Chì ci hè a Differenza trà Paleo è Whole30?
Cuntenutu
- Chì hè a dieta paleo?
- Chì hè a dieta Whole30?
- Chì sò e so somiglianze è differenze?
- Entrambi taglianu i listessi gruppi alimentari
- Tramindui aiutanu a perdita di pesu
- Tramindui ponu prumove benefici simili per a salute
- Pò varià in focus è durabilità
- U fondu
A dieta Whole30 è paleo sò dui di i mudelli alimentari più populari.
Tramindui prumove cibi interi o minimamente trasfurmati è evitanu l'articuli trasfurmati ricchi in zuccheru aghjuntu, grassu è sale. D’altronde, tramindui prumettenu di aiutavvi à perde pesu è à migliurà a vostra salute generale.
Cum'è tali, pudete dumandassi quale sò e so differenze.
Questu articulu descrive e similitudini è e sferenze trà e diete paleu è Whole30, sia in termini di a so struttura sia di benefici potenziali per a salute.
Chì hè a dieta paleo?
A dieta paleo hè basata annantu à ciò chì l'antenati cacciatori-raccoglitori umani anu manghjatu cunvinta chì sti alimenti pruteghjenu da e malatie moderne.
Cusì, hè basatu annantu à alimenti sani, minimamente trasfurmati è prumette di aiutà à perde u pesu senza cuntà calorie.
- Alimenti da manghjà: carne, pesce, ova, frutti, ligumi, noce, sementi, erbe, spezie, è certi olii vegetali, cume coccu o oliu d'oliva vergine extra - più, vinu è cicculata scura in poche quantità
- Alimenti da evità: alimenti trasfurmati, zuccheru aghjuntu, edulcoranti artificiali, grassi trans, cereali, latticini, legumi, è alcuni olii vegetali, cumpresi soia, girasole è oliu di girasole
Inoltre, site incuragitu à sceglie prudutti alimentati à l'erba è organichi quandu hè pussibule.
riassuntuA dieta paleo hè basata annantu à l'alimenti chì l'antenati umani luntani puderanu avè manghjatu. Prumette di prevene e malatie muderne è vi aiuterà à perde u pesu.
Chì hè a dieta Whole30?
A dieta Whole30 hè un prugramma di un mese pensatu per resettà u vostru metabolismu è rimodellà a vostra rilazione cù l'alimentu.
Cum'è paleo, prumove alimenti sani è prumette di aiutà à perde u pesu senza cuntà calorie.
A dieta hà ancu scopu di aumentà i vostri livelli di energia, migliurà u vostru sonnu, riduce e brami, aumentà e vostre prestazioni atletiche è aiutà à identificà l'intolleranze alimentarie.
- Alimenti da manghjà: carne, volaille, pesci, frutti di mare, ova, frutti, ligumi, noci, semi, è qualchì grassu, cum'è olii vegetali, grassu d'anatra, burru chjarificatu è ghee
- Alimenti da evità: zuccaru aghjuntu, edulcoranti artificiali, additivi trattati, alcolu, cereali, latticini, legumi è legumi, inclusa a soia
Dopu à i primi 30 ghjorni, vi hè permessu di rientre lentamente i cibi ristretti - unu à a volta - per pruvà a vostra tolleranza à elli. Quelli alimenti chì tollerate bè ponu esse aghjunti in a vostra rutina.
riassuntuA dieta Whole30 hà per scopu di aiutavvi à identificà e intolleranze alimentarie, à migliurà a vostra relazione cù l'alimentu, perde pesu è uttene un benessere à longu andà. A so fase iniziale dura 1 mese è si concentra nantu à alimenti sani.
Chì sò e so somiglianze è differenze?
E diete Whole30 è paleo sò assai simili in e so restrizioni è effetti di salute, ma divergenu in a so implementazione.
Entrambi taglianu i listessi gruppi alimentari
I frutti è ligumi ricchi in nutrienti sò abbundanti nantu à e diete paleu è Whole30.
Dittu chistu, e duie diete limitanu a vostra ingestione di cereali, lattichi è legumi, chì vantanu una serie di nutrienti benefichi, cum'è fibre, carboidrati, proteine, ferru, magnesiu, seleniu è parechje vitamine B ().
Tagliate questi alimenti da a vostra dieta tende à riduce a vostra assunzione di carboidrati mentre aumenta u vostru cunsumu di proteine, cume cuminciate à fidassi di più alimenti ricchi di proteine.
