Nastro Kinesio: cosa hè, à chì serve è cumu aduprà
Cuntenutu
U nastru kinesio hè un nastru adesivu resistente à l'acqua chì hè adupratu per accelerà a recuperazione da e ferite, allevia u dolore musculare o per stabilizà l'articuli è cunservà i musculi, tendini o ligamenti, durante a furmazione o a competizione, per esempiu, è deve esse piazzatu da u fisioterapeuta u furmatore.
U nastru kinesio hè fattu di materiale elasticu, permette u flussu di sangue è ùn limita micca u muvimentu, è pò esse applicatu in ogni locu di u corpu. Questa cinta favurisce u levitu discretu di a pelle, creendu un picculu spaziu trà u musculu è a dermis, favurendu u drenaggiu di liquidi chì ponu esse accumulati in u situ è chì ponu favurisce i sintomi di ferita musculare, in più di aumentà u sangue lucale circulazione è prumove una migliore prestazione musculare è diminuite a fatica.
Per chì ghjè
I nastri Kinesio sò aduprati principalmente da atleti durante e competizioni cù u scopu di stabilizà è priservà articulazioni è musculi, prevenendu e ferite. Sti nastri ponu ancu esse aduprati da e persone chì ùn sò micca atleti ma chì anu qualchì ferita o dulore chì impedisce a vita di u ghjornu, fintantu indicatu da u duttore o fisioterapeuta. Cusì, i nastri kinesio anu parechji vantaghji è applicazioni, è ponu esse aduprati per:
- Migliurà e prestazioni in furmazione;
- Migliurà a circulazione sanguigna lucale;
- Diminuisce l'impattu nantu à e articulazioni, senza limità i muvimenti;
- Fornite un megliu supportu di l'articulazione affettata;
- Diminuisce u dolore in l'area ferita;
- Aumenta a propriocepzione, chì hè a percezione di u vostru propriu corpu;
- Diminuisce u gonfiore lucale.
Inoltre, u nastru kinesio pò ancu esse adupratu in donne incinte chì soffrenu di lombalgia, cù boni risultati.
Ancu se ponu esse aduprati per vari scopi, l'usu di i nastri deve esse parte di un trattamentu chì include ancu esercizii di rinforzamentu è di allungamentu musculari, in più di altre tecniche per prevene è cumbatte e ferite, è hè impurtante chì u so usu sia guidatu da u fisioterapeuta.
Cumu aduprà a cinta kinesio
Ancu se chiunque pò prufittà di l'usu di sta fascia funzionale, devenu esse piazzati da un fisioterapeuta, dottore o allenatore fisicu in u situ di a ferita per offre un supportu megliu, evità u dolore è diminuisce a fatica musculare. Questi nastri adesivi ponu esse piazzati in forma di X, V, I, o in forma di rete, secondu u scopu di u trattamentu.
A cinta hè fatta cù materiale ipoallergenicu è deve esse cambiata à u massimu ogni 4 ghjorni, ùn essendu micca necessariu di caccialla per bagnassi.