Autore: Tamara Smith
Data Di Creazione: 23 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 29 Ghjugnu 2024
Anonim
Cosa hè l'emoterapia è l'autoemoterapia è à chì serve - Salute
Cosa hè l'emoterapia è l'autoemoterapia è à chì serve - Salute

Cuntenutu

U emoterapia hè un tipu di trattamentu in u quale una quantità predeterminata di sangue hè raccolta da una persona è, dopu trasfurmazioni è analisi, i cumpunenti di sangue ponu esse trasfusi à un'altra persona, aiutendu à trattà a malattia è à migliurà a persona.

In più di l'emoterapia, ci sò ancu autoemoterapia, in quale u campionu di sangue hè presu da a persona chì hà da riceve u trattamentu. Tuttavia, l'autoemoterapia, ancu se pare avè qualchì benefiziu, a tecnica hè scoraggiata da Anvisa, secondu una nota tecnica publicata in 2017 [1], per via di u fattu chì ùn ci sò micca abbastanza studii scientifichi per pruvà i so benefici è effetti à longu andà in una populazione più numerosa.

Differenzi trà emoterapia è autohemoterapia

U emoterapia hè una prucedura impurtante in u trattamentu di u cancheru è di i disordini di u sangue, cum'è l'emofilia, per esempiu, è cunsiste in a raccolta di una quantità predeterminata di sangue, chì hè analizzata, trattata è conservata in laboratorio.


In questa prucedura, i cumpunenti di sangue sò aduprati per a trasfusione, chì pò esse sangue sanu, plasma o piastrine, è ponu ancu esse aduprati per pruduce fattori di coagulazione è immunoglobuline, chì sò proteine ​​chì agiscenu in a difesa di l'organismu.

In u casu di autoemoterapia, u sangue hè raccoltu è riapplicatu à u musculu propiu di a persona, di solitu in u gluteu, generendu una risposta di rigettu è favurendu e prestazioni di u sistema immune. Cum'è l'ughjettivu di stu trattamentu hè di luttà contr'à e malatie attivendu u sistema immunitariu, per stimulà ancu di più l'immunità, u sangue pò esse trattatu cù radiazioni ultraviolette o ozone, per esempiu, prima di esse reinjectatu.

Tuttavia, l'autoemoterapia hè diversa da a trasfusione autologa, in cui u sangue di a persona hè raccoltu in un saccu di trasfusione è, dopu u trasfurmazione, hè conservatu in u laboratoriu per l'usu in e trasfusioni proprie di a persona.

Ancu se l'autoemoterapia hè una vechja pratica è ci sò raporti chì funziona, a so realizazione ùn hè micca ricunnisciuta da u Cunsigliu Federale di Medicina, u Cunsigliu Federale di Farmacia è l'Associazione Brasile di Ematologia è Emoterapia, è, dunque, ùn hè micca autorizata da l'Anvisa, per via di a mancanza di evidenza scientifica.


Perchè pò funzionà l'autohemoterapia?

L'effettu benefiziu di autoemoterapia pare esse ligatu à u fattu chì stimula una risposta di rigettu di l'organisimu quandu u sangue hè injectatu in u musculu, chì stimula a prestazione di u sistema immunitariu. Inoltre, si crede chì quandu u sangue hè iniettatu torna in u corpu, u corpu principia à attaccà quellu sangue perchè cuntene tracce di a malattia chì si sviluppa. Quandu accade questu, u corpu puderia guadagnà una resistenza maiò contr'à a malatia è, dunque, puderia riesce à eliminalla più rapidamente.

Un studiu realizatu in 2019 da un gruppu di ricercatori di Spagna [2] hà studiatu l'effetti di l'autoemoterapia in u trattamentu di a fibromialgia. Per questu, anu raccoltu 150 mL di sangue è trattatu cù 150 mL d'ozone prima di esse reinjectatu in a persona, perchè l'ozone puderia stimulà u sistema immunitariu più efficacemente, in più di luttà contr'à i radicali liberi.

Malgradu avè risultati pusitivi in ​​relazione à a migliurazione di i sintomi, u studiu hè statu realizatu cù solu 20 persone, ùn essendu micca abbastanza per cunfirmà l'effetti di l'autoemoterapia nantu à a fibromialgia, richiedendu ulteriori studii cù una populazione più grande.


Malgradu esse scoragiatu da ANVISA è micca ricunnisciutu cum'è una pratica clinica da i cunsiglii di medicina, farmacia è l'Associazione brasiliana di ematologia è emoterapia, a ricerca ligata à l'autoemoterapia hè incuraghjita, chì in questu modu hè pussibule chì ci sia evidenza scientifica chì afferma quali indicazioni di pratica, contraindicazioni, dosaggio adeguatu, tempu di trattamentu è reazioni avverse, per esempiu.

Appena una infurmazione sufficiente hè dispunibule, l'autoemoterapia pò esse studiata di novu da l'organi regulatori è esse valutata in relazione à a so sicurezza è effetti à cortu, mediu è longu andà.

Per chì ghjè

U prucessu di emoterapia si pò fà in parechje situazioni, essendu più spessu effettuatu in u trattamentu di e persone chì anu subitu incidenti è perdenu assai sangue, durante e dopu interventi chirurgichi maiò è in e persone chì soffrenu di malatie cunnesse à u sangue, cum'è leucemia, anemia, linfoma è viola, per esempiu.

Ancu s'ellu ùn hà effetti pruvati, si crede chì u autoemoterapia puderia esse adupratu cum'è trattamentu alternativu per parechje malatie cum'è fibromialgia, bronchite, artrite reumatoide, eczema è gout, per esempiu. Inoltre, si crede chì, per favurisce i risultati di stu tipu di terapia, u sangue d'ozone o preparazioni medicinali à base di erbe puderebbenu esse aghjunte per ottene un sollievu più grande di i sintomi.

Chì sò i risichi per a salute

U emoterapia di solitu ùn riprisenta micca risichi per u donatore è u destinatariu, tuttavia, hè impurtante ch'elli sianu cumpatibili per ch'ellu ùn ci sianu reazzione liate à u prucessu di trasfusione.

Ancu s'ellu pare avè parechji vantaghji per u trattamentu di varie malatie, u autoemoterapia ùn hè micca appruvatu da ANVISA è, dunque, ùn deve micca esse adupratu.

I rischi di l'autoemoterapia sò relativi à a mancanza di informazioni nantu à a procedura, in particulare in quantu à l'indicazioni, controindicazioni, dosaggio, effetti collaterali è concentrazione di cumpunenti chì ponu esse aghjunti à u sangue prima di l'iniezione in u musculu. Inoltre, cum'è u sangue ùn hè sottupostu à alcun prucessu o trattamentu, ci hè ancu un risicu di trasmissione di malatie infettive.

Articuli Per Voi

Cancer di a pelle

Cancer di a pelle

U cancheru di a pelle hè u cancheru chì i forma in i te uti di a pelle. In u 2008, ci hè tatu timatu 1 milione di novi ca i (non melanoma) di cancheru di a pelle diagno ticati è me...
Stretching 101

Stretching 101

Quante volte avete inte u u cun igliu "Ùn vi curdate di tende?" Ma quandu i tratta di allungamentu, ci ò tanti me aggi mi ti da quandu duvete fà (prima di e erciziu? Dopu? Pri...