Perchè e Maschere Face Soda sò un No-No per a Cura di a Pelle
Cuntenutu
- Prestazioni supposti
- Una nota di prudenza
- Inconvenienti
- Effetti secondari
- Ingredienti alternattivi
- Per a pelle grassa
- Per a pelle secca
- Per a pelle propensa à l'acne
- Quandu chjamà un duttore
- U fondu
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
U bicarbonate di sodiu (bicarbonatu di sodiu) hè un sale pulverulente spessu adupratu per cucinà è panificà.
Per via di a so cumpusizione alcalina è di e so proprietà antimicrobiche, alcune persone ghjuranu da bicarbonatu di sodiu cum'è ingrediente chì pò neutralizà l'infiammazione è tumbà i batteri nantu à a vostra pelle.
E maschere facciali DIY bicarbonate di sodiu sò diventate sempre più pupulare in l'ultimi anni, soprattuttu per e persone chì cercanu cure per l'acne è trattamenti anti-rossi chì ùn venenu micca cù effetti collaterali dannosi.
Mentri hè vera chì u bicarbonu di sodiu hè un antiinfiammatoriu è chì ùn significa micca aduprà cù a vostra pelle hè una idea cusì bella.
U bicarbonate di sodiu funziona interferendu cù u bilanciu naturale di u pH di a vostra pelle. Cacciate u bilanciu di u pH pò in realtà aggravà i sblocchi, aumentà a pelle secca, è lasciate a vostra pelle cruda è vulnerabile.
Mentre ùn ricumandemu micca di aduprà maschere di bicarbonatu di sodiu nantu à a vostra pelle, puderebbe bisognu di più infurmazioni per fà a vostra mente. Continuate à leghje per scopre ciò chì a ricerca ci dice di stu trattamentu.
Prestazioni supposti
E maschere di bicarbonu di soda sò populari per parechje ragioni:
- Esfoliazione: Prima, a cunsistenza di u bicarbonu di sodiu rende simplice è faciule di trasfurmassi in una pasta granulosa è spargente. Questa pasta pò esfolià e cellule morte di a pelle, rendendu a pelle più liscia dopu à lavallu. Esfoliate a vostra pelle di modu ordinariu pò, in teoria, chiarisce è tonificà i vostri pori. Quandu i vostri pori sò chjari di terra è di pelle vechja, rende più difficiule a furmazione di i punti neri.
- Antimicrobiale: U bicarbonu di sodiu pò travaglià per neutralizà alcuni di i batteri chì scatenanu i sblocchi. Anecdòticamente, alcune persone affirmanu chì l'applicazione di bicarbonato di sodiu à a pelle propensa à l'acne tramindui elimina e cellule morte da i sblocchi passati è tratta quelle attuali.
- Antiinflamatori: U bicarbonu di sodiu hà ancu proprietà antiinflamatorie. E persone chì anu cundizioni di a pelle chì diventanu scatenate da l'infiammazione, cum'è rosacea, acne è psoriasis, ponu sentì un sollievu tempuraneu dopu l'applicazione di una maschera topica di bicarbonatu di sodiu.
Una nota di prudenza
Ùn ci hè nisuna ricerca per sustene l'usu di maschere di baking soda per a vostra pelle.
Ch'ella sia trattatu brusgi, pruvendu à allentà i punti neri, esfoliante, o semplicemente pruvendu à uniformà u tonu di a vostra pelle, ci hè pocu in a literatura medica per sustene l'idea chì u bicarbonu di sodiu faci più bè chè male.
Inconvenienti
Hè vera chì u bicarbonate di sodiu pò esfolià a vostra pelle è putenzialmente tumbà i batteri, ma aduprà bicarbonate di sodiu puderia ancu interferisce cù u bilanciu naturale di pH di a vostra pelle.
Ciò significa chì mentre a vostra pelle pò esse liscia è apparisce più chjara è sana dopu aduprà una maschera di bicarbonatu di sodiu, cù u tempu, a vostra pelle pò avè effetti negativi.
