A pruibizione di e parolle Pro-Eating Disorder in Instagram ùn funziona micca

Cuntenutu

Instagram chì pruibisce un certu cuntenutu ùn hè statu nunda, s'ellu ùn hè micca cuntruversu (cum'è a so ridicula interdizione di #Curvy). Ma almenu l'intenzioni daretu à alcune di e pruibizioni di u gigante di l'applicazione parenu esse ben intenzionate.
In u 2012, Instagram hà ripresu e parolle cum'è "thighgap" è "thinspiration", chì sò cumunemente aduprate da e cumunità pro-disordine alimentari. Legit move, nò? Sottu à e pruibizioni, l'utilizatori ponu sempre aduprà e parolle ristrette in i posti (l'imaghjini "thighgap" ùn seranu micca cacciati da a vostra pagina) ma ùn pudete più circà quelli termini per truvà l'imagine. #sorrynotsorry (Scuprite perchè "Fitspiration" L'Instagram ùn sò micca sempre Inspiranti.)
Ma si scopre chì queste restrizioni non solu ùn facenu micca bè, ma puderebbenu in realtà aggravà u prublema, secondu un novu studiu di Georgia Tech University.
A squadra di Georgia Tech hà guardatu 2,5 milioni di posti pro-eating disorder in Instagram trà 2011 è 2014, è anu truvatu chì invece di a prohibizione di squashing l'attività di e cumunità pro-eating disorder-chì esistenu per sparte cuntenutu chì incuraghjenu i disordini alimentari cum'è l'anorexia è bulimia-in realtà finì per furzà i membri à diventà più impegnati.
L'utilizatori di u disordine di l'alimentazione sò diventati creativi. Ciò chì hà cuminciatu cum'è 17 parolle ristrette splode in centinaie di variazioni (ci sò 107 variazioni diverse di "thighgap" solu-ugh). (P.S. U gap di a coscia hè solu unu di i 5 Obiettivi cumuni di u corpu chì sò totalmente irrealistici.)
E sicondu u studiu, a participazione generale è u supportu in e cumunità pro-disordine alimentari sò in realtà aumentate di quant'è 30 per centu da quandu e interdizioni sò entrate in vigore.
Allora chì hè l'alternativa? Invece di pruibisce i termini da tutte e ricerche è di facilità più Ingaghjamentu rendendu l'utilizatori in queste cumunità più creativi, i circadori suggerinu di permette di mantene a ricerca, ma cun un tweak impurtante. Suggeriscenu di includere ligami utili per supportà gruppi è risorse ogni volta chì si cercanu i termini negativi.
Sembra un pianu per aiutà à mantene i nostri #obiettivi in perspettiva.