Autore: Judy Howell
Data Di Creazione: 3 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Gastroenterite: cos’è e come affrontarla!
Video: Gastroenterite: cos’è e come affrontarla!

Cuntenutu

Cosa hè a gastroenterite batterica?

A gastroenterite batterica accade quandu i batteri causanu una infezzione in u vostru intestinu. Questu causa infiammazione in u stomacu è l'intestini. Pudete ancu avè sintomi cum'è vomitu, crampi addominali severi è diarrea.

Mentre i virus causanu parechje infezioni gastrointestinali, e infezioni batteriche sò ancu cumuni. Alcune persone chjamanu sta infezzione "avvelenamentu alimentariu".

A gastroenterite batterica pò risultà da una povera igiene. L'infezzione pò accade ancu dopu un cuntattu strettu cù l'animali o cunsumendu cibu o acqua contaminata da batteri (o da e sostanze tossiche chì producenu i batteri).

Sintomi di gastroenterite batterica

I sintomi di gastroenterite batterica varienu secondu i batteri chì causanu a vostra infezzione. I sintomi ponu include:

  • perdita di l'appetitu
  • nausea è vomitu
  • diarrea
  • duluri addominali è crampi
  • sangue in e vostre feci
  • frebba

Chjamate u vostru duttore se i vostri sintomi ùn si migliuranu dopu cinque ghjorni (dui ghjorni per i zitelli). Se un zitellu di più di trè mesi cuntinueghja à vomità dopu à 12 ore, chjamate un duttore. Se un criaturu menu di trè mesi hà diarrea o vomitu, chjamate u vostru duttore.


Trattamentu di gastroenterite batterica

U trattamentu hè destinatu à tene vi idratatu è evità complicazioni. Hè impurtante di ùn perde troppu sale, cum'è u sodiu è u putassiu. U vostru corpu ne hà bisognu in certi quantità per funziunà currettamente.

Se avete un casu seriu di gastroenterite batterica, pudete esse ammessu à l'uspidale è dà fluidi è sali per via endovenosa. L'antibiotici sò generalmente riservati per i casi più severi.

Rimedi casalinghi per casi leve

Sì avete un casu più mite, pudete esse capace di trattà a vostra malatia in casa. Pruvate e seguenti:

  • Bei fluidi regolarmente per tuttu u ghjornu, soprattuttu dopu à attacchi di diarrea.
  • Manghjate pocu è spessu, è includenu alcuni alimenti saliti.
  • Cunsuma cibi o bevande cù u putassiu, cum'è u suchju di frutti è e banane.
  • Ùn pigliate nisun medicamentu senza dumandà à u vostru duttore.
  • Andate à l'uspidale sè ùn pudete micca tene fluidi.

Uni pochi ingredienti chì pudete avè in casa ponu aiutà à mantene i vostri elettroliti equilibrati è à trattà a diarrea. U Zenzeru pò aiutà à luttà contr'à l'infezioni è à rende menu gravi u dolore abdominale o addominale. L'acitu di sidru di mela è u basilicu ponu ancu calmà u to stomacu è rinfurzà u to stomacu contr'à infezzioni future.


Evite di manghjà latticini, frutti, o cibi ricchi di fibre per impedisce a diarrea di peghju.

I medicinali senza ricetta chì neutralizanu u to acidu stomacu ponu aiutà à luttà contr'à queste infezioni. I Medicini chì trattanu sintomi cum'è diarrea, nausea è dolori addominali ponu aiutà à alleviare u stress è u dolore di l'infezzione. Ùn pigliate micca trattamenti senza prescrizzione, a menu chì u vostru duttore vi dica di fà.

Cause di gastroenterite batterica

Numerosi batteri ponu causà gastroenterite, cumprese:

  • yersinia, truvata in u porcu
  • stafilococu, truvatu in i prudutti casgili, carne è ova
  • shigella, truvatu in acqua (spessu piscine)
  • salmonella, truvatu in carne, prudutti di latti, è ova
  • campylobacter, truvatu in carne è pollame
  • E. coli, truvatu in manzo macinatu è insalate

E focolai di gastroenterite batteriche ponu accade quandu i ristoranti servenu cibu contaminatu à parechje persone. Un focu pò ancu attivà richiamati di prudutti è altri alimenti.


