Jillian Michaels 'Take On Holiday Aumenta u pesu ci lascia cù alcune dumande
Cuntenutu
Cù Thanksgiving nove ghjorni luntanu, tutti sunnieghjanu di ripieno, salsa di mirtilli, è torta di zucca avà. Chistu significa chì alcune persone puderanu ancu esse luttatu cù u pensamentu di ciò chì gode di a stagione puderia significà per u so pesu.
Inutile, l'addestratore di stelle Jillian Michaels tende à ottene assai perdita di pesu Qs sta volta di l'annu. Dunque, hà decisu di mandà un video à Instagram è di offre i so migliori cunsiglii per tutti quelli chì si primuranu di l'aumentu di pesu durante e vacanze.
U so primu suggerimentu hè di aduprà allenamenti per bilancià e calorie in più chì manghjerete durante e vacanze. "Cumu si guadagna u pesu?" ella dice in u video. "Avete u pesu manghjendu troppu manciari. Avete u pesu manghjendu più calori di ciò chì brusgiate. Allora prima cosa prima, pudemu cumpensà a quantità di manciari chì avemu pigliatu in muvimentu di più ". Allora se anticipate un pesante pastu di vacanze, Michaels suggerisce di aumentà a lunghezza o l'intensità di u vostru allenamentu quellu ghjornu per aiutà à bilancià l'ingestione di alimentu in più. (Relazionatu: Stu video di 8 minuti di allenamentu da Jillian Michaels vi esauriscerà)
Ma se leghjite questu è pensate chì a stagione di e vacanze duveria esse intornu piacè u deliziosu cibo festivu è micca preoccupatu per cumu influenzerà u vostru pesu, ùn site micca solu. Più nantu à quì sottu.
ICYDK, Michaels spiegà u cuncettu di calori in, calori out. L'idea basica hè abbastanza intuitiva: se a quantità di calori chì pigliate hè uguale à u numeru di calori chì brusgiate, mantene u listessu pesu. Pigliate più calori di ciò chì brusgiate, è guadagnerete pesu; di listessa manera, piglià menu calorie vi cunduce probabilmente à perde pesu. In ogni casu, hè un pocu più cumplessu chè solu equilibrà e calorie chì manghjate cù e calori chì brusgiate durante l'entrenamentu. U vostru tassu metabolicu basale-quante calorie brusgi à u riposu-fattori in u latu "calorie fora" di l'equazione. Per complicà ancu più e cose, avè troppu pocu calori pò porta à u pesu guadagnà. "Quandu ùn sustene micca u vostru corpu cù calorie o carburante abbastanza, u vostru metabolismu diminuisce in realtà, è brusgiate menu calorie", ci hà dettu prima Libby Parker, R.D. "Questa hè una risposta adattativa à u corpu chì crede chì hè in a fame è chì volenu cunservà l'energia (aka hold on those calories)." Cù quelli caveats in mente, stu cuncettu, in a so simplicità, hè un strumentu cumunimenti utilizatu per a gestione di pesu.
In più di i so cunsiglii di fitness, Michaels hà datu un altru suggerimentu: Hè favurevule à seguità a regula 80/20 micca solu durante e vacanze, ma ogni ghjornu. A filusufìa hè tutta di scopu di cumpensà u 80 per centu di a vostra dieta cù l'alimenti sani (in generale l'alimenti sanu, micca trasfurmati), è l'altru 20 per centu cù altri alimenti menu ricchi di nutrienti. "L'idea quì hè di ùn esagerà", spiega Michaels in u so video. "Avemu un coppiu di bevande; micca 10. Travagliemu questi alimenti in a nostra indennità calurica cutidiana. È se sapemu chì manghjaremu di più un ghjornu, [pruvemu] à manghjà un pocu menu u prossimu". Michaels suggerisce di seguità a regula 80/20 ogni ghjornu invece di alternà trà i ghjorni stretti è i "ghjorni ingannati" per uttene un equilibriu sustenibile sopra l'estremi. (Related: 5 Miti è fatti nantu à l'aumentu di pesu di vacanze)
I dui suggerimenti di Michaels lascianu spaziu per gode di e vacanze. Ma certi esperti di nutrimentu sustenenu chì l'enfasi di u pesu intornu à e vacanze à tuttu face più male chè bè. "U trattamentu di l'eserciziu cum'è un modu per annullà l'ingesta di l'alimentariu hè in realtà un segnu di l'alimentazione disordinata", dice Christy Harrison, RD, C.D.N., autore di Anti-Dieta. "Questa visione di l'eserciziu trasforma u muvimentu in una punizione piuttostu cà una gioia, è trasforma i cibi divertenti chì manghjate durante e vacanze in" piaceri culpevuli "chì anu da esse espiati per via di l'attività fisica." In certi casi, stu tipu di pensamentu pò purtà à disordini di l'alimentazione piena, aghjusta. "Ancu se vogliu enfatizà chì tutti l'alimentazione disordinata hè dannusu à u benessimu di e persone ancu s'ellu ùn risponde micca à i criteri diagnostichi per un disordine di l'alimentazione".
È à l'ochji di Harrison, l'approcciu 80/20 ùn hè micca ideale, postu chì chjama à classificà l'alimenti in categurie "boni" è "cattivi". In u so parè, u veru equilibriu hè "uttenutu abbandunendu e regule è e restrizioni è a culpabilità per l'alimentariu, muvendu u vostru corpu per gioia piuttostu cà punizione o negazione di calorie, è amparendu à sintonizà i vostri desideri è i segni di u vostru corpu per aiutà à guidà u vostru cibu è e scelte di muvimentu, ricunnoscendu chì l'alimentazione è l'attività fisica ùn saranu mai "perfettamente" equilibrati in brevi periodi cum'è ore o ghjorni ". (Assuciatu: Stu Blogger Vole Firmà di Sentì Cattivu per Indulge Durante e Vacanze)
Ùn importa micca chì approcciu site d'accordu, fighjà nantu à u vostru pesu ùn deve micca piglià tutta a vostra energia in e feste di vacanze. Trà argumenti pulitichi è quistioni d'amori di a vita, ci hè abbastanza da trattà.