

Un casu di pruriti urti o un puntu doloroso gonfiu hè l'ultima cosa chì vulete quandu si passa senza fuzz, ma pò accadere durante o dopu una sessione di cera è cunduce à una di e infezioni seguenti:

  • Folliculite. Si tratta di un'infiammazione o di un'infezzione di i folliculi piliferi è di solitu s'assumiglia à brufoli o rash. Pò causà una testa bianca - pruvate à ùn schjariscila.
  • Boils. Chjamati ancu ascessi, quessi risultanu quandu una infezzione batterica o fungica di u folliculu pilosu crea un tumulu rossu alzatu chì pò rompersi.
  • Cisti di capelli incarniti. Queste ponu accade quandu i vostri capelli cerati cumincianu à ricrescere. Invece di cresce versu a superficia, i capelli crescenu in a pelle, causendu un schernu. S'ellu si infiamma, pò esse un quistu. Micca tutti i cisti di i capelli incarnati sò infettati, ma piglià e precauzioni per impedisce u sviluppu di i peli incarniti è trattalli currettamente pò riduce a probabilità di infezzione.
  • Molluscum contagiosum. Questa hè una infezzione virale chì provoca urti benigni in a regione pubica, è a depilazione pubica hè stata ligata à un risicu aumentatu pussibule per cuntraelu.

Cumu evità una infezzjoni

Evità l'infezione cumencia cù una preparazione curretta di a pelle citata sopra, ma duvete ancu piglià precauzioni per cera in un spaziu pulitu è ​​aduprà attrezzature pulite. Chistu pò significà aduprà prima un spray disinfettante o salviette, è attrezzature sterilizanti.

Ùn conservate micca un scaldatore di cera nantu à un bancu di bagnu induve pò raccoglie i germi da l'aria. S'ellu hè bruttu, date li una machja o asciuvatelu cù una palla di cuttone immersa in alcolu.

Cosa da fà sì avete una infezzione

Se finisci cù ciò chì pare cum'è una di e infezioni sopra, ùn panichi micca. Un pruduttu cum'è u concentratu incarnitu di Fur Oil cù a disinfettazione di l'oliu di l'arburu da tè pò affruntà u prublema. Pudete ancu aduprà un unguentu antibioticu senza prescrizione cum'è bacitracina.

I Bumps probabilmente diminuiranu da soli in pochi ghjorni. Per evità più irritazioni, evite vestiti stretti o attriti nantu à a zona è fate una doccia dopu sudazione intensa.

Cercate assistenza medica se avete nutatu chì l'infezzione si sparghje o s'aggrava, o se sviluppate una febbre o una malattia senza spiegazione. Inoltre, vedi u vostru duttore se suspettate molluscum contagiosum.

Bruciate da a cera: Cumu evità è chì fà

Ogni volta chì si tratta di qualcosa calda, avete u putenziale di brusgià sè sè ùn site micca attentu. In un picculu studiu di 21 persone cun brusgiate di cera, di elle in realtà anu brusgiatu una manu invece di a parte di u corpu chì avianu intenzione di cera.

Queste brusgiature sò state fruttu di l'usu di cera riscaldata à microonde. U studiu hà cunclusu chì stu tippu di cera pò ghjunghje à temperature periculose è chì l'utenti anu u putenziale di danneghjassi quandu si caccianu u contenitore da u microonde.

Cumu evità una brusgiata

Sè vo aduprate a cera microwaveable, l'autori di u studiu cunsiglianu di mette u contenitore di cera nantu à una piastra sicura per u microonde. Aduprate un mittone di fornu per caccià u piattu da u vostru apparechju dopu u riscaldamentu, piuttostu chè di afferrà direttamente u contenitore di cera.

Tenite à mente chì a cera soffice richiede temperature più alte di a cera dura è aumenta u risicu di disconfort o di brusgiatura. A cera morbida hè quella chì richiede strisce di mussola per a cera da tirà. A cera dura hè flessibile quandu si applica, ma si indurisce mentre si raffredda in modo da pudè tirà a cera direttamente invece di avè bisognu di una striscia.

Ùn importa micca u tippu di cera riscaldata chì aduprate, prima testate a temperatura.

Cosa da fà se a vostra cera ti brusgia

Sì avete una brusgiatura minore in una piccula zona, rinfriscalla cù acqua fredda per 5 à 15 minuti. Dopu pruvate delicatamente di rimuovere a cera.

Applica gel d'aloe vera è un unguentu antibioticu, è pigliate un analgicu senza prescrizzione se ne necessariu.

Cercate assistenza medica sè ùn pudete micca caccià a cera, se a brusgiatura hè nantu à una larga zona, o se a pelle sembra carbonizzata o bruna profonda.

Lesioni à a pelle: Cumu evità è chì fà

Ancu se u scopu di a cera hè di strappà i capelli indesiderati, a cera, in a maiò parte di i casi, elimina ancu alcune cellule di superficie morte nantu à a pelle. Questu pò purtà à un bellu effettu esfoliante, ma à volte a cera pò alluntanà un magru stratu di pelle, lascendu un patch crudu o sanguinante.