A gastroenterite batterica pò esse facilmente trasmessa da persona à persona se qualcunu porta u batteriu in e so mani. Ogni volta chì una persona infetta da stu batteriu tocca cibu, oggetti, o altre persone, risicheghjanu di sparghje l'infezzione à l'altri. Pudete ancu causà l'infezzione per entra in u vostru corpu stessu se tocchi l'ochji, a bocca, o altre parti aperte di u vostru corpu cù e mani infette.

Site in particulare in periculu per queste infezioni se viaghjate assai o campate in una zona affollata. Lavà e mani spessu è aduprà disinfettante per e mani cù più di 60 per centu d'alcol pò aiutà à evità di piglià infezioni da e persone intornu à voi.

Prevenzione di gastroenterite batteriche

Sì avete dighjà gastroenterite, pigliate precauzioni di sicurezza per evità di sparghje a batteria à l'altri.

Lavate e mani dopu avè usatu u bagnu è prima di manipulà l'alimentu. Ùn preparate micca l'alimentu per altre persone finu à chì i vostri sintomi miglioranu. Evite un cuntattu strettu cù l'altri durante a vostra malatia. Dopu chì i vostri sintomi si fermanu, pruvate à aspettà almenu 48 ore prima di vultà à u travagliu.

Pudete ancu aiutà à prevene infezioni di gastroenterite batteriche evitendu latte micca pasturizatu, carne cruda o crustacei crudi. Aduprate tagliere è utensili separati per carni crude è cotte quandu preparate i pasti. Lavate bè l'insalate è e verdure. Assicuratevi di cunservà l'alimentu sia à temperature assai calde sia assai fredde se li stai guardendu per più di un paiu d'ore.

Altre misure preventive includenu:

  • mantenendu a vostra cucina sempre pulita
  • lavà si e mani dopu aduprà a toilette, prima di manighjà sfarenti alimenti, dopu avè toccu l'animali, è prima di manghjà
  • beie acqua in bottiglia mentre viaghjava à l'esternu è riceve vaccini raccomandati

Fattori di risicu di gastroenterite batterica

Sì avete un sistema immunitariu debule per via di una cundizione o trattamentu esistenti, pudete avè un risicu più altu di gastroenterite batterica. U risicu aumenta ancu se pigliate droghe chì diminuenu l'acidità di u stomacu.

A manipulazione di l'alimentu in modu incorrettu pò ancu aumentà u risicu di gastroenterite batterica. L'alimenti chì sò pocu cotti, cunservati troppu longu à a temperatura di l'ambienti, o micca riscaldati bè ponu aiutà à a diffusione è a sopravvivenza di i batteri.

I batteri ponu pruduce sostanze dannose chjamate tossine. Queste tossine ponu rimanere ancu dopu à u riscaldamentu di l'alimentu.

Diagnosticu di gastroenterite batterica

U vostru duttore dumandarà dumande nantu à a vostra malatia è verificà i segni di disidratazione è u dolore addominale. Per sapè chì batteri causanu a vostra infezzione, pudete esse richiestu di furnisce un campione di feci per analisi.

U vostru duttore pò ancu piglià un campione di sangue per verificà a disidratazione.

Cumplicazioni

Infezioni di gastroenterite batteriche raramente causanu complicazioni in adulti sani è di solitu duranu menu di una settimana. L'anziani anziani o i zitelli assai ghjovani sò più vulnerabili à i sintomi di gastroenterite è sò in più risicu di complicazioni. Queste persone devenu esse attentamente monitorate, chì ponu avè bisognu di cure mediche.

