À chì serve Barbatimão è cumu aduprà
Cuntenutu
- Per chì ghjè
- Pruprietà di Barbatimão
- Cumu aduprà
- Quale ùn deve micca aduprà
- Possibili effetti collaterali
Barbatimão hè una pianta medicinale, cunnisciuta ancu cum'è vera Barbatimão, barba di timan, corteccia di ghjuventù o ubatima, è hè ampiamente aduprata per aiutà à trattà ferite, emorragie, ustioni, mal di gola o gonfiori è contusioni in a pelle, per esempiu. Inoltre, sta pianta pò ancu esse aduprata per aiutà à trattà malatie cum'è u diabete o a malaria, per esempiu, per via di e so proprietà antiinflamatorie.
Sta pianta hà u nome scientificuStryphnodendron barbatimam Mart è pò esse acquistatu in butteghe di alimenti sanitari. Inoltre, sta pianta pò esse aduprata per fà unguenti, saponi o creme, in a manipulazione di e farmacie.
Per chì ghjè
Barbatimão era dighjà adupratu da l'Indiani, è hà parechje funzioni. Alcuni di elli trattanu ulcere, malatie di a pelle è infezioni, pressione sanguigna alta, diarrea, sanguinamentu è ferite sanguinanti, ernia, malaria, cancru, prublemi di fegatu o di rene, gonfiore è contusioni di a pelle, brusgiature di a pelle, mal di gola, diabete, congiuntivite è gastrite . Sta pianta hè ampiamente aduprata per trattà u dolore, generalizatu o lucalizatu, è pò diminuisce a sensibilità è u disagiu.
Sta pianta hè ancu ampiamente aduprata per a salute di e donne, essendu utile per luttà contr'à l'infiammazione di l'utru è di l'ovari, luttà contr'à l'emorragie, a gonorrea, in più di riduce e scariche vaginali. Amparate à aduprà u barbatimão per luttà contr'à e scariche vaginali.
Inoltre, unguentu barbatimão hè una prumessa per u trattamentu di u VPH, avè boni risultati in studii, è pò esse un rimediu per sta infezzione. Scopri cumu si usa unguentu barbatimão per HPV.
Pruprietà di Barbatimão
E pruprietà di Barbatimão includenu una azzione curativa nantu à a pelle è e mucose, antiinfiammatorie, antimicrobiche, antibatteriche, antioxidanti, analgesiche, antiipertensive, antiparassite, toniche, disinfettanti, antidiabetiche, diuretiche è coagulanti.
Inoltre, Barbatimão hà ancu una azzione chì ferma u sanguinamentu, chì riduce a sensazione di dolore, chì riduce u gonfiore è e contusioni nantu à a pelle è aiuta à eliminà e tossine da u corpu.
Cumu aduprà
Barbatimão pò esse adupratu per applicà direttamente nantu à a pelle o pò esse adupratu per preparà u tè aduprendu e foglie è a corteccia di u troncu di a pianta. U tè Barbatimão pò esse preparatu cume:
- Ingredienti: 20 g di corteccia o foglie di Barbatimão;
- Modu di preparazione: à un litru d'acqua bullente aghjunghjite i cortecci di u Barbatimão o di e foglie, è lasciate riposà per 5 à 10 minuti. Strain prima di beie.
Stu tè si deve beie tuttu u ghjornu, 3 à 4 volte à ghjornu. Pò esse ancu adupratu in bagni di sitz per curà malatie di e parti private.
L'ingredientu attivu di u barbatimão pò ancu esse truvatu in i prudutti cusmetichi, cum'è creme è saponi, chì ponu agisce nantu à a pelle, cù un effettu curativi è antiinflamatori.
Quale ùn deve micca aduprà
Barbatimão hè contraindicatu per e donne incinte è per e donne chì allattanu. Inoltre, hè ancu contraindicatu per i pazienti cù prublemi di stomacu gravi, cume ulcere o cancheru di stomacu.
Possibili effetti collaterali
Barbatimão pò causà alcuni effetti secondari cum'è irritazione di u stomacu, o in casi più severi, pò causà aborto spontaneu. Inoltre, sta pianta ùn deve esse ingerita in eccessu, perchè pò causà avvelenamentu, è dunque deve esse usata solu sottu a guida di u duttore o di l'erborista.