Cumu evità di ferisce a vostra pelle durante a cera

E ferite cutanee sò menu propensi à accade se aduprate cera dura invece di cera soffice. A cera dura aderisce solu à i capelli, piuttostu chè à a pelle. A cera morbida, chì hè ottima per rimuovere quelli peli abbattuti, aderisce sia à i capelli sia à a pelle.

Indipendentemente da u tippu di cera chì aduprate, assicuratevi chì a vostra pelle ùn sia dighjà ferita, irritata da troppu esfoliante, o troppu magra per a cera.

Evite a cera se ...

  • avè un sunburn
  • avè ferite aperte
  • pocu tempu fà hà avutu una prucedura di pelle
  • aduprà prudutti sbiancanti
  • aduprate acidi o bucce
  • piglià medicazione per l'acne orale
  • piglià prudutti retinol orali o attuali
  • piglià antibiotici orali o attuali

Mai cera a pelle chì hè dighjà rossa, irritata, infiammata, pruriginosa, brusgiata da u sole, tagliata, raschjata, o ferita. Ùn vulete micca aghjunghje à alcunu ouch esistente.

Saltate i peli facciali in cera sè avete avutu ricenti risurfacciu di a pelle laser, microdermabrasione, o qualsiasi altra prucedura cusmetica chì esfolia assai a pelle. Dumandate à u vostru dermatologu o esteticista quandu hè sicuru di cumincià à cera.

Alcuni topichi ponu ancu fà a pelle più suscettibile à e ferite da a depilazione. Cacciate a cera per circa una settimana se avete usatu:

  • bucce chimiche
  • prudutti di schjarimentu di a pelle o di sbiancamentu di i capelli
  • alfa o beta idrossiacidi
  • perossu di benzoil o acidu salicilicu

Pigliate una ripresa da u retinolu è i retinoidi prescritti per almenu dui à cinque ghjorni prima di a vostra sessione di depilazione.


Alcuni medicamenti per l'acne orale cum'è isotretinoina (Accutane) magreghjanu a pelle, è ùn duvite micca cera si i pigliate. Se pigliate medicinali per acne prescritti, parlate cù u vostru duttore nantu à se a cera hè sicura.

L'antibiotici ponu ancu influenzà a sensibilità di a pelle, allora aspettate di cera finu à quandu site fora di u vostru scrittore per circa una settimana.

Cosa da fà se ferite a vostra pelle

Se una parte di a vostra pelle si ne esce cù a cera, duverete trattà quellu patch cù cura per evità irritazioni è infezioni. Limpiate a ferita aperta delicatamente è applicate un unguentu antibioticu.

Per mantenelu idratatu è prutettu, applicate una barriera cum'è Un-petroleum jelly è portate una crema solare se a pelle hè esposta.

Cercate assistenza medica se a ferita hè prufonda è ùn pudete micca impedisce u sanguinamentu, o se suspettate una infezzione. Attenti à u pus cun un odore pessimu, una crescita di u gonfiore di u tissutu circundante, o una ferita chì ùn guarisce micca. Cercate ancu cura se sviluppate una febbre o una malattia senza spiegazione.

Cunsiglii finali per a cera

Ancu se queste cumplicazioni di cera ponu sembrà un pocu cuncernante, a cera in casa hè generalmente sicura se seguite questi suggerimenti. In più, truverete assai prudutti nantu à u mercatu per aiutà à fà la cun facilità.


Sè vo site un principiante in cera, pò esse utile fà un viaghju in u salone per a vostra prima cera per guardà un prufessiunale in azzione.

Per a vostra prima cera DIY, sceglite una parte di u corpu chì si ghjunghje cù duie mani è hè faciule per voi di vede. Cuminciate cù un picculu patch prima è vedi cumu si passanu e cose prima di passà à una sezione più grande o una parte pelosa più difficiule da ghjunghje.

Se decidite chì a cera ùn hè micca per voi, ùn vi preoccupate micca. Avete altre opzioni di depilazione. O pudete tene fuzz in u locu è ostentallu. A scelta hè vostra.

Jennifer Chesak hè ghjurnalista medica per parechje publicazioni naziunali, istruttrice di scrittura è editore di libri freelance. Hà guadagnatu u so Master in Science in ghjurnalismu da Medill di Northwestern. Hè dinò a redattore di gestione per a rivista literaria, Shift. Jennifer stà in Nashville ma vene da u Dakota di u Nordu, è quandu ùn scrive micca o ùn si mette u nasu in un libru, di solitu corre piste o futzing cù u so ortu. Seguitàla in Instagram o Twitter.


Assicuratevi Di Circà

Cumu hè u trattamentu per a colpitis

Cumu hè u trattamentu per a colpitis

U trattamentu di a colpite deve e e raccomandatu da u ginecologu è hà per copu di eliminà u microorgani mu ri pun evule di l'infiammazione di a vagina è di u cervice è cu ...
Cumu migliurà a lubricazione femminile

Cumu migliurà a lubricazione femminile

A ecchezza vaginale hè un cambiamentu naturale in a lubrificazione intima chì pò cau à a ai di agiu è bru giu per e donne durante a vita di u ghjornu, è pò ancu cau ...