E maschere di bicarbonu di sodiu ponu esfolià eccessivamente a vostra pelle soprattuttu s'ellu hè adupratu troppu spessu - in altre parolle, pò strufinà a vostra pelle cruda, ancu sè ùn vi n'addunate subitu. Questa pò causà irritazione è una struttura di pelle più ruvida cù u tempu.
Quandu u pH di a vostra pelle hè statu disturbatu, questu hè ancu più probabile chì accada.
Parechje persone cun acne amanu maschere di bicarbonatu di sodiu perchè u bicarbonate di sodiu pò tumbà i batteri. Ma e maschere di bicarbonu di sodiu ponu tumbà à tempu batteri chì causanu acne è batteri utili, chì pò equivale à più sblocchi.
Ricertamenti, un picculu studiu di e persone chì anu pruvatu baking soda per trattà e lesioni psoriatiche hà cunclusu chì u rimediu ùn era micca efficace. U studiu hà ancu determinatu chì u bicarbonu di sodiu ùn hà fattu nunda per migliurà l'idratazione di a pelle o diminuisce u rossu.
Effetti secondari
Eccu alcuni effetti secondari chì pudete truvà dopu avè usatu maschere di bicarbonatu di sodiu. Alcuni di sti sintomi ùn ponu micca esse evidenti, a menu chì ùn aduprate micca maschere di bicarbonu di sodiu in maniera costante per u periodu di u mese o più.
- pelle chì si sente troppu asciutta
- pelle chì pare esse sorda
- acne acne chì piglianu più tempu per risolve è accadenu più spessu
Ingredienti alternattivi
A bona nutizia hè chì ci sò parechje altre maschere DIY chì ùn anu micca l'effettu secundariu potenzialmente duru di u bicarbonatu di sodiu.
In fatti, avete probabilmente assai di l'ingredienti chì avete bisognu per fà alcune di queste maschere in u vostru armadiu dighjà.
Per a pelle grassa
Se avete a pelle grassa, duvete cercà ingredienti chì bilancianu i livelli di oliu in a vostra pelle. Questi ingredienti ponu include:
- oliu d'arburu di tè
- fangu di u mare mortu
- argilla cusmetica
- aloe vera
- caru
- strega avellana
- terra più piena
Per a pelle secca
Se avete a pelle secca, duvete cercà ingredienti chì bluccanu l'umidità in a vostra barriera cutanea. Questi ingredienti ponu include:
- avucatu
- banana
- farina d'avena
- oliu d'aliva
- oliu d'amanduli
Per a pelle propensa à l'acne
Sè vo circate maschere per trattà l'acne, duvete circà ingredienti chì tombanu i batteri causanti di l'acne, esfoliate delicatamente a vostra pelle, è asciuganu macchie di acne attive senza spuglià a pelle di a so barriera naturale di umidità.
Duvete sempre esse prudenti quandu aduprate una maschera nantu à una fossa attiva, chì parechji ingredienti ponu intasà i pori è aggravà i sintomi di fuga. I ingredienti da cunsiderà includenu:
- tè verde
- rosmarinu
- camomilla
- menta piperita
- curcuma
Quandu chjamà un duttore
Ci hè parechje cundizioni di a pelle chì ùn ponu micca esse trattate cun un rimediu casanu DIY.
Se sperimentate sfruttamenti chì ùn sembranu mai andassine, se a vostra salute di a pelle affetta a vostra salute mentale o autostima, o se sospettate chì i vostri sintomi superanu u difettu occasionale o dui, fate un appuntamentu cù un dermatologu.
Un dermatologu puderà prescrive medicazione è raccomandà prudutti specificamente per a vostra pelle.
U fondu
U bicarbonate di sodiu ùn hè micca una bella opzione per esfoliazione è calmante infiammazione nantu à a vostra pelle. Mentre chì certe persone ghjuranu per ellu, ci hè una bona ragione per evità di pruvà.
Fortunatamente, ci sò assai altri ingredienti di rimediu di casa chì pudete aduprà per incuraghjà a pelle più luminosa è più chjara.