E cumplicazioni di queste infezioni includenu febbre alta, dolore musculare è incapacità di cuntrullà i vostri muvimenti intestinali. Alcune infezioni batteriche ponu fà falà i vostri reni, sanguinamentu in u vostru trattu intestinale, è anemia.

Alcune infezioni gravi lasciate senza trattamentu ponu causà danni cerebrali è morte. A ricerca rapida di trattamentu per a gastroenterite batterica riduce u risicu di avè queste complicazioni.

Gastroenterite batterica in i zitelli

I zitelli ponu esse più propensi à l'infezioni di gastroenterite batteriche chè l'adulti. Per esempiu, un rapportu 2015 dice chì i zitelli in i Stati Uniti sottu un annu sò più propensi à uttene salmonella infizzioni. A maiò parte salmonella infezioni accadenu quandu i zitelli cunsumanu cibu o acqua contaminata o venenu in cuntattu cù animali chì portanu a batteria. I zitelli sò ancu più propensi à avè infezioni da Clostridium difficile. Sti batteri si trovanu per u più in terra è feci animali.

I zitelli sò più propensi à sviluppà infezioni da sti tipi di batteri. Tuttavia, cum'è l'adulti, i zitelli sò suscettibili à qualsiasi infezioni batteriche. Assicuratevi chì u zitellu abbia praticatu una bona igiene, lavendu e mani regolarmente, è evitendu di mette e mani brute in bocca o vicinu à l'ochji. Lavate i vostri mani dopu avè cambiatu u pannolinu di u zitellu. Lavate è preparate bè i cibi, cucinendu piatti crudi cum'è ova, verdura è carne finu à ch'elli sianu fatti bè.

Parechji sintomi d'infezzione batterica in i zitelli sò i stessi cum'è sintomi in adulti. I zitelli sò particularmente propensi à diarrea, vomitu è ​​febbre. Un sintimu unicu di i zitelli cun queste infezioni hè un pannolinu seccu. Se u vostru zitellu ùn hà micca bisognu di un cambiamentu di pannolinu per più di sei ore, ponu esse disidratati. Parlate subitu cù u vostru duttore se u vostru zitellu hà unu di sti sintomi. Se u vostru zitellu hà diarrea o altri sintomi cunnessi, assicuratevi di beie assai liquidi.

Recuperazione è prospettive

Dopu avè cercatu trattamentu o assistenza medica, ripusate assai per aiutà u vostru corpu à luttà contr'à l'infezzione. Sì avete diarrea o vomitu, bevite assai liquidi per mantenervi idratati. Ùn manghjate micca latticini o frutti per evità di peghju a vostra diarrea. Succhjendu i cubi di ghiacciu pò aiutà sè ùn pudete micca tene l'alimentu o l'acqua.

E focola di queste infezioni batteriche ponu accade nantu à l'alimenti venduti in parechji alimentarii. Fate un passu nantu à e nutizie nantu à i focolai publichi di batteri nantu à certi tipi di alimenti.

Infezioni di gastroenterite batteriche di solitu duranu da unu à trè ghjorni. In certi casi, l'infezioni ponu durà settimane è esse dannose se ùn sò micca trattate. Cercate u trattamentu appena mostrate i sintomi di una infezzione per impedisce chì l'infezione si sparghje. Cù una bona assistenza medica è un trattamentu currettu, a vostra infezzione prubabilmente sparirà in pochi ghjorni.

Pubblicazioni Populari

Puderaghju veramente u sindromu di scossa tossica se lasciu un tampone per troppu tempu?

Puderaghju veramente u sindromu di scossa tossica se lasciu un tampone per troppu tempu?

Definitivamente aumenterete u vo tru ri icu, ma ùn cenderete nece ariamente cun indrome di co a to ica (T ) a prima volta chì vi curdate. "Dite chì dorme è vi curdate di cambi...
Malatia Celiac 101

Malatia Celiac 101

Chì ghjèE per one chì anu a malatia celiaca (cunni ciuta ancu cum'è celia prue) ùn ponu micca tollerà u glutine, una proteina chì i trova in u granu, a egale ...