Tuttavia, e diete à bassu carboidrati è ricche di proteine ùn ponu micca adattà à tutti, cumpresi l'atleti chì anu bisognu di un assunzione più alta di carb. Un assunzione alta di proteine pò ancu peghju e condizioni per e persone chì sò suscettibili à calcoli renali o chì anu malatie renali (,,,,).
In più, limitendu inutilmente a vostra ingestione di cereali, latticini è legumi pò rende più difficiule di risponde à tutti i vostri bisogni nutritivi quotidiani.
Tramindui aiutanu a perdita di pesu
A causa di a so natura restrittiva, entrambe e diete ponu creà u deficit di calorie chì avete bisognu di perde u pesu senza avè bisognu di misurà porzioni o cuntà calorie (,,,).
In più, paleo è Whole30 sò ricchi di frutti è ligumi fibrosi. E diete ricche in fibre ponu aiutà à riduce a fame è e brame mentre prumove sentimenti di pienezza - tuttu ciò pò aiutavvi à perde u pesu (,,).
Inoltre, tagliendu i grani, i lattichi è i legumi, sti mudelli alimentarii sò più bassi in carboidrati è più alti in proteine cà a dieta media.
E diete ricche in proteine tendenu à riduce naturalmente u vostru appetitu è aiutanu à mantene a massa musculare mentre perde u grassu, chì sò fattori chjave in a perdita di pesu (,).
Dice questu, paleo è Whole30 pò esse difficiule da mantene per via di sti restrizioni. A menu chì e vostre scelte alimentarie nantu à queste diete diventanu un abitudine, puderete probabilmente ritruvà u pesu chì avete persu appena surtite da a dieta (,).
Tramindui ponu prumove benefici simili per a salute
Paleo è Whole30 ponu furnisce prestazioni sanitarie simili.
Questu pò esse perchè sò ricchi di frutti è ligumi è scuragiscenu l'alimenti assai trasfurmati chì sò spessu carchi di zuccheru, grassu o sale ().
Di conseguenza, i studii liganu a dieta paleo à una sensibilità à l'insulina migliorata è una riduzione di l'infiammazione è di i livelli di zuccheru in sangue - tutti fattori chì ponu riduce u risicu di diabete di tip 2 (,).
Questa dieta pò ancu abbassà i fattori di risicu per e malatie cardiache, cumprese a pressione sanguigna, i trigliceridi è i livelli di colesterolu LDL (cattivu) (,,,).
Ancu se a dieta Whole30 ùn hè stata tantu ampiamente studiata, pò offre benefizii per a salute assai simili per via di a so sumiglia cù u paleò.
Pò varià in focus è durabilità
Ancu se e duie diete anu da aiutà à perde u pesu è migliurà a vostra salute, differenu in u so focu.
Per esempiu, Whole30 pretende di aiutavvi à identificà e pussibili intolleranze alimentarie, chì vi richiedenu di taglià un pocu di più alimenti cà a dieta paleo - almenu inizialmente.
In più, a tappa iniziale di Whole30 dura solu 1 mese. Dopu, diventa assai menu strettu, chì vi permette di reintroduce gradualmente alimenti limitati se u vostru corpu li tollerà.
D'altra parte, a dieta paleo apparisce prima più indulgente. Per esempiu, permette piccule quantità di vinu è cicculata scura da u principiu. Tuttavia, a so lista di alimenti ristretti rimane uguale sì u seguitate per 1 mese o 1 annu.
Cusì, alcune persone trovanu a dieta Whole30 più difficiule da seguità inizialmente ma più faciule da rispettà à longu andà ().
Eppuru, u risicu di abbandunà a dieta pò esse assai più altu nantu à Whole30 perchè hè cusì strettu iniziale.
riassuntuA dieta Whole30 è paleo offrenu probabilmente i stessi benefici per a salute, cume a perdita di pesu è un risicu più bassu di diabete è malatie cardiache. Eppuru, Whole30 diventa gradualmente menu strettu dopu a so tappa iniziale, mentre chì paleo mantene u listessu regime in tuttu.
U fondu
A dieta Whole30 è paleo sò strutturati in modu simile intornu à alimenti sani è offrenu vantaghji paragunabili, cumprese a perdita di pesu.
Dittu chistu, ponu ancu limità a vostra ingesta di nutrienti è esse difficiule da sustene.
Mentre Whole30 hè inizialmente più strettu, a so prima fase hè limitata in u tempu è facilita prestu e so restrizioni. Intantu, paleo mantene e listesse limitazioni in tuttu.
Se site curiosu di queste diete, pudete pruvà tramindui per vede chì funziona megliu